Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg ville egentlig lige høre hvad jeres erfaringer med denne kombination er? Jeg overvejer nemlig at afprøve denne kombination om nogle uger, så kan ligeså godt researche nu. Men det kunne jo godt være at det slet ikke var til at anbefale?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
På et enkelt af mine svampetrips røg jeg og det var ikke mindre end fantastisk.

Kan huske nogen har snakket om at det kan blive ubehageligt, hvis man ryger i starten af et svampetrip.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Ja, det har jeg nemlig også hørt, og det er derfor jeg oprettede denne post.

Jeg var også ude og samle svampe med fenriz for ikke særlig længe siden, hvor vi tilfældigt kom ind på emnet hash og svampe. Han fortalte, at han trippede med satori engang, hvor han tog sig en joint mens han var påvirket af svampe. Det var ikke det mest behagelige han havde prøvet. Det gik dog ikke helt galt, for satori tog sig lidt af ham :)

Men anyway, satori siger også, at svampe og hash går rigtig godt sammen, og at det kan booste et trip kraftigt op.

Nu har jeg hørt to personers meninger, og vil gerne høre andres også :)
For mig lyder det som en god kombination, hvis man passer en lillesmule på og er klar over at det kan rykke en ind i en hel anden tilstand lige pludselig... og det er egentlig lidt det med erfaringer jeg gerne vil høre om, og om det har været godt eller skidt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg tror næsten vi har røget et par joints eller flere hver gange vi har trippet svampe. Det kan sagtens anbefales. Ingen problemer der Jeg ved ikke om vi har røget en joints i starten af et trip (det har vi sikkert) Men jeg synes nu nok at man har mere lyst til at ryge i slutningen af trippet, ligsom til at falde ned på, man har jo heller ikke den stor trang til at ryge i starten eller hvad, det har jeg hvertfald ikke.

Men hvis man har en tilbøjlighed til at få noia eller ubehag når man ryger, så la være. jeg tror det ku bliver meget værer hvis man trippede.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Cannabis passer godt sammen med alting:

-Svampe
-Biografture
-LSD
-Fester
-Sex
-Amfetamin
-Mælk og småkager
-MDXX
-Festivaller
-Skovture
-GHB
-Kokain
-Playstation
-Film
-Koncerter
-Køreture i det grønne
-aMT
-God mad
-Slik
-Is

---------------------------alting-----------------------------

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Helt sikkert, men det kan godt blive ubehageligt. Jeg har hvertfald en enkelt gang eller to haft ubehag på vej mod peaket fordi jeg fik et par hvæs af en stærk joint, men nu ryger jeg hellerikke så meget tjald.

Derimod er det lækkert på comedown, da det nogle gange sætter lidt skub i trippet og giver en ekstra mellow fornemmelse i kroppen.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg vil lige sige, at jeg ikke har hørt noget godt om kombo'en hash+kokain. Eftersigende skulle det være næsten stressende at ryge på coke.

Og mht. hash og svampe, så ville jeg personligt vente til jeg mærkede karakteren af trippet, før jeg begyndte at puffe løs.

Mvh. Psyko

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tror jeg kaster mig ud i det så.

Hvis trippet skal peakes lidt op, skal der så tages nogle væs i coming up eller omkring plateau? Hvad synes I?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
aliaarhus skrev:
Tror jeg kaster mig ud i det så.

Hvis trippet skal peakes lidt op, skal der så tages nogle væs i coming up eller omkring plateau? Hvad synes I?

- Det ved jeg ikke, men jeg synes at have hørt, at man kan slå et trip ned ved at ryge for meget? Ved dog ikke om det holder stik, så lad være med at hænge mig op på det.

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!

Nogle af mine fedeste "lammerter" har været med den combination.

De er vist også beskrivet i triprapporter, men jeg kan godt lige ridse det op.

Den ene gang var jeg hjemme hos en ven, og jeg var egentligt i halvdårligt humør eftersom at jeg lige var blevet droppet. Min ven synes at vi skulle trippe svampe og efter lidt spekulation kastede jeg mig ud i det. Vi smed nogle svampe i noget the mens vi så fightclub. Det var første gang jeg så filmen og det hele blev lige lovligt ubehageligt og overvældende, desuden kom min vens forældre hjem midt i det hele, det var jeg heller ikke lige forbededt på. Men, så kom der en anden, han lavede et mix som vi røg på en pibe af en art, og jeg fik det så meget bedre. Jeg følte mig meget mere lam og ikke så "psychedelisk påvirket" mere. Det var rigtigt nice, bagefter tog vi ud at løbe i skoven, det er noget af det underligste jeg har prøvet.

