Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Zonker?
Site Webmaster
Brugeravatar

Intet alligevel...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Senest rettet af Optimus Crime 27 dec 2003 22:35, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Disse post har gjort folk UTROLIG sure herinde, så jeg vil anbefale dig at slette det så snart du ser den her besked.

Folks død skal ikke være underholdning for andre, og det er netop underholdning, når folk bliver nysgerrige og ikke kan vente... og desuden var dextrose en af de sidste der så manden inden han omkom... Så du må ha forståelse for, at det tager så lang tid, før dextrose giver lyd. Hvis han overhovedet vil gøre det.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Done...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hmm... Jeg ved sgu ikke rigtigt hvad jeg skal gøre ved dette her, men jeg lukker altså emnet her indtil jeg har snakket med nogle af dem der kendte manden. Det er jo naturligt nok at man bliver nysgerrig når man læser at dex vil skrive en detaljeret post, og man så ikke kan finde den.

Skyd-Sven : så vidt det er mig bekendt, findes den post ikke.

Child

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]