Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Synes du selv du lamme dig selv for meget ?
Ja 24%  24%  [ 14 ]
Nej 39%  39%  [ 23 ]
I perioder 37%  37%  [ 22 ]
Afgivne stemmer : 59
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Så det tid til at stå skole ret :shock:

Synes du selv du lamme dig selv for meget ?

Senest rettet af snufkin 02 feb 2004 12:58, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
Nej! Der går som regel 1-2 måender imellem at jeg "lammer" mig, og det samme gælder for alkohol. Men der er self. små (sjældne) perioder hvor det sker lidt oftere. Feks. da de solgte svampe på staden var det da rimelig svært at ha 15-20 gram liggende og ikke gøre noget ved det :) Men selv der synes jeg nu ikke at det var "for meget"... gik stadigvæk et par uger imellem.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

jeg sys nu jeg lammer mig for lidt....

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
hvis det er ferie og jeg har noget hash liggende, så kan jeg godt finde på at ryge hver dag... som sagt, så er det svært ikke at gøre noget ved det :)

Men jeg har det så ikke specielt godt efter de 3-4 dage med rygning. Voldsom kvalme og utrolig svært at ryge igen før nogle uger. Det er da altid positivt :P Men netop her kan jeg synes, at jeg lammer mig for meget.

Men med andre substanser (meskalin og svampe f.eks.), kan jeg godt bare lade det ligge i flere uger, uden at jeg rør ved det. Jeg har f.eks. 12g svampe liggende her, som jeg endnu ikke har rørt ved. Det er som regel meget nemmere at styre, end hashen er.

Nogle vil mene, at jeg har trippet for meget, fordi jeg tog et meskalin-trip den 20. december, DXM for 3 uger siden og svampe i sidste uge. Har hørt lidt fra det, men jeg synes ikke det har været for meget, fordi jeg netop har været klar alle gange (det har som regel også været godt planlagt på forhånd). Hvis jeg ikke er klar, så tripper jeg ikke. Hvis jeg keder mig, så hiver jeg hashen frem :P

Så hvis der endelig er nogle stoffer jeg kan finde på at misbruge, så er det enten alkohol eller hashen, og der følger som regel meget slemme bivirkninger med i længden. Tør ikke misbruge andre ting ("misbrugte" svampe engang i et par uger - fik en lærestreg for livet).

Nå, nok ævl... nu vil jeg i seng igen.

Titel:
Dedikeret medlem

Efter jeg fik høstet mine stående skunk, et par uger inden nytårsaften, har jeg røget næsten hver dag.. er først nu begyndt at skære godt ned idet jeg er ved at få for meget bonghjerne :|, og er sku ikke det fedeste når man skal passe sin uddanelse..

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg synes, at de to "selv"er burde slettes fra overskriften.
Bitchingen længe leve!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nej, jeg lammer mig lige akkurat dét, jeg skal.

Off-topic: I øvrigt, Zarathustra, helt korrekt er det "I find it kinda funny, I find it kinda sad // the dreams in which I'm dying are the best I've ever had" Ellers en genial film, Donnie Darko.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
ALT for meget!! :shock: :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Lige for tiden bliver det ikke til meget mere end koka ca. 1 gang om måneden og så hash en meget sjælden gang imellen.. Så jeg kan ikke påstå at jeg lammer mig selv meget lige for tiden..

Men nu kommer vinterferien jo :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ehm.. jeg synes jeg gør det med måde for tiden, så længe jeg kan gå i byen ovs. uden at skulle tænke alt for meget på en streg, og man ikk skal rende rundt til alverdens mennesker for at spørge om de har noget! men jeg har haft perioder hvor jeg slet ikk gad i byen hvis ikk der var noget narko! dog var det da jeg først blev glad for stoffer! :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]