Jeg har et lille problem. For tre uger siden bestilte jeg et growkit over nettet for anden gang, og fra samme sted. Første gang gik der lige knap 6 dage inden jeg modtog kittet, og jeg sendte dem en mail inden, som jeg fik svar på inden 24 timer.
Nu har jeg bestilt endnu et kit, og det er tre uger siden. Jeg kan se på min konto, at de har hævet pengene, selvom jeg har annulleret ordret. Jeg skrev så til dem kort efter og fortalte, at siden de havde hævet pengene, så ville jeg gerne ha pakken alligevel - og så spurgte jeg hvad de har tænkt sig.
Der gik en uge, og stadig intet svar. Jeg skrev igen, og der gik en uge til, stadig intet svar.
For 3-4 dage siden skrev jeg for tredje gang, om at de enten skal returnere pengene eller få sendt den pakke, men stadigvæk har jeg ikke fået noget svar (og har brugt to forskellige emails, for at sikre at det ikke er min email der er noget galt med).
På deres side står der, at min odrer er annulleret, hvilket er sandt nok, men der står også at den er betalt. Pengene blev trukket 3 dage efter jeg annullerede, og jeg annullerede dagen efter bestillingen.
Shoppen ligger vist nok i Holland, og de har hverken opgivet email eller telefonnummer, som man kan ringe til. Så jeg er lidt lost - er der nogen der ved hvad man kan gøre ved sådan et problem?
Og vil det hjælpe at snakke med sin bank om det? Altså med at der er blevet trukket penge, og at jeg ikke har fået min bestilling. Hvad bestillingen er, vil blive et problem at fortælle om

Nogen der har lignende erfaringer? I såfald, hvad gjorde I så?