Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
:( Så lukkede Pusher-Street... Men ok, det var pusherne selv og de mente jo ikke at hash-handlen ville stoppe af den grund... Sys nu alligevel det er trist. Har godtnok ikke været der i lang tid (8 mnd), men kunne godt lide at komme derinde og se et dejligt bredt udvalg at produkter :D :D

Tænkte på om ophøret af den åbenlyse handel evt. kunne få priserne på hash/skunk/pot til at stige?? :evil:
Hvad tror i?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Det lyder for mig MEGET (faktisk utrolig) underligt, at PUSHERNE valgte at gøre det... og bare det, at de alle gjorde det på samme tid, virker suspekt - dvs de har snakket sammen inden.

Så jeg lever idag i håbet om, at de har en plan! Jeg tror at de har aftalt et eller andet, siden alle andre var uvidende, da de blev samlet og rev det hele ned. Jeg ved ikke hvad det er, men jeg tror på at det er godt! Der er et formål i det her, og formålet gavner os hash-rygere :)

Håber det er sådan det hænger sammen.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg tror (ikke mindst håber på) at tiltaget om at prøve at redde fristaden er reelt! Dvs. at pusherne har gjort det fordi de godt kunne se at de var problemet i en fortsat eksistens af fristaden!

Hash'en vil jo stadig være der, og efterspørgslen på al den hash der blev solgt på staden skal nok skabe et marked - enten på staden eller et nyt sted!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
jeg så det godt på ekstrabladet hp,

der må være dømt fest i klubberne nu...
og mon ikk rockerne for sig en ekstra steak i disse dage..

så mangler de bare at få styr på bolig forholdne der ude så er der jo sådan set ikk noget politiet kan komme efter mere
med mindre der alsår er regulere bllade der ude men mon ikk panserne har mere travlt med fulde svensker der ikk kan opføre sig ordenligt på diskoerne :lol:.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

aliaarhus skrev:
Det lyder for mig MEGET (faktisk utrolig) underligt, at PUSHERNE valgte at gøre det... og bare det, at de alle gjorde det på samme tid, virker suspekt - dvs de har snakket sammen inden.

.

Det kan du være helt sikker på de har.
Jeg syntes det var en fed ting at gøre.De elimenerer et af hoved argumenterne mod stedet! :wink:

Det bliver spændende at se hvad der nu sker.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg er bange for, at regeringen kommer med et nyt "argument" mod en lukning... Det har vi jo set tidligere med den regering, *host* masseødelæggelsesvåben *host*. Men så må man da for fanden håbe, at folk snart for øjnene op for, hvad det er for nogle fjolser de har sat til magten! Jeg er virkelig ved at udvikle et decideret had til de idioter, så smålige og latterlige! :evil:
Foragt borgerligheden - leve friheden. :!:

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Dårlig strategi tror jeg. De ender bare med at blive fucked af staten anyways. Det nytter ikke at komme svinene i møde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
De snakkede om at hash-handlen stadig ville foregå inde på staden... Nogen der har været derinde i dag for at handle? Skulle have været derinde på fredag, men hvis det er sådan man skal kende en der kender en for at få noget ryger, er der ingen grund til vi tager derind...??

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
en FOAF var på staden i dag, uden problemer!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
hey ndk var det stadig væk oganiseret eller var det bare en eller anden tilfældig der var taget der ud for at sælge,

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]