Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg tror også at det har noget med mod at gøre...

Enten at man er istand til at lade sit ego ligge/"dø"
Eller at man er modig nok til at lave en ordentlig kombo-trip

F.eks. Ayahuasca + Datura + Rød Fluesvamp + Meskalin + Salvia Divinorum + LSA
Jeg vil lige indskyde at ovenstående kombo er temmelig farlig, og absolut ikke kan anbefales! Astral har ganske givet ikke selv prøvet den. -Child

Så er jeg næsten sikker på der nok skal komme smæk på...

Men det tør i jo aligevel ikke :roll: :P

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Nej, og det er jeg glad for :shock:

Mvh Jon-Ass!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Astral, jeg vil ikke slette dit indlæg, da jeg næsten helt sikkert vil få skudt i skoene at jeg er på nakken af dig, men jeg håber sgu at en anden mod. gør det.
Du er et fjols Atral! At opfordre/provokere til at indtage MAOI, Datura og ibutensyre på et offentligt board, er så tåbeligt at jeg ikke kan finde ord til at beskrive det. Og selvom 99,9% af brugerne herinde ikke kan finde på det, kan du ikke med sikkerhed vide om en eller anden pubertær unge er dum nok til alligevel at forsøge.
Og slutteligt: Entheogene emner bør behandles med respekt og ikke bare kombineres for at blive så lam som muligt. De er gaver fra naturen, som vi skal sætte pris på og værdige den bedst mulige behandling. Med den attitude du har, vil du stensikkert brænde fingrene på et tidspunkt. Tænk dig dog om...

/karma!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Hvis du engang selv prøver den kombo Astral, jamen så ser jeg frem til at møde dig på kolbøttefabrikken til en lille snak om din oplevelse.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Er det mig der er galt på den eller ville komboen virke uden ayahuasca?
Hvis man da ellers er erfaren nok og har mod på at prøve sådan en kombo!

Jeg mener at hvis man varmer et ekstrakt a fluesvamp op til 60 grader i noget tid bliver ibutensyren omdannet til muscimol... :?:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Ja, men selv hvis du varmede den op, ville din krop ikke være i stand til at omdanne muscimolen pga. betacarbolinerne. Og jo, comboen ville vikre, men du villle, alt afhængigt af din datura og fluesvampe dosis, ganske givet dø af det.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Den ser også giftig ud den kombo.

Men det med betacarbolinerne lyder spændende, kan du forklare lidt nærmere?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Halifaxxx skrev:
Ja, men selv hvis du varmede den op, ville din krop ikke være i stand til at omdanne muscimolen pga. betacarbolinerne. Og jo, comboen ville vikre, men du villle, alt afhængigt af din datura og fluesvampe dosis, ganske givet dø af det.

OMG!!!

Din manglende viden chokere mig dybt!!!

Kig på erowid!

Både Rød fluesvamp, Meskalin, LSA og Datura er blevet kombineret med Maoi!!!

Det er ikke alting som bliver forstærket ed Maoi!!!

Jeg mener også at man kan kombinere Ayahuasca med Ketamin/PCP uden problemer...

FÅ LIDT VIDEN INDEN DU UDTALER DIG OM TING SOM DU ÅBENLYST IKKE ANER NOGET OM!!!

(Hvis du stadig ikke tror mig, så gå selv ind på Erowid og check det ud, eller andre steder på nettet, jeg HAR kontroleret den her kombo!!!)

Mvh.

Astral

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
hallo, slap nu af alle sammen.

Uanset om komboen er giftig eller ej, så skal man altså ikke anbefale datura. Det er, IMO, for risikabelt - især når andre stoffer også indtages.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Astral skrev:
Halifaxxx skrev:

OMG!!!

Din manglende viden chokere mig dybt!!!

Kig på erowid!

FÅ LIDT VIDEN INDEN DU UDTALER DIG OM TING SOM DU ÅBENLYST IKKE ANER NOGET OM!!!

(Hvis du stadig ikke tror mig, så gå selv ind på Erowid og check det ud, eller andre steder på nettet, jeg HAR kontroleret den her kombo!!!)

Mvh.

Astral

Sad lige og kiggede på Erowid og kan altså ikke finde de komboer du snakker om - kan du ikke, så vi ikke misforstår hinanden, linke til nogle af disse komboer du omtaler?

