Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Webmaster
Brugeravatar

Nogen her der har været på vega før? Og kan fortælle mig hvor grundig kropvisiteringen er? Og hvor meget de holder øje med om folk ryger nogle pinde derinde?

Og kom med nogle gode ideer til hvordan jeg kan smule 3 pinde derind.
Og la vær med at sige røven... den hørte jeg 80 gange på IRC :D

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg var derinde for et godt stykke tid tilbage..
Der var en af mine venner som tændte en j, han nåede ikk at tage mere end 3 hvæs før han blev smidt ud af vagterne..

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Sidste gang jeg var der (for ca. 9 måneder siden til Dj Tiesto), virkede vagterne MEGET påpasselige og meget strikse, både i deres kropsvisiteringer og "patruljering".
Specielt hvis det er et "techno-arrangement" (dvs. melodisk trance, psytrance, house osv. osv.) er der nok skarp kontrol.

Et råd kunne være at gemme nogle joints i joint-rør et sted udenfor (f.ex. en busk) og så gå ud og ryge en gang imellem.
Det er pissekoldt for tiden, men imo. bedre end at skulle stresse og risikere at blive smidt ud.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Kan man bare gå sådan ind og ud frit?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!

De fleste steder får du et stempel på hånden, så du kan gå frit ind og ud.
Dørmændene kiggede godtnok lidt underligt på mig, da jeg skulle udenfor for 3./4. gang, men så længe de får lov at visitere dig på vejen ind igen, kan de jo ikke rigtig bitche (jeg tror ikke, at de gider at rende rundt udenfor og patruljere der, så bliver kontrollen sgu en tand for omfattende).

Hvis de spørger dig hvorfor du går ud, kan du jo sige, at du skal ud og hente en ven, at der er overfyldt på toilettet, eller at du har astma og gerne vil trække lidt frisk luft.
Find selv på andre gode undskyldninger :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

har besluttet mig til at gøre sådan her:
Tar en lille beholder (i dette tilfælde sådan en papæske til kort). Kommer en 2-3 joints deri, Taper det fast på underlåret (meget tæt penis) og så går derind. Lader dem krops visitere mig og regner ikke lige med at de rager mig i skridtet... Så går jeg lidt rundt derinde og ser om andre ryger (det er trodsalt et hiphop arrangement) og hvis der er mange der sidder og ryger, tænder jeg oss op. Hvis ingen sidder og ryger går jeg ud og ryger. Tør ikke bare lade dem ligge udenfor... jeg finder det med garanti ikke igen!

Og hvis jeg endelig bliver busted smider de mig ud (de anmelder vel ikke for et par pinde?) og så går jeg på Pan og møder op med dankdawg der og stener med ham :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Kunne man ikke skaffe sig sådan en hjemmeruller maskine og så bare blande sit hash i tobakken? :P Jeg har aldrig prøvet.

Så ligner de jo smøger fuldstændigt.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

hehe har egentlig en ruller og nogle filtre liggende... måske måske...

Titel:
Dedikeret medlem

de har ikke lov til at patruljere/overvåge andet end privat ejendom.
men de gør det alligevel.

VAGTER er KORUPTE SVIN!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Sidst jeg var der til Ticon + Delta festen sidste år blev jeg hverken kontrolleret for ID eller visiteret overhovedet.. Selvom jeg var nervøs over at have noget på mig.

Måske bare et tilfælde. :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Var også til Ticon + Delta festen. Der spurgte vagterne om vi havde noegt dope, og vi svarede så nej, også gik vi ind. Der var heller ikke nogen kø (i forhold til Infected :evil: ) så det var ganske udemærket.

Det med rullemaskinen lyder på mig som den bedste idé. Du kan jo bare putte pap rør i istedet. Ellers skal du tænde den inde mit i meneske mængden, får ellers tror jeg du bliver smidt ud. De er utrolig strekse der inde med sådan noget.

Titel:
Insane psychedelia user!

Husk at man kan lugte pot/hash/skunk ret let, så selvom du laver en "fattigmands"/"secret agent" (som folk tit kalder cigaret-hylstre med weed-mix i) skal du holde lidt udkig efter vagter eller stå et crowded sted når du ryger.

Men når det er et hip hop arrangement, er vagterne nok ikke så strikse, det er værst til techno-ting.

PS. Hvis du gemmer ting udenfor, skal du selvfølgelig sørge for at finde et eller andet "kendetegn" i landskabet, så du nemt kan finde dem igen. F.ex. et stopskilt, et bestemt træ el.l..
Og sådan kan man jo lave sin egen lille hyggelige skattejagt, når man går i byen :)

Titel:
Dedikeret medlem

indtag ~1g oralt, så er du vel baske nok hele natten igennem... du kunne jo også vælge analt idet du allerede har planer for at "tape" ting fast dernede :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Sidst jeg blev visiteret i Vega, var da jeg i min MDMA-lammert blev forarget over at min ven blev visiteret og jeg ikke blev, og dermed råbte at jeg havde et kilo heroin i lommen...

I sku ha' set hans fjæs! :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Dextrose skrev:
Sidst jeg blev visiteret i Vega, var da jeg i min MDMA-lammert blev forarget over at min ven blev visiteret og jeg ikke blev, og dermed råbte at jeg havde et kilo heroin i lommen...

I sku ha' set hans fjæs! :)

Haha.. du er ikke rigtig klog :P Men det at du var i en mega MDMA rus, forklarer vel bare hvorfor du blev så forarget. Du ville vel også gerne røres ved. :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]