Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 01:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Musik...det er darjligt!

Musikken har haft mange forskellige genrer og stilarter, og den har udviklet sig med tiden. Idag kan man lave musik på computeren, eller lave specielle lyd effekts osv. Men jeg har tænkt lidt over, hvordan musikken vil lyde om 10...20..30år ??

Altså, idag blandes mange stilarter, men inspirationer fra "ældre" musik, og kombineret med forskellige beats og alt det. Men hvordan vil det lyde om en masse år. Jeg tror lidt at meget vil blive det samme, men det ændrer sig jo sikkert meget, som den jo har gjort førhen. Vil fremtidens være fyldt med surroud sound beats 1000x i sekundet..med masser af laser lyde og skrig fra aber :shock: :P
Eller måske kæmpe orkestre, alle forskellige instrumenter :(
Eller hvad tror i?

[edit: det her skulle være i "Blæst" ik?]

Titel:
Insane psychedelia user!

Der vil nok blive mere og mere musik som bliver lavet på computer, men som nødvendigvis ikke er decideret elektronisk musik ligesom techno/trance osv. Det er sq svært at sige... den vil nok lyde ret underlig i forhold til i dag :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
hmm... jeg tror på at alt det musik vi har idag altid vil være der + en masse nye genrer med nye lyde som vi laver ud fra synth og div. programmer og i forvejen eksisterende lyde.. muligvis vil pop musikken bli lidt mere syret :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Jeg har også tænkt på, at hvor grænserne kommer til at gå i fremtiden, der bliver jo ellers censoret i nogen lande, men der skal mere og mere til at provokere folk...Gad vide hvad de vil gøre i fremtiden? Eller vil man blot finde mere politiske grunde at gå efter.
Hvor er den tidsmaskine når man har brug for den!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]