Titel:
Insane psychedelia user!

Astral skrev:

Sydamerikanske indianertraditioner møder ghetto-drugs :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jo selvfølgelig, det skal jeg gøre... Jeg ved godt at det er ved at blive en dårlig vane at jeg glemmer at komme med reference links:

Rød Fluesvamp + Maoi (Syrian Rue/Peganum Harmala)

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=23530

Salvia Divinorum + Maoi (Syrian Rue/Peganum Harmala)

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=18058

San Pedro/Meskalin + (Syrian Rue/Peganum Harmala)

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=2374
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=2375
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=20166

LSA + Maoi (Syrian Rue/Peganum Harmala)

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=6333

Dette er blot toppen af iskagen, der er mange flere....

Sig til hvis jeg skal finde flere...

Men altså for at opsumere komboen igen...

Ayahuasca + Meskalin + LSA + Datura + Rød Fluesvamp

Jeg har ikke lige gidet at give mig tid til at finde en med Datura og maoi men jeg ved at det var almindelig skik blandt Indianerne og Shamanerne sommetider at blande Datura sammen med Ayahuasca for at forstærke virkningen og jeg har også læst om en dansk PIGE som har gjort det...

I vil vel ikke lade en pige være mere modig end jer eller hva? ;)

En ganske almindelig kombination af 5 substanser

Det er sq mere forsvarligt end at guffle 10-15 lorte kex!!
Desuden har jeg aldrig opfordret nogen til at tage stoffer!!
Det kunne ikke falde mig ind!!
Jeg siger blot, at hvis det er en ++++ oplevelse man går efter, så bør man også være mand nok til at tage en chance for et relativt uhyggeligt trip...

Mvh.

Astral

Og husk nu, kombinationen er kun for erfarne psychonauter og spirituelle vovehalse...

Personligt anbefaler jeg ikke nogen at tage nogen som helst stoffer

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Citat:
I vil vel ikke lade en pige være mere modig end jer eller hva?

Altså, nu er der forskel på mod og dumdristighed.

Og det er kraftedme tåbeligt at fremstille folk der ikke ønsker at tage sådan en heftig kombo, som modløse.
Især fordi der findes mange "macho"-typer, som fatter minus og vil presse sig så langt som muligt, uden noget egentligt begreb om hvad de har gang i.

Dette har ikke en skid om hvem der er mest modig at gøre. Og hvis det er det du tror, så burde du stoppe med at indtage de ting du gør. Men ak, mon det nytter at fortælle dig dette, for som du selv siger: Mod dumhed kæmper guderne forgæves.

Dessuden, så har jeg selv, efter mit første gennembrud haft en +4 til, denne gang på 2c-b og lsd kombo. Stødte på en del ting som jeg kæmper med igen og angst ved egoets grænser, men fornemmelsen, den fundamentale fornemmelse af ikke at have noget ego, var den samme som på svampe.
Det er sku ikke nødvendigt at indtage sindssyge komboer, og vilde ting for at bryde igennem, det er vigtigt at arbejde med sin psyke, for derved at kunne give slip i en ego-tabsoplevelse.

Og så nytter det ikke noget at du i en bisætning til sidst lige nævner at det kun er for erfarne psykonauter.
Hovmod er IKKE sundt for psykonauter.

Senest rettet af Odden 24 apr 2004 14:37, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Astral skrev:
I vil vel ikke lade en pige være mere modig end jer eller hva? ;)

Hvordan hænger det sammen med det følgende:

Citat:
Desuden har jeg aldrig opfordret nogen til at tage stoffer!!

:?:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg har bevist min pointe...

Jeg siger blot nogen facts og kommer med nogen alternative indslag og bliver derefter mobbet for ikke at være nok "harm-reduction"

Og derefter dokumentere jeg for mine påstande, men bliver stadig kritiseret...

Jeg mener sagtens at man kan tage Datura hvis man kan tage DMT og så meget andet, det mener jeg er lidt dobbeltmoralsk at kritisere andres stofvalg...

At man måske ikke selv er mand nok til det pågældende stof eller kombination, bør da absolut ikke beretige en til at spille hellig.

