Gonzo skrev:
Den er typisk den der.Bare lad Heroin og lign være illegalt!?
Coke er faktisk LANGT mere afhængigheds skabende,selv om det er psykisk.For slet ikke at snakke om Amf og specielt Methamf.Grimme sager!
Folk mister sq evenen til at tænke når de hører ordet Heroin,Morfin olign.
Det er en skam,men sådan er det.Iøvrigt,hvis man skulle se på hvilke stoffer der gjorde MEST skade,så er det oven nænte stimulanser.

helt ærligt mener du så at drugs som heroin skulle være mere let tilgænlig end det er nu ?????
jeg kan saføldig godt se at man vil få mere kontrol med hvad folk joinker og saældig ville kvalitetten også blive bedere,
plus nogle få ville kunne have en tilværese hvor de ikk skulle jagte penge roundt for at få til deres forbrug
der er så mange mennesker som er potenchelle joinker fks folk der gambler og har sværet ved at sige nej til sådan nogle ting,
jeg thor helt klart at folks forbrug bare vil stige og at der ville komme endnu flere overfald og indbrud.
for ( pengne skal jo skaffes ) og jeg kender sku ikk mange der gad at ansætte en joinke der stjal for at få til sit forbrug faktisk thor jeg sku heller ingen gang jeg kender nogen der over hovdet gider at arbejde med sådan en....
jeg kender en flok efter hånden der har svært ved at holde sig fra spille maskiner/lotto/skrab/cassino/kortspil og den slags,
de ville aldrig kunne styre et forbrug,
selv nu kan de ingen gang holde sammen på tilværelsen.
og heroin vil abselut ikke gøre det nemmere.
jeg thor ikk der nogen på det her bord som thor heroin er mere afhegihedskabene end coke,
coke er det nemmeste at blive hocked på,,,
det er en skråne det med heroinen der svære at styre end coken.