Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
Heysan...

Jeg sad lige og hyggede mig over statistikkerne på gamle Quickpolls.
Af Quickpoll'en "Hvem er du?" fremgår det, at 11,96 %, eller 93 hits, var fra politiet! :shock:

Nu er der selvfølgelig sikkert mange, som synes det er sjovt at 'tage piss',
så hvor meget kan man egentlig regne med de Quickpolls!?!

MEN: hvor meget tror i at politiet følger med på siden? Og ville de give sig til kende i en quickpoll?
Tror i iøvrigt politiet også forsøger at trace folks IP-adresser, og på anden måde spionerer på brugerne?

Sump

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Da politiet intet konkret har på en eneste af brugerne herinde, tror jeg næppe de bruger ressourcer på at spore folks færden.

De har jo også rigeligt at se til, når de skal lave razzia og "indsatser" på Christiania. :)

Mvt Jesper.

Titel:
Dedikeret medlem

måske hvis en fik snakket for meget om en stor handel han havde liggende og vente (+100g), så kunne det være de gjorde lidt for at finde ip/adresse, men ellers for de små forbrugere tror ejg ike vi skal frygte noget! :) :o

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

de har jo ingen grund til at spore os da det er forbudt at handle med stoffer gennem psy...

Men tror da at polititet kigger regelmæssigt herind for netop at se om der bliver snakket om handler eller måske bare få viden om stoffer??

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Så længe folk bare følger psy.dk's regler burde politiet jo ikke have nogle grund/e til at gøre det!

Titel:
Medlem

Jeg håber sørme ikke politiet overvåger dette forum, for i morgen aften klokken 23.15 skal jeg mødes på Fredericia havn med nogle sømand fra Hviderusland, som jeg skal købe 100 tons narko af.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Også hvis man citerer sig selv?

100 tons...er det så til videresalg?!

:P

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle
Næææ kan da ikke forestille mig at 100 tons narko er til vidresalg er det ikke bare til en god weekend hvor vennerne er på besøg??? ;) eller noget...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Ja 100 tons 40X ekstrakt af Salvia Divinorum

Jeg skal også snart ha høstet den 12km2 store opium plantage jeg ejer..

hmm ja de har travlt med at finde ud af hvad andre folk propper i sig selv.
Godt det ikke er for at holde øje med hvad man tvinger i andre folk
(dette er den eneste grund der er til at holde øje med psychedeliske psychonauter eller andre efter min mening!!!!!!! )

Titel:
Medlem

Faktisk passer det med de 100 tons slet ikke...

Og for at besvare Lennart Bilkas spørgsmål:
Folk der citerer, det er dårlige mennesker. Nåff sædt!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg tror mest de bruger siden til info om feks udbredelsen af et stof, eksempelvis RC. Derimod tror jeg man skal passe meget mere på over IRC, ICQ, MSN eller hvad man nu chatter over. Og sæføli mobiltlf...

Apropos overnstående, så er der jo et fabelagtigt program, Trillian, hvor man kan lave secure line som de ik kan følge med på... Kan varmt anbefales!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror ikke politiet gør så meget ud af at overvåge os helt vildt... selvom jeg er helt sikker på at de da selvfølgelig holder øje med os.

Noname: Jeg tror ikke du skal regne med at Trillian er 100% sikkert. Ifølge hvad Sletter Alle Spor skriver i denne post, er det "muligt at opsnappe (krypterings)nøglen når den udveksles", og dermed kan man lytte med. Men jeg vil da give dig ret i at programmet er ganske udmærket, det har udover krypteringen den fordel at man kan samle en masse forskellige messengers i ét program.

Er der forresten nogen der vil købe noget heroin? Jeg har et par kg tilovers fra sidste uge... :mrgreen:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Jeg ikke at politiet, ligefrem sætter sin stemme i quick-poll der, hehe, slet ikke ved "Politiet"

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det er jo aldrig til at vide.. tror sku at Woddy er coppah! :twisted: :roll:

Titel:
Junior medlem

Jeg er sikker på at politiet kigger med herinde, jeg kan ikke se hvorfor de skulle lade være, det kræver trods alt ikke særligt mange ressourcer.

Jeg vil tro at det de kigger efter, er oplysninger om hvilke stoffer der begynder at blive mere udbredt, samt om der skulle være nogen som stiller detaljerede spørgsmål om synteser af ulovlige stoffer, eller ved meget om den slags ting. Jeg tror godt de kan finde på at opsnappe en brugers IP, hvis de har en konkret mistanke om at vedkommende er involveret i mere alvorlige ulovligheder end brug af stoffer, men ellers ikke. Det kan selvfølgelig godt være at de logger al trafikken, og så kigger deres data igennem når de får en konkret mistanke, who knows?

Vil man være på den sikre side, kan man forholdsvis nemt sikre sig mod at nogen opdager hvor man sender fra, vha. anonyme proxy-servere.

noname: Check denne diskussion på trillian's webforum hvis du vil vide noget om sikkerhedshullerne i trillian. Et af hullerne ser ud til at være en relativ svag kryptering ved udvekslingen af den symmetriske krypteringsnøgle. Derudover ser det ud til at der i sjældne tilfælde kan opstå fejl, sådan at programmet ikke krypterer, selvom man slår SecureIM til. Hvis du vil have et virkeligt sikkert program, kan du bruge Hush messenger eller X-IM.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
uhh.. X-IM ser ganske interessant ud :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Aner det ikke men kan man overhovedet ikke bruge PGP, til nogen form for besked udveksling? Er alt for lang tid siden jeg har brugt det til kunne huske det, men ellers ville det da vist, være klart at foretrække?

Titel:
Junior medlem

Muugor skrev:
Aner det ikke men kan man overhovedet ikke bruge PGP, til nogen form for besked udveksling? Er alt for lang tid siden jeg har brugt det til kunne huske det, men ellers ville det da vist, være klart at foretrække?

Man kan bruge PGP til at kryptere email og filer som man kan sende til hinanden. Desuden er der en ICQ-plugin i PGP, men den er ret omstændelig at bruge.

PGP er et rigtigt godt program, men det betyder ikke at det er det bedste til alt. Jeg vil f.eks. hellere bruge X-IM eller Hush messenger hvis jeg skal chatte krypteret, fremfor ICQ med PGP. X-IM har ydermere den fordel at man her kan være mere end 2 brugere i en krypteret chat-session.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
??????????? :shock: :shock:

Jeg fatter nada!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]