Satori> Hør, hvis du havde læst mit oprindelige indlæd (inden folk begyndre at jamre), så ville du for det første have læst at man enten var nød til at kunne give slip på sit ego ELLER tage en ordentlig kombo som kan hjælpe en, eller rettere sparke egoet til "månen". Faktisk så var det nok ikke ment så bogstaveligt som du gerne vil have det til... Jeg har ikke anbefalet nogen at tage den kombo, jeg har blot pointeret at hvis man gik efter en ++++ oplevelse OG havde svært ved at give slip på egoet, så var min kombo måske løsningen på en ret så kontant måde at slippe sit ego på, jeg forventer ikke at nogen af jer tør at tage den kombo aligevel, så i kan bare brokke jer, hvis det føles bedre...

Faktisk hvis du kendte mig så ville du vide at jeg er MEGET mådeholden med stoffer selv...

Jeg kommer blot med viden og ekspertise og alternative problemløsninger og hvis i ikke kan tage lidt ironi og sjov og ballade, så er det sq bare ærgeligt, for jeg er sq egentlig ligelad...

Child> Jamen hva er der galt i Datura? Er du også en af de der stof-snobber? ;)

Mvh.

Astral

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Astral > Det nytter ikke så meget, at du har læst om en pige der prøvede den kombination. Jeg har sgu læst om meget sjovt gennem tidens løb.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tåbelig drejning, dette post har taget :!:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
At man måske ikke selv er mand nok til det pågældende stof eller kombination, bør da absolut ikke beretige en til at spille hellig.

Citat:
I vil vel ikke lade en pige være mere modig end jer eller hva?

Citat:
Enten at man er istand til at lade sit ego ligge/"dø"
Eller at man er modig nok til at lave en ordentlig kombo-trip

F.eks. Ayahuasca + Datura + Rød Fluesvamp + Meskalin + Salvia Divinorum + LSA
Jeg vil lige indskyde at ovenstående kombo er temmelig farlig, og absolut ikke kan anbefales! Astral har ganske givet ikke selv prøvet den. -Child

Så er jeg næsten sikker på der nok skal komme smæk på...

Men det tør i jo aligevel ikke

Astral drop det der! De fleste herinde ER kommet sig over "jeg er 15 år og kan drikke mange flere øl end dig" syndromet, og samtidig er jeg ret sikker på, at der samtidigt ikke er nogle som gider hører på deslige. Det er et HR board vi kører her, ikke en konkurence om hvem der "tør" tage de mest massive doser og comboer... latterligt!

Citat:

Ja man kan sikkert godt, men folk med respekt for de etheogeogener de indtager og de oplevelser de får herefter har nok ikke stor lyst til dette, da jeg vil beskrive comboen som et godt psykisk hvis ikke fysisk døds-ønske (IMO)

Citat:
Viden har tydeligvis gavnet din attetude omkring etheogener! :roll:

Citat:
En ganske almindelig kombination af 5 substanser
Jeg ser gerne at du finder beviser for at denne combo har været "almindelig" skik nogle steder!!!

Citat:
Og derefter dokumentere jeg for mine påstande, men bliver stadig kritiseret...

Jeg ser ingen steder at du dokumentere, at komboen skulle være "sikker". Ja du har linket til rapporter på erowid med de diskuterede etheogener for sig selv, men da ikke samlet? Desuden er en rapport på erowid da absolut ingen garanti for en form for sikkerhed? Jeg kan da fx. finde flere rapporter hvor farlige komboer er blevet benyttet, hvilket på ingen måder dokumentere en sikkerhed for brugeren, personen har måske bare været heldig at overleve?

Citat:

Har du selv været mandig nok til denne combo eller hvad, eller snakker du i virkeligheden om noget du ikke selv har erfaring om og kalder alle andre der ikke "tør" for pussies? :roll:

Citat:
Tåbelig drejning, dette post har taget

Så sandt, jeg vil fremover fjerne alle indlæg der er offtopic og ikke har en direkte relevans til det oprindelige indlæg med hård hånd.
Hvis nogle har indsigelser imod dette bedes de sende mig en PM så vi kan diskutere det indbyrdes....
så slut på den latterlige "min pik er 10cm længere end din diskution"

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Astral skrev:
Child> Jamen hva er der galt i Datura? Er du også en af de der stof-snobber? ;)

Hvad mener du? Jeg har overhovedet ikke nævnt Datura.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Bitchere :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]