Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 21:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Vægte
Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Hej, alle!
Her er en problemstilling, som jeg finder relevant for næsten os alle - og som er aktuel for mig selv pt.
Jeg skal bruge en vægt, til at afveje "pulver, klumper og plantedele" på. Hvad skal jeg anskaffe mig?

Problemet er ikke at finde en vægt, eftersom der står idioter i kø for at sælge dig en, overalt. Problemet er at finde en god vægt, som folk har gode erfaringer med, som samtidig (dette er det kritiske punkt) ikke koster en halv bondegård!
Fattigrøve kan også blive trætte af at blive snydt mht. de kvanti man køber. :)

Lad høre, folkens! Jeg skal bruge den vægt! :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej skambidt, godt emne at tage op. Jeg vil henvise dig til en eksisterende tråd som kan findes i Alkymistens hjørne, eller ved at trykke her.

Jeg skriver lige en opdateret kommentar til de vægte jeg selv købte, og smider nok også lige et link til en billig forhandler af gode vægte.

Jeg lukker denne tråd, så vi kan holde vægt-snakken samlet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]