Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Relativistisk båthorn

På Christiansborg sidder der nogle relativt fredelige mennesker og kalder sig selv for vores regering. De sidder i tryghed bag store sikkerhedsforanstaltninger.

På Christiania var der nogle ligeså relativt fredelige mennesker, som dog ikke kalder sig for vores regering. De befandt sig ikke i tryghed bag store sikkerhedsforanstaltninger, men istedet i Utryghed pga regeringens forlængede arm (policen)

Pusherne på christiania har ikke forsøgt at angribe og lukke christiansborg og regeringen, men regeringen har forsøgt at angribe og lukke christiania.

Ok...tænke tænke...hvem er så den mest aggressive? Hvem er den der har mindst respekt for andre menneskers frihed? Hvem er den største skurk? Den største bandit? Den største forbryder?

Det er ikke svært at se vel? :)

Personligt tror jeg ikke regeringen i virkeligheden er ude efter hashen, men istedet at de har en mørk plan om at forberede sig til et snarligt valg. Ikke fordi der er noget galt i et snarligt valg, men de forberedelser de nu formentlig er gået igang med, er totalt blottet for anstændig moral.
Jeg tror enten at regeringen håber på en voldelig konfrontation på staden, så de ka' sole sig i hvor nødvendigt det er med en slagkraftig regering med handlekraft (det sædvanlige knytnæve højre-gejl), eller at de er så desperate efter de penge de ka' tjene på at sælge staden's grunde, at de tilsidesætter de mennesker der nu engang bor der og har deres liv der.

Under alle omstændigheder, så ser det for mig ud som om regeringen kører et falsk spil, hvor sandheden er pakket godt væk fra offentligheden. Regeringen har krampetrækninger, fordi de ved der på vej ud, og derfor har de nu i desperation grebet til tvivlsomme metoder, der på staden altså indebærer brug af politiet som voldsmagt. Måske ta'r jeg fejl, men det tror jeg dog ikke.

Og hvad kommer der egentlig ud af dette angreb fra regeringens side? Kun splid og Uro.
Sure mennesker på christiania der bli'r trådt på af sure politifolk (der sikkert også hellere ville fange rigtige forbrydere, som voldsmænd og den slags) der er blevet sendt i marken af sure politikere (som kun tænker på om de nu ka' bevare deres ministerposter så de ka' hæve en fed hyre, så de har råd til de dyre ludere der ka' gi' dem den sex de ellers er for grimme til selv at få. Det er patetisk (jaja ok, jeg er lidt mopset oven på gårs-dagens aktion :) ))

Hvem er ofrene for christiania? Er det håndværkeren der bygger huse? Er det journalisten der læser tvavisen op? Er det VK's vælgere? Er det de Uheldige teenagere som forældrene ikke gider passe fordi de hellere vil skabe sig en strømlinet karriere? Er det de 'subsistensløse' der ikke har en chance på dagens arbejdsmarked?
Hvem er ofrene der berettiger den magt-anvendelse regeringen nu igen benytter mod en hel bydel i københavn? Hvem er det regeringen vil 'redde' med deres brug af magt mod staden?

Hvem får det egentlig bedre hvis staden ikke længere er der? (måske var det her man sku' kigge lidt nærmere på regeringens motivation...hmmm...)

Nå, der ska' også være noget godt i det hele, og det er måske at regeringen gør sig selv til grin, når nu folk opdager at de eneste volds-anvendelses-personer der er i denne sag...er dem selv! :)

Tilsidst her en masse moralsk støtte til de fredelige mennesker på staden, der konstant lever med, og især i disse dage hvor policen er tilstede i skræmmende kampudrustning og bulldozere og hvad ved jeg, frygten for at blive overrumplet af den højreorienterede magt-elite, der nu igen har vist at almindelige mennesker åbenbart intet betyder i dagens samfund.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hvad med at skrive nogle læserbreve?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
så i ekstrabladet i dag..

2 millioner på kontoén og egen mode butik.

sikke en luxsus hippi.
hvis det endlig står til privatisering hvorfor køber de så ikke bare selv grundne og bygger noget fansy shit men bevare mentaliteten...

de kunne evt lave en bevarelses font og så donere deres egne hash pengne på kontoén og så dele grundne ud og tag et lån i banken og så lave noget seriøs

de sidder på nogle af danmarks bedste grunde
hvorfor udnytter de det ikk. jeg thor som også godt de kunne finde en masse invastore til projektet.

jeg mener det er sådan at når man har boét et sted i et stykke tid så har man forkøbs ret,

men igen det kan også være de kære VENSTER kapitalister har bestemt sig for at de bare skal ud.....

havde de entlig lavet nogen plan for hvad der skulle ske når cs ikk var der længere

og hvad er alternativet
flere rocker/indvander grupper som de i forvejnen ikke har styr på,

jeg har ikk fulgt så meget med i det,
jeg bor i jylland og gemmer kræfterne til når for øje på thy lejeren.....

Senest rettet af loader 17 mar 2004 19:46, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Måske den tåbelige regering godt ved at de ikke bliver valg næste valgrunde og derfor blot skal ødelægge så meget som muligt for den næste....

eller også er de ualmindelig dumme hvis de tror at de bliver valg på det grundlag...

Jeg tror nok på at de har befolkningen imod sig!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]