Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg har et lille problem. For tre uger siden bestilte jeg et growkit over nettet for anden gang, og fra samme sted. Første gang gik der lige knap 6 dage inden jeg modtog kittet, og jeg sendte dem en mail inden, som jeg fik svar på inden 24 timer.

Nu har jeg bestilt endnu et kit, og det er tre uger siden. Jeg kan se på min konto, at de har hævet pengene, selvom jeg har annulleret ordret. Jeg skrev så til dem kort efter og fortalte, at siden de havde hævet pengene, så ville jeg gerne ha pakken alligevel - og så spurgte jeg hvad de har tænkt sig.

Der gik en uge, og stadig intet svar. Jeg skrev igen, og der gik en uge til, stadig intet svar.

For 3-4 dage siden skrev jeg for tredje gang, om at de enten skal returnere pengene eller få sendt den pakke, men stadigvæk har jeg ikke fået noget svar (og har brugt to forskellige emails, for at sikre at det ikke er min email der er noget galt med).

På deres side står der, at min odrer er annulleret, hvilket er sandt nok, men der står også at den er betalt. Pengene blev trukket 3 dage efter jeg annullerede, og jeg annullerede dagen efter bestillingen.

Shoppen ligger vist nok i Holland, og de har hverken opgivet email eller telefonnummer, som man kan ringe til. Så jeg er lidt lost - er der nogen der ved hvad man kan gøre ved sådan et problem?

Og vil det hjælpe at snakke med sin bank om det? Altså med at der er blevet trukket penge, og at jeg ikke har fået min bestilling. Hvad bestillingen er, vil blive et problem at fortælle om :P

Nogen der har lignende erfaringer? I såfald, hvad gjorde I så?

Titel:
Medlem

Hejsa... Der kan være en god grund til at de ikke svarer tilbage. Muligvis bliver deres adresse spam-bombet så de har sat et filter op, som så uheldigvis filtrerede de mail-adresser du skrev fra væk. Men det kan selvfølgelig også være at de bare er nogle langsomme bonghatte, eller endnu værre ikke har tænkt sig at gøre noget ved situationen. Hvis du har betalt med dankort, kan du altid gå ned i din bank og snakke med dem. De kan kan højst sandsynligt annulere betalingen. Ved ikke om det også gælder betalinger til udlandet, men det tror jeg.

MvH dica

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvis de ikke svare længe nok eller du får pakke, så be' banken om at lave chargeback. Bare sig pakken var noget naturshit.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

okay, tak for hjælpen. Jeg venter og ser om der sker noget til på fredag, ellers går jeg ned og får mig en snak med banken. Og så skal jeg dælme aldrig handle hos de idioter igen.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Efter skole idag var jeg nede og snakke med en eller anden finansgay i min bank, som forklarede hvordan det hele hang sammen.

Han sagde, at alt handlede om penge, penge og penge. Ligeså snart man indtastede sit visakort-nummer, så foregik det således:

Mig -> Handel -> Firma

Når jeg bestiller noget, så registrerer handlen mit ordrer og sender mit kortnummer til det firma, som skal hæve pengene, og det gør de med det samme, fordi de er nogle forbandede kapitalister :P Så at annullere ordren på hjemmesiden hjælper, men returnerer ikke pengene, da firmaet allerede har udført det.

Så man skal skaffe en ordrebekræftelse og en sende en mail til dem, hvor man beder om et svar for sidste gang. De skal have 3 dage til at svare, og kommer der intet svar, så skal jeg sende ordrebekræftelsen og den sidste mail til min bank, som så vil kontakte PBS. PBS vil så hive dem i næsen og returnere pengene.

Jeg blev noget nervøs... for på ordrebekræftelsen står der "magic mushroom growbox", så jeg var lige ved at fælde en tåre. Jeg kom hjem og checkede min email, og så stod der, at de endelig havde sendt ordren ud (efter 4 uger!), så nu er det på plads.

Nu skal der ædes svampe uden at PBS løfter pegefingeren :D

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Det var sqda meget heldigt...

Men tror egentlig ikke at PBSville ha sagt så meget til det med magic mush....

Tror de er pænt ligeglad med hvad der er bestilt så længe det ikke er "Dead chechz sex girl" eller noget!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]