Hej Psyk........
Så er jeg vendt hjem til lille Danmark igen.I stedet for Goa,tog vi til Thailand.Goa bliver næste destination,omkring Dec.
Bangkok er ligeså kaotisk som jeg har set i Tee vee.Men i guder et fedt land.
Det eneste man er pisket til at sætte sig grundigt ind i,er den nye hårde linie overfor narko.At blive taget med 10 Thai sticks kunne meget vel udløse 10 år i spjældet,og det er for en udlænding.De er endnu hårdere ved deres egne.Og at blive taget med bare 1 gram Heroin,vil udløse alt mellem 10-15 år,eller en dødsdom hvis det er en Thailænder.Vi så nogen der blev busted med måske 50 gram,og som en sagde"dem ser vi ikke mere".
Men I guder.Når man endelig finder dopen,er der såmeget af den,at man virklig skal tage sig sammen for ikke bare at begynde at fråde.Thailand er simpelthen blever FOR farlig.De eneste gode steder der er tilbage er oppe ved Chiang my,Koh phangan og et par andre.Der er det stadig muligt at fråde,men ha et øje pĺ hver finger..always!
Så tog vi til Pattaya.Der kan man købe en flot dame for 6-7$.Og når jeg siger flot mener jeg virklig gudeflot.Min kammie er stadig dernede og dyrker hende han mødte.
Det fede er at de virklig gør noget ud af det(hvis man ellers gider gøre lidt ud af det).Intet"ludersyndrom" her.Ihvertfald med hende jeg havde fat i.Orgasme og hele tjavsen(ihvertfald var hun så overbevisende at det var mere end fint til mig..LOL!!),og man får ikke lov at røre en finger.
Men rejsen.Gulp.Selv om det var en 757,hold kæft den tur er lang.

Og det gjorde det ikke bedre at vi skulle stoppe i Phuket.
Det er sq fedt at rejse rundt og se hvordan andre folk lever,og prøve det/den lokale bryg..

eller den lokale strain.
Men det er sq også meget fedt at komme hjem.Men den tur har nok gjort mig hooked pĺ de der scootere der kører omkring 60-80km i timen.Vi lejede dem,40kr for 3 dage.Det er MÅDEN at komme rundt på dernede.
Men de gjorde mig sq så hooked på sådan et køretøj.LOL!!