Citat:
At man måske ikke selv er mand nok til det pågældende stof eller kombination, bør da absolut ikke beretige en til at spille hellig.
Citat:
I vil vel ikke lade en pige være mere modig end jer eller hva?
Citat:
Enten at man er istand til at lade sit ego ligge/"dø"
Eller at man er modig nok til at lave en ordentlig kombo-trip
F.eks. Ayahuasca + Datura + Rød Fluesvamp + Meskalin + Salvia Divinorum + LSA
Jeg vil lige indskyde at ovenstående kombo er temmelig farlig, og absolut ikke kan anbefales! Astral har ganske givet ikke selv prøvet den. -Child
Så er jeg næsten sikker på der nok skal komme smæk på...
Men det tør i jo aligevel ikke
Astral drop det der! De fleste herinde ER kommet sig over "jeg er 15 år og kan drikke mange flere øl end dig" syndromet, og samtidig er jeg ret sikker på, at der samtidigt ikke er nogle som gider hører på deslige. Det er et HR board vi kører her, ikke en konkurence om hvem der "tør" tage de mest massive doser og comboer... latterligt!
Citat:
Både Rød fluesvamp, Meskalin, LSA og Datura er blevet kombineret med Maoi!!!
Det er ikke alting som bliver forstærket ed Maoi!!!
Jeg mener også at man kan kombinere Ayahuasca med Ketamin/PCP uden problemer...
Ja man kan sikkert godt, men folk med respekt for de etheogeogener de indtager og de oplevelser de får herefter har nok ikke stor lyst til dette, da jeg vil beskrive comboen som et godt psykisk hvis ikke fysisk døds-ønske (IMO)
Citat:
FÅ LIDT VIDEN INDEN DU UDTALER DIG OM TING SOM DU ÅBENLYST IKKE ANER NOGET OM!!!
Viden har tydeligvis gavnet din attetude omkring etheogener!
Citat:
En ganske almindelig kombination af 5 substanser
Jeg ser gerne at du finder beviser for at denne combo har været "almindelig" skik nogle steder!!!
Citat:
Og derefter dokumentere jeg for mine påstande, men bliver stadig kritiseret...
Jeg ser ingen steder at du dokumentere, at komboen skulle være "sikker". Ja du har linket til rapporter på erowid med de diskuterede etheogener for sig selv, men da ikke samlet? Desuden er en rapport på erowid da absolut ingen garanti for en form for sikkerhed? Jeg kan da fx. finde flere rapporter hvor farlige komboer er blevet benyttet, hvilket på ingen måder dokumentere en sikkerhed for brugeren, personen har måske bare været heldig at overleve?
Citat:
At man måske ikke selv er mand nok til det pågældende stof eller kombination, bør da absolut ikke beretige en til at spille hellig.
Har du selv været mandig nok til denne combo eller hvad, eller snakker du i virkeligheden om noget du ikke selv har erfaring om og kalder alle andre der ikke "tør" for pussies?
Citat:
Tåbelig drejning, dette post har taget
Så sandt, jeg vil fremover fjerne alle indlæg der er offtopic og ikke har en direkte relevans til det oprindelige indlæg med hård hånd.
Hvis nogle har indsigelser imod dette bedes de sende mig en PM så vi kan diskutere det indbyrdes....
så slut på den latterlige "min pik er 10cm længere end din diskution"