Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg havde den noget tvivlsomme fornøjelse at være hjemme og se "Juhu, supermercuryflikflakdiscosafari-fredag" med fede Amin Jensen i aften. Hvad fanden sker der for DR? Hvorfor sender en statsejet kanal sådan noget lårdt? Ikke at det er noget nyt, for nogle år siden sendte de "Husk lige tandbørsten", men jeg kom bare til at synes, at det er for nederen, at for det første en statsejet kanal i det hele taget sender sådan noget bras, for det andet holder det ikke, at DR tilsyneladende forsøger at konkurrere med de private kanaler. Hvad så hvis ingen gider se "Stjerne for en aften"? Skal DR så lukke? Man kan selvfølgelig sige, at de gi'r folket, hvad de vil ha', men jeg synes ikke det ville skade, hvis DR koncenterede sig udelukkende om historie, politik, debat og kultur. Selv om det er lidt en floskel, tror jeg, det der trivial-TV er skide fordummende. Prøv at tjek publikum i programmet! Lad TV 2 om de der white trash-programmer! Puh, det blev vist en lidt rodet post, men jeg er da heldigvis ligeglad. :P Lad os få noget debat.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
nu må du jo huske at der er andre der synes det er sjovt at se.. godt nok ik mig, men andre :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Men gider jeg at betale tusindvis af kroner for at glo på Amin Jensen's fede røv ? Nej. Gider jeg at betale tusindvis af kroner for at andre mennesker skal have lov til at glo på Amin Jensens fede røv ? Nej.
Ønsker jeg at jeg får lov til at betale for hvad jeg ønsker og de mennesker som vil glo på Amin Jensens fede røv får lov til at betale for det ? Ja.

JEL og dankdawg har haft en debat om DR, såvidt jeg husker, den tangerer dit oplæg.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
så ikke amin jensen show, men kunne forstille mig det var pænt skod... men i bund og grund er det vel bedre en Linje 3 show.. det er faktisk også ved at være lang tid siden de har sendt det sidst, lur mig om vi ikke snart kommer til at se det på Dr1 igen

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Bassemand du er blevet snydt... De har slået linje 3 sammen en en stor plat mand, Amin Jensen... Derfor du ikke har set dem for nylig...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]