Jeg var også til en lille "fest" med de førnævnte venner og et par andre hvor vi drak lidt øl, røg lidt northern light og jeg besluttede mig for at få lidt mere gang i festen, så jeg åd nogle svampe. Et stykke tid efter lå jeg og var meget lam på en sofa, jeg tågede virkeligt. I kender godt følelsen af at smelte sammen med sofa'en, ikke ? Ikke at jeg følte mig som om jeg var en del af den, men jeg havde det bare meget godt med at ligge der. Senere på natten skulle vi hjem hvor jeg stadigvæk tågede groft, men uden besvær kunne gå 2-3 km. Om natten havde jeg nogle meget kraftige drømme som jeg stadigvæk tydeligt kan huske. Og det er altså over 2 år siden !!!

I'm lovin' it 8) Håber det kunne bruges. Btw. lige en sidste ting, jeg tror at en indica er bedst med svampe.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

@Jensus: Takker for den lille beskrivelse. Godt nok er meningen at gøre trippet lidt mere intenst/psykedelisk, men det lyder åbenbart ikke til at det virker sådan? Men det finder jeg jo ud af :)

@Psyko: Har jeg også hørt. Men jeg ved ikke hvad jeg skal tro på - nogle folk ryger for at dæmpe trippet, andre for at peake den voldsomt op. Jeg kan forestille mig (informationer baseret på noname's og satori's fortællinger) at et par gode væs virkelig kan sætte gang i trippet, mens for meget rygning/"overdose" kan få en til nærmest at falde sammen og slappe mere af, hvis det bliver for voldsomt.

Hvad jeg skal gøre med fenriz's fortælling, aner jeg ikke. Ved ikke om han røg meget eller lidt, så jeg nøjes med at kalde ham for svag :P ;)

Anyway... Hvad siger folk til det? En fejlfortolkning, eller hænger det sådan sammen, at hash i små doser kan peake trippet, mens store doser kan dæmpe det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Al----> THC gøre trippet mere intens, ja. men også meget mere forvirrende, og ukontrolleret efter min erfaring. Dog synes jeg ikke at det bliver mere psychedelisk. Jo mere skæv jo mere ukontrolleret trip. Det er lidt ligesom med alkohol. Hvis du ryger bong mens du er kraftigt beruset får du også en meget mere ukontrolleret rus. Hvis du gerne vil gøre dit trip mere intens og psychedelisk vil jeg foreslå dig at bruge så kaldet forstærkere, istedet for THC som forstærker, de er jo ligsom skabt til foremålet. Poppers skuller efter signe også booste trippet, men ikke nogen sund løsning synes jeg.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Republic of Huru
Kan kun give Halifaxxx 100% ret. Det er sgu altid lækkert med en pibe under et herligt trip.. :)

Titel:
Medlem

En af mine kammerater kom engang til æde ca. 7 gram psyller uden have nogen erfaring med svampe overhovedet. Hans trip blev lidt for intenst, så vi andre rådede ham, i uvidenhed, til at ryge for at falde ned. Så staklen røg og røg og blev mere og mere blæst! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
hvis (når) jeg vil "pæppe" trippet på svampe op vil jeg først æde svampene og vente til Hallucinationerne kommer.
Så sluge en størelse 800mg gelcap fyldt med Syrian Rue.
ADVARSEL: Dette skulle vist gøre trippet omkring dobbelt så stærkt.
så æd aldrig Harmalinen før du ved hvor hårdt svampene slår :D

Hilsen Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Copelandia, hvad har det med at ryge på svampe at gøre?

det er som tommelfinger-regel ikke smart at bruge MAOI'er vedmindre man tager sine forbehold. Så Cope hold venligst dette ude fra emnet.

(dette er bestemt ikke surt ment, men bare en advarsel til folk der ikke ved hvad de rodder med :) )

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
DR-D skrev:

det er som tommelfinger-regel ikke smart at bruge MAOI'er vedmindre man tager sine forbehold. Så Cope hold venligst dette ude fra emnet.

(dette er bestemt ikke surt ment, men bare en advarsel til folk der ikke ved hvad de rodder med :) )

de snakkede jo om alternative boostere længere oppe...

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

AoD skrev:
DR-D skrev:

de snakkede jo om alternative boostere længere oppe...

Ja, det er rigtigt nok.

Jeg har godt nok forsøgt at booste trippet op med MAOi (4g P. Harmala og 3g svampe), uden den helt store effekt. Jeg overholdte også mad-reglerne. Det var en lidt ubehagelig coming up jeg fik, men trippet kørte bare sløvt med masser af tanker og meget lidt og slørrede CEVs. Så det er prøvet - det blev ikke ligefrem boosted, men det varede da i længere tid.

Nå... men tilbage til emnet :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]