hvis det er ferie og jeg har noget hash liggende, så kan jeg godt finde på at ryge hver dag... som sagt, så er det svært ikke at gøre noget ved det

Men jeg har det så ikke specielt godt efter de 3-4 dage med rygning. Voldsom kvalme og utrolig svært at ryge igen før nogle uger. Det er da altid positivt

Men netop her kan jeg synes, at jeg lammer mig for meget.
Men med andre substanser (meskalin og svampe f.eks.), kan jeg godt bare lade det ligge i flere uger, uden at jeg rør ved det. Jeg har f.eks. 12g svampe liggende her, som jeg endnu ikke har rørt ved. Det er som regel
meget nemmere at styre, end hashen er.
Nogle vil mene, at jeg har trippet for meget, fordi jeg tog et meskalin-trip den 20. december, DXM for 3 uger siden og svampe i sidste uge. Har hørt lidt fra det, men jeg synes ikke det har været for meget, fordi jeg netop har været klar alle gange (det har som regel også været godt planlagt på forhånd). Hvis jeg ikke er klar, så tripper jeg ikke. Hvis jeg keder mig, så hiver jeg hashen frem

Så hvis der endelig er nogle stoffer jeg kan finde på at misbruge, så er det enten alkohol eller hashen, og der følger som regel meget slemme bivirkninger med i længden. Tør ikke misbruge andre ting ("misbrugte" svampe engang i et par uger - fik en lærestreg for livet).
Nå, nok ævl... nu vil jeg i seng igen.