Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 feb 2023 09:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2011 14:54
Indlæg: 447
Geografisk sted: ja
Hejsa, jeg brugte rigtig meget tid på dette website da jeg var 14-15 år gammel, og tænkte at det kunne være sjovt lige at følge op her 12 år senere!

Dengang jeg fandt psychedelia.dk, var jeg er en nysgerrig unge, og kort efter at jeg havde prøvet at ryge pot med min storebror første gang, blev jeg grebet af rusmidlernes verden. Heldigvis gik der nogle år inden jeg begyndte at eksperimentere med andre ting, mest fordi jeg ikke kunne få fat i ret meget ovre på Bornholm, hvor jeg født og opvokset. Dengang ville jeg vide alt om alle stoffer, hvordan de så ud, hvad de kostede. Jeg husker tydeligt at jeg prøvede at forstå hvad forskellen mon var på kokain og amfetamin, og det er skægt at tænkte tilbage på at jeg engang var så uskyldig. Måske også en smule trist, at jeg ikke længere er det...

Jeg mindes at have opdaget bandet 'Shpongle' igennem en tråd herinde, da jeg var de 14 år. Jeg var fascineret af det psykedeliske miljø, og uden at have prøvet psykedeliske "stoffer" vidste jeg at det var en sund, åben og hjertevarm verden at begive sig ud i. På skrivende stund har jeg i hvert fald haft 50 gode trips, og et par der har været rigtige slemme, primært på LSD og svampe, men også på en masse andre weird substanser som changa, LSA, DOM og DOB.

Min nysgerrighed for psykedelika ledte mig senere på sporet af psy-trancen og i dag er det én af mine allerstørste passioner, især festivalen OZORA bor i mit hjerte. Desværre ledte det danske mainstream psytrance miljø (tænker fx på tamtam og elements) mig også ind i en kedelig verden med misbrug af stimulanser, og det at være påvirket var pludselig en hverdags ting, og noget der blev ret normaliseret. Det er først senere hvor jeg har fundet nogle gode mennesker i miljøet, som passer på sig selv og hinanden, at jeg indser at man godt kan have et fornuftigt forhold til party-drugs. Jeg gik ud fra at det ikke var en mulighed, da jeg i starten ikke kunne få øje på nogle mennesker der så ud til at have et nogenlunde sundt forhold til stofferne.

Her tænker jeg mest på stoffer såsom kokain og amfetamin. Jeg har jo altid vidst at man skal holde sig fra opiater fordi at man bliver så pisse afhængige af dem - den opfattelse har jeg nu også af kokain, og havde jeg bare vidst hvor afhængig man bliver af det lort, havde jeg været mere forsigtig. En bitter erfaring, som jeg ved at jeg ikke står alene med.

I dag har jeg et kokain-misbrug men til gengæld har jeg lige kvittet hashen efter ca. 10 år som daglig forbruger... Ketamin er jeg ret glad for, fordi jeg bliver så vanvittig poetisk når jeg tager det derhjemme på sofaen. Jeg forstår stadig ikke helt hvad fanden det gør ved mig, men jeg føler at jeg på én gang bliver forvirret og afklaret samtidig... Det er en underlig rus men jeg er overbevist om at jeg får noget ud af det. Måske laver jeg en anden tråd hvor jeg går mere i dybden med det...

Nå, det var min hilsen :)
Tak til jer der insisterede på at jeg var for ung, men alligevel tog mig seriøst. Og hvor er det altså bare vidunderligt at se at siden lever videre, blev helt nostalgisk bare af at se sidens lay-out! Det kan da være jeg skal begynde at bruge siden lidt igen.
Og hvis der skulle sidde en teenager og læse med her, så husk at pas på dig selv, jeg har mistet en del af mig selv til stofferne, og det er noget der tynger hjertet, og som aldrig rigtig kan heales!

BTW var ikke helt sikker på hvor jeg skulle oprette denne tråd, men syntes den passede bedst her under 'generel stofanvendelse'.


Senest rettet af regyr 01 feb 2023 21:51, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2023 10:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hej og velkommen hjem, jeg kan godt huske dig!=) der kan sgu ske meget på 10-12 år - dejligt at du er kommet nogenlunde helskindet igennem dem. Øv med kokainen, håber du formår at kvitte det engang i fremtiden =)

<3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2023 11:50 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Længe siden husker dig godt og dejligt at høre fra dig
Du er mere end velkommen til at puste lidt liv i det gul brune Forum.
Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2023 17:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Velkommen tilbage!

Prøv med mucuna, blåbær ekstrakt og l-tyrosine til at tage kokain trangen. De modulerer og upregulerer alle på dopamin-receptorerene så cravings forsvinder instant.
Anbefaler det altid til folk med stimulans problemer og kokain er notorisk drilsk at slippe helt uden lidt support da det også er et tropant alkaloid og det kører på hjernen på en anden måde end traditionelle stimulanser.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2023 18:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Velkommen tilbage - håber du kan slippe kokainen på et tidspunkt :hjerte:

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2023 21:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2011 14:54
Indlæg: 447
Geografisk sted: ja
Tak! Sjovt at nogen kan huske mig! Det er som at komme hjem efter lang tid til søs <3
Genkender også jeres navne ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2023 21:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2011 14:54
Indlæg: 447
Geografisk sted: ja
Jibri skrev:
Velkommen tilbage!

Prøv med mucuna, blåbær ekstrakt og l-tyrosine til at tage kokain trangen. De modulerer og upregulerer alle på dopamin-receptorerene så cravings forsvinder instant.
Anbefaler det altid til folk med stimulans problemer og kokain er notorisk drilsk at slippe helt uden lidt support da det også er et tropant alkaloid og det kører på hjernen på en anden måde end traditionelle stimulanser.


Tak for tippet, det lyder meget sagligt! Giver det et forsøg!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2023 22:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
regyr skrev:

Tak for tippet, det lyder meget sagligt! Giver det et forsøg!



No worries, husk at få det som ekstrakt . Kan være lidt tricky at finde mucuna ekstrakt i EU prøv siden Allegro.pl og skift sprog og valuta oppe i toppen. Så slipper du for told osv. :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team