Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 05:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Holte, Storekbh.
Det var bare en tanke jeg lige fik... Hvis man nu lader noget jointpapir trække i vodka i et par dage, og man lader det tørre og blander det op i en joint (uden hash), ville man så kunne blive ramt af det? Nogen der har prøvet?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Det kan ikke lade sig gøre. Alkohol fordamper omkring 77-80 grader, selvom du har ladet cigaretten/jointen stå og trække i lang tid.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Tror det ikke da papiret jo ikke kan trække så meget og så går alkoholet molekylet for øvrigt også i smadder ved den varme :D Men du fordampe alkohol og indånde dampene og blive ramt rimelig heftigt af dette.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Jah, men ryger dampene så ikk ned i lungerne på een, og blir optaget af alveolesækkene?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tja, det kan godt være du får noget ned, men du skal tænke på, at varmen i en cigaret/joint omkring flammen er ufattelig høj. Når flammen skal til at fordampe alkohol, så du kan indtage det, så bliver molekylet destrueret.

Hæng mig ikke op på det her, men for mig virker dette meget logisk.

Desuden har jeg ingen anelse om, om det overhovedet er muligt at optage alkohol igennem lungerne. Du fucker dem sikkert bare op, hvilket ikke er meningen.

Titel:
Medlem

Altså, man blir jo rimelig ramt hvis man smider en flaske vodka på saunaovnen... Tænkte at det ku være fedt hvis man ku ryge det, for jeg sys man blir anderledes stiv når man indånder det (som fx. saunaovnen) ...

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

hehe, en hel flaske vodka ja... lad os nu sige at det er muligt: Du vil få minimal-effekt. En cigaret kan altså ikke indeholde særlig meget alkohol, lige meget hvor længe du lader den trække.

Og det med saunaen har jeg aldrig hørt før. Men jeg lader bare andre svare, som har lidt mere styr på det med varmen og alkoholmolekylerne.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Det der ikke fordamper mens man tørrer det, vil forbrændes når man sætter ild på jointen, på nær en lille bitte smule, der ikke vil give nogen effekt.
Smid det i en vaporizer, så skal det nok blive sjaw :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jep i en vaporizer eller et reagensglas med det, varm det op og sug dampene ind igennem et rør, tror det er den eneste måde man kan gøre det på. Virker nok også helt fint hvis det ligger på en ske og bliver varmet op.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Eller smid noget sprut i en gryde - og stik snotten indover under langsom opvarmning. Evt afdæk med viskestykke så det i alt sammen fordamper i det blå.

Titel:
Medlem

Skal der større/mindre mængde alkohol til at blive ramt, hvis man fordamper det? Og ca. hvor meget mindre?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Misjal skrev:
Skal der større/mindre mængde alkohol til at blive ramt, hvis man fordamper det? Og ca. hvor meget mindre?

Hæld bare en smule sprut eller vin i en kasserolle - opvarm og indånd dampen.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Jeg synes det lyder som en rigtig dårlig idé. Ens lunger er utrolig sarte og jeg tror det kan være meget farligt! Især det med sprutten og gryden.

Er der ikke nogen som kan huske det der med to der havde drukket noget de havde troet var GHB men det viste sig at være en slags sprit eller sådan noget. Den ene af dem fik ihvertfald ødelagt sine lunger fordi han havde indåndet noget af det.
Det var i nyhederne for ikke så lang tid siden..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Her den anden dag så jeg noget i tv-avisen fra England tror jeg.
Der sad folk på barer og sugede alkohol-dampe gennem en slange.
De sagde at effekten var bedre end at drikke det

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/bristol/3497307.stm

-Psyko!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Okay! Har I aldrig prøvet selv at lave nol ? Nå men det har jeg heller ikke, men jeg havde engang en pusher der lavede nol. Man tager en gryde og fyre noget æder i, plus pot, og så eller opvarmer stasset så alkoholen fordamper og kun "100%" THC er tilbage. Men hold kæft i kan tror man bliver lam af de dampe. Min pusher brækkede sig 5-10 gang (han stod også henne ved gryden hele tiden) han sagde bare at det hørte med til at lave nol :D En ven og jeg blev derimod meget beruset på en helt anderledes måde (mere ukontroleret) Sikkert på lidt den samme måde, som når man "sniffer" æder, som I forresten aldrig skal gøre, fordi man endten bliver blin og lam for resten af livet af det. Vi skulle op og spise hos min vens mor, men det blev aldrig til noget :roll:

Titel:
Medlem

Jeg har engang hørt et trick fra en af mine venner, hvor han sagde man kunne tage et glas vodka, smide det i mikrobølge ovnen, og så åbne lågen hurtigt mens man stikker hovedet hen og inhalere...
Men jeg ved ikke rigtig om det er en god idé, der er jo også en vis eksplosionsfare. Og for det andet er jeg ikke sikker på lungerne har godt af det som TimeKiller også siger.

Jeg vil nok tro du har rimeligt dårlige chancer for at ryge alkohol

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
LOL, for satan hvor er dette topic gået over i tågeri!!!

Mvh Jonas!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hvorfor er der ingen barer som tilbyder IV-alkohol? Det er da det, de unge vil ha?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Schotty skrev:
Jeg har engang hørt et trick fra en af mine venner, hvor han sagde man kunne tage et glas vodka, smide det i mikrobølge ovnen, og så åbne lågen hurtigt mens man stikker hovedet hen og inhalere...
Men jeg ved ikke rigtig om det er en god idé, der er jo også en vis eksplosionsfare. Og for det andet er jeg ikke sikker på lungerne har godt af det som TimeKiller også siger.

Jeg vil nok tro du har rimeligt dårlige chancer for at ryge alkohol

Eksplosionsfare, argh come on ligger der krudt i bunden af din microovn?

Har også prøvet det med vodka og en sauna, det river lidt i øjnene og halsen, men virkningen er egentlig sjov nok!! lidt snigende..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]