Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Ja, den var jeg så (heldig) inde at se for et par uger siden i http://www.cinemaxx.dk, hvor kæresten og jeg havde bestilt billetter til en Surprise Movie.

Biffen var fyldt til bristepunktet, og der var spænding til det sidste, om hvilken film der nu blev vist...:) (Det var Allehelgenes Aften btw) Og idet The Texas Chainsaw Massakre buldre frem på lærredet, rejser halvdelen af det kvindelig publikum sig, og skrider...:) Omkring 20 minutter inde i filmen, er der stort set kun fyre tilbage... Man kunne se at de piger der ikke var smuttet med det samme, måtte trække deres kæreste ud, imens de holdt sig for øjene...:) Grineren nok :)

Men men men, filmen var ikke det helt vilde... Det var nogle meget ulækre scener og man fik nogle chok hist og her... Men ellers var den ikke noget specielt at skrive hjem om... Det skal måske lige siges, at jeg har ikke set den originale film, men det er absolut ikke et must...:)

- Rylle :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg tror ikke man kan blive andet end skuffet, hvis man har set den originale... har ikke set den nye, men der skal altså en del til for at overgå en klassiker.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er en fuckin' teenageslasher. Scream med en motorsav. Det er en synd overfor den originale.

Cabin Fever og Wrong Turn er to upcoming horrorfilm som ser rigtigt fede ud.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
jeg troede ellers det ville blive en fed film.. har ikke set den endnu, men havde da glædet mig til at se en galning løbe rundt og smadre folk med en motorsav :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Der er et eller andet om den gamle Texas Chainsaw film.. så den for første gang for et par år siden til en horror-DVD aften hos en ven, som introducerede filmen og fortalte en masse ting om filmen, og hvordan den påvirkede folk dengang den udkom..

Efter sådan en oplevelse tror jeg kun jeg ville blive skuffet af 2003-edition, specielt da horror langt fra er min foretrykne genre.. hvilket også er grunden til jeg har valgt ikke at se den, så sparer man også de håndører! :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]