axia skrev:
Nogle af billederne på natha.net minder mig om et TV-program der var for et par uger siden, hvor nogen var på en eller anden tantra-sex lejr.. en slags kult, hvor de fik besøg af den højeste 'mester' i den verden.
Det sjoveste ved det var optagelseskravene for at kunne komme med, man skulle sende 3 nøgenbilleder sådan lederen kunne bedømme ens "aura"!

En lidt plat kommentar, beklager.. men syntes lige jeg ville fortælle det. Har generelt respekt for yoga/meditation, selvom jeg ikke forstår det.
Ja ja, der var et program om dem, og de ER en sekt. Men det er de fleste seriøse yoga steder. Forskellen er at dette er left-hand path, og således seksuel yoga...men det starter man ikke med. Man starter med meditaion og alm. yoga. Man kan sagtens gå hos dem uden at være en del af al det der sekt-pjat.
Jeg synes ikke at det er en plat kommentar, det er da vigtigt at vide at de fleste af de dér yoga-skoler har en eller anden mester et sted som de adlyder. Det gælder jo ikke kun Natha, men mange andre også. Det skal man være klar over.