Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2024 06:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 maj 2024 19:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2023 20:03
Indlæg: 3
Hej alle,

Jeg har i 3 år fast taget oxycodone pga af rygsmerterne og til tider bare hygge - pt er jeg på 40mg dagligt, nogle gange lidt mere. I løbet af den periode er jeg stadig hoppet på coke vognen i festlige sammenhæng, hvor jeg så har valgt ikke at tage oxy den dag. Det har der såmænd ikke været noget i vejen med. Jeg savner dog rusen på feks mdma og speed
. På lørdag skal jeg til et rave med nogle kammerater, hvor der er lagt op til netop mdma og speed. Jeg er selvfølgelig bekymret om det potentielt kunne være dødeligt at hoppe med på vognen. Har virkelig lyst, og har egentligt besluttet at droppe oxyen dagen før og på dage, for at kunne hoppe med på vognen i moderate doser.

Er der nogle der har erfaringer med dette? Vil min krop være ‘renset’ nok til at det er forsvarligt?
Og i så fald, hvilke af de to burde man gå med?

Er godt klar over det kan være svært for andre at svare på- ville dog give det et skud og håbe på der er nogle gode råd derude.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team