Nogle af mine fedeste "lammerter" har været med den combination.
De er vist også beskrivet i triprapporter, men jeg kan godt lige ridse det op.
Den ene gang var jeg hjemme hos en ven, og jeg var egentligt i halvdårligt humør eftersom at jeg lige var blevet droppet. Min ven synes at vi skulle trippe svampe og efter lidt spekulation kastede jeg mig ud i det. Vi smed nogle svampe i noget the mens vi så fightclub. Det var første gang jeg så filmen og det hele blev lige lovligt ubehageligt og overvældende, desuden kom min vens forældre hjem midt i det hele, det var jeg heller ikke lige forbededt på. Men, så kom der en anden, han lavede et mix som vi røg på en pibe af en art, og jeg fik det så meget bedre. Jeg følte mig meget mere lam og ikke så "psychedelisk påvirket" mere. Det var rigtigt nice, bagefter tog vi ud at løbe i skoven, det er noget af det underligste jeg har prøvet.
Jeg var også til en lille "fest" med de førnævnte venner og et par andre hvor vi drak lidt øl, røg lidt northern light og jeg besluttede mig for at få lidt mere gang i festen, så jeg åd nogle svampe. Et stykke tid efter lå jeg og var meget lam på en sofa, jeg tågede virkeligt. I kender godt følelsen af at smelte sammen med sofa'en, ikke ? Ikke at jeg følte mig som om jeg var en del af den, men jeg havde det bare meget godt med at ligge der. Senere på natten skulle vi hjem hvor jeg stadigvæk tågede groft, men uden besvær kunne gå 2-3 km. Om natten havde jeg nogle meget kraftige drømme som jeg stadigvæk tydeligt kan huske. Og det er altså over 2 år siden !!!
I'm lovin' it

Håber det kunne bruges. Btw. lige en sidste ting, jeg tror at en indica er bedst med svampe.