Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej Psyk........
Så er jeg vendt hjem til lille Danmark igen.I stedet for Goa,tog vi til Thailand.Goa bliver næste destination,omkring Dec.

Bangkok er ligeså kaotisk som jeg har set i Tee vee.Men i guder et fedt land.
Det eneste man er pisket til at sætte sig grundigt ind i,er den nye hårde linie overfor narko.At blive taget med 10 Thai sticks kunne meget vel udløse 10 år i spjældet,og det er for en udlænding.De er endnu hårdere ved deres egne.Og at blive taget med bare 1 gram Heroin,vil udløse alt mellem 10-15 år,eller en dødsdom hvis det er en Thailænder.Vi så nogen der blev busted med måske 50 gram,og som en sagde"dem ser vi ikke mere".

Men I guder.Når man endelig finder dopen,er der såmeget af den,at man virklig skal tage sig sammen for ikke bare at begynde at fråde.Thailand er simpelthen blever FOR farlig.De eneste gode steder der er tilbage er oppe ved Chiang my,Koh phangan og et par andre.Der er det stadig muligt at fråde,men ha et øje pĺ hver finger..always! :wink:

Så tog vi til Pattaya.Der kan man købe en flot dame for 6-7$.Og når jeg siger flot mener jeg virklig gudeflot.Min kammie er stadig dernede og dyrker hende han mødte.
Det fede er at de virklig gør noget ud af det(hvis man ellers gider gøre lidt ud af det).Intet"ludersyndrom" her.Ihvertfald med hende jeg havde fat i.Orgasme og hele tjavsen(ihvertfald var hun så overbevisende at det var mere end fint til mig..LOL!!),og man får ikke lov at røre en finger.

Men rejsen.Gulp.Selv om det var en 757,hold kæft den tur er lang. :shock: Og det gjorde det ikke bedre at vi skulle stoppe i Phuket.

Det er sq fedt at rejse rundt og se hvordan andre folk lever,og prøve det/den lokale bryg.. :wink: eller den lokale strain.

Men det er sq også meget fedt at komme hjem.Men den tur har nok gjort mig hooked pĺ de der scootere der kører omkring 60-80km i timen.Vi lejede dem,40kr for 3 dage.Det er MÅDEN at komme rundt på dernede.
Men de gjorde mig sq så hooked på sådan et køretøj.LOL!!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Nice1 gonzo.. lyder virkelig som et fedt land.. Har også en kammerat der har været dernede, luderne skulle være helt i top ;)
Men det med narkoen der.. det er jo helt vildt så forskruet deres lovgivning er.. Og selv om den er så stram, er det vel stadig godt udbredt?
Tror ikke jeg turde tage noget sådan et sted..

- lsd

Medlem

Geografisk sted: Denmark
Gonzo skrev:

Så tog vi til Pattaya.Der kan man købe en flot dame for 6-7$.Og når jeg siger flot mener jeg virklig gudeflot.Min kammie er stadig dernede og dyrker hende han mødte.
Det fede er at de virklig gør noget ud af det(hvis man ellers gider gøre lidt ud af det).Intet"ludersyndrom" her.Ihvertfald med hende jeg havde fat i.Orgasme og hele tjavsen(ihvertfald var hun så overbevisende at det var mere end fint til mig..LOL!!),og man får ikke lov at røre en finger.

hehe Pattaya er ludernes by en af mine venner var dernede i sommers, han lå også og kneppede de "bar-piger" i en måned :P

Og det er rigtigt det med at det ik er sådan nogle halv-gamle narko ludere man ligger og knepper for i Thailand er det lige så normalt for en lækker tøs at blive Bar-pige som det er for en dansk tøs at arbejde i en Vera-moda 8)

Så skal vi lave en psyk.... tur til Thailand :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Hehe... spørg noname om de thailandske ludere... han har vist en LIDT anden historie at fortælle...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Hmm... Vælter luderne i de der turistbælter i Thailand sig ikke i HIV, gonoré, klamydia og andre rare ting?
Jeg ville nok have mine betænkeligheder ved at tæske én af dem i piskassen, tror jeg.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
skambidt skrev:
Hmm... Vælter luderne i de der turistbælter i Thailand sig ikke i HIV, gonoré, klamydia og andre rare ting?
Jeg ville nok have mine betænkeligheder ved at tæske én af dem i piskassen, tror jeg.

- Har du aldrig hørt om kondomer?

-Psyko

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Kanon :) lyder som en fed tur.
En af mine venner var selv dernede i efteråret. Dog sammen med hans kæreste (fatter man jo ikke når det er thailand *G*)

Ps. Skal man have lommepenge med til Thailand? eller kalder man det for børnepenge? :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere
psyko: Jo. Meeeeeen... Hehe.
Personligt tror jeg hellere jeg ville podes med en tændt stjernekaster, end grave ud i møddingen på en luder i højrisikozonen for HIV m.m. Men hvad ved bønder om agurkesalat - det kan da være at de er sunde og raske.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Gonzo : tog du nogle af de lokale frø med hjem?????

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
skambidt skrev:
psyko: Jo. Meeeeeen... Hehe.
Personligt tror jeg hellere jeg ville podes med en tændt stjernekaster, end grave ud i møddingen på en luder i højrisikozonen for HIV m.m. Men hvad ved bønder om agurkesalat - det kan da være at de er sunde og raske.

visse vasse, du er bare sart, lidt HIV har aldrig skadet nogle!

Titel:
Insane psychedelia user!

Hehe.. Jeg ville nu heller aldrig tage lykke og hoppe i kanen med en puta!

Jeg vil også lige komme med en ferie oplevelse (i den måske lidt modsatte ende).

Var "et smut" i Italien denne uge og så Lazio - Juventus på det Olympiske station. 75000 sindsyge Lazio fans der fester over en 2 - 0 sejre, der var knald på! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Stonez skrev:
Gonzo : tog du nogle af de lokale frø med hjem?????

Nej,vi turde simpelthen ikke at tage op i de områder.Tro mig jeg ville godt ha haft nogle rigtige Thai frø,om ikke andet så for at bruge dem til avl.

Desværre. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
tag nu bare en spiller og drob de ludere, drenge, for helvede da... :roll: :o

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Chiller skrev:
tag nu bare en spiller og drob de ludere, drenge, for helvede da... :roll: :o

Enig! Hvis kvinderne ikke selv kommer, så fuck dem... narko og wankning! Før eller siden stopper de med at spille kostbare og deler BJs ud til dig som aldrig før.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
[quote]Suspekt skrev:
hehe Pattaya er ludernes by en af mine venner var dernede i sommers, han lå også og kneppede de "bar-piger" i en måned :P

Og det er rigtigt det med at det ik er sådan nogle halv-gamle narko ludere man ligger og knepper for i Thailand er det lige så normalt for en lækker tøs at blive Bar-pige som det er for en dansk tøs at arbejde i en Vera-moda 8)

Så skal vi lave en psyk.... tur til Thailand :lol:[/quote]

....Ja sku da :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Lyder som en cool tur. Men kan da godt forstå at man skal passe lidt på, de har lidt strænge narko-love.
Thailand er det ikke der hvor nogen mænd har fået alle de der operationer, og så ligner de damer, det var vel ikke såen nogen i fandt :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]