Jeg havde den noget tvivlsomme fornøjelse at være hjemme og se "Juhu, supermercuryflikflakdiscosafari-fredag" med fede Amin Jensen i aften. Hvad fanden sker der for DR? Hvorfor sender en statsejet kanal sådan noget lårdt? Ikke at det er noget nyt, for nogle år siden sendte de "Husk lige tandbørsten", men jeg kom bare til at synes, at det er for nederen, at for det første en statsejet kanal i det hele taget sender sådan noget bras, for det andet holder det ikke, at DR tilsyneladende forsøger at konkurrere med de private kanaler. Hvad så hvis ingen gider se "Stjerne for en aften"? Skal DR så lukke? Man kan selvfølgelig sige, at de gi'r folket, hvad de vil ha', men jeg synes ikke det ville skade, hvis DR koncenterede sig udelukkende om historie, politik, debat og kultur. Selv om det er lidt en floskel, tror jeg, det der trivial-TV er skide fordummende. Prøv at tjek publikum i programmet! Lad TV 2 om de der white trash-programmer! Puh, det blev vist en lidt rodet post, men jeg er da heldigvis ligeglad.

Lad os få noget debat.