Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Hey der.

Da jeg egentlig synes, jeg er en lille wanker, vil jeg til at få mig et liv og begynde at træne med et par venner. ;)

Var ovre og få en prøvetime i dag, så starter nok snart. Det er dejligt nok at være i gang.

Jeg læste på et skilt, der kan være dopingkontrol osv., så jeg vil gerne vide, hvad de checker efter - amfetamin osv.? Kan jeg stadig give den gas på MDMA og diverse andre substanser i weekenderne? Ikke at jeg gør det tit, men hvis nu bare...

Hygge.

Kenneth!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

hmm... ku jeg oss godt tænke mig at få at vide... ska begynde at træne om et par uger... gider ikke bustes med noget som helst i blodet!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

jeg ved ikke hvad det er de tjekker efter lige det sted du har været, men jeg går ud fra det er steroider / væksthormoner.
Jeg tror nok der er mange sådan et sted der går ud og giver den gas i weekenden på MDMA og andre substanser.
Det ville, set fra min side, ikke give nogen mening at tjekke for euforiserende stoffer i blodet..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Ville være mærkeligt hvis de brugte tid og ressourcer på at tjekke for euforiserende stoffer i jeres blod, specielt da du læste det var dopingkontrol og man ikke ligefrem kalde MDMA for doping ;)

Så længe du holder dig fra ulovlige væksthormorner samt steorider så burde du kunne føle dig helt sikker.

Hvor skal du træne henne? Har nemlig også selv overvejet at begynde og har et par venner på steorider (som jeg ikke regner med at tage, men får nok en lille slat).
Er der ikke dopingkontrol i alle træningscentre?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Aalborg Styrkeløfter Klub i Helgolandsgade!

Titel:
Medlem

BRB skrev:
Er der ikke dopingkontrol i alle træningscentre?

Nej, det er der ikke.
Der er f.eks. ikke hvor jeg træner. ( Heldigvis :twisted: :twisted: :twisted: )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det er en rigtig dårlig idé at tage hormoner og deslige, hvis man samtidig ønsker at indtage stimulanser af den ene eller anden slags en gang imellem... Det er i hvert fald ikke ligefrem et kurophold, dit hjerte udsættes for.
Hvis centeret er medlem af Anti Doping Danmark, skal man nok forvente at der kan være kontrol (har dog aldrig oplevet det selv). Men hvis man skulle blive snuppet, bliver man i hvert fald udelukket fra alle centre som er medlem, og det er vist ret mange...
Så kan man ligeså godt køre optimal træning og kost, det er IMHO også en del federe at kunne stå bag arbejdet selv. Jeg har efterhånden set nogle stykker, som har troet at hormoner var den eneste vej frem - de blev da store, men godt nok ikke særlig kønt... slasket og vandet.
(selvfølgelig kan man få masser af udbytte, men træningen og kosten skal altså være 100% på plads først)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Yeah, jeg vil også holde mig fra hormoner osv., men det var nu mere diverse weekend-lamme-ting, jeg ikke vil bustes med!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nåja, det glemte jeg jo i farten...
Det tjekker de ikke for.

doping.dk skrev:
1. Anabole steroider
2. Testosteron og derivater heraf samt tilsvarende stoffer med androgen virkning.
3. Væksthormon
4. Erytropoietin og midler, som har lignende virkning ved at øge mængden af røde blodlegemer i blodet til over normale værdier for alder og køn.
5. Midler, som øger produktion og frigørelse af
a) væksthormon
b) testosteron og derivater heraf eller af tilsvarende stoffer med androgen virkning eller
c) naturligt erytropoietin

Titel:
Medlem

den med heldigvis var også ironisk ( derfor smiliesne ), det er så vidt jeg har forstået også extremt farligt at tage stoffer når man er på steoride kur.

Titel:
Dedikeret medlem

er ikke doping kontrol hvor jeg træner..

Men held og lykke med trænningen, hæng i :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Schotty skrev:
den med heldigvis var også ironisk ( derfor smiliesne ), det er så vidt jeg har forstået også extremt farligt at tage stoffer når man er på steoride kur.

Det var nu heller ikke møntet specielt på dig, det var bare generelt :) "Kender" faktisk en, som i samme omgang med at han fortalte om sin igangværende kur, også lige fortalte om de "15 kix han klappede sidste weekend"...... :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Der hvor jeg træner har der været doping-kontrol et par gange. Af de navne der er blevet offentliggjort har alle været mænd, så et eller andet sted tror jeg ikke vi piger er så meget i sigte som jer mænd ;)
På den anden side, så handler det nok i sidste ende om hvad de ser når de kommer i centret. Jeg tvivler på at de tager en "lille splejs" til testing, frem for en stor body-builder. Men det er selvfølgelig ikke sikkert.

Go' fornøjelse med træningen :D

Titel:
Insane psychedelia user!

dance2trance skrev:
Jeg tvivler på at de tager en "lille splejs" til testing

Så har du jo intet at frygte Kenneth :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
:lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
BRB skrev:
Ville være mærkeligt hvis de brugte tid og ressourcer på at tjekke for euforiserende stoffer i jeres blod, specielt da du læste det var dopingkontrol og man ikke ligefrem kalde MDMA for doping ;)

MDMA, Amfetamin, og deslige står faktisk på dopinglisten!

Men hey, jeg syntes sgu det lyder mærkeligt at de skulle teste betalende kunder for doping - det må de sgu vente med til konkurrencerne...

(Forestiller sig allerede Kenn stå på et podie og vride sin muskuløse krop! :P )

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jensus og dex :D

Er også så småt begyndt at løbe osv., så bare vent... Det kommer stille og roligt :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dextrose skrev:
BRB skrev:

Korrekt, og man kan også forvente at de tester for det! Cykelrytteren Jan Ulrich blev testet positiv for amfetamin ved en uanmeldt dopingtest uden for cykelsæsonen. Hans straf blev vistnok ikke så høj, eftersom han ikke havde taget det med doping for øje, men derimod i forbindelse med en bytur. Hvordan Anti-Doping DK vil reagere, har jeg ingen anelse om, meeeen jeg tvivler ligesom dance2trance på at de vil teste en bette splejs ;)

Senest rettet af йети 28 apr 2004 18:00, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg har været medlem af fitnessdk i lidt over et år, og de har samme regler derhenne... faktisk har diverse fitness-kæder slået sig sammen for at kæmpe imod doping.

Man bliver ikke checket for euforiserende stoffer, da det ikke er ulovligt at være beruset. De kan ikke ophæve medlemsskabet pga dette, og du kan heller ikke meldes til politiet for det. Men om visse stoffer anses for doping, ved jeg faktisk ikke.

Det de checker efter er væksthormoner (f.eks. dværgvæksthormoner), steroider, etc. Al hjælp til at bygge din krop op, bort set fra kreatin/substanser indeholdende protein, er ulovligt. Du bliver ikke meldt til politiet, men dit medlemsskab bliver blot opsagt.

Desuden er det meget sjældent at der er kontrol... og tro mig, de går næppe efter små folk og unge, men nok nærmere kæmpe mæssige bodybuilding-gayidioter og lignende typer :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Dextrose skrev:
Ok troede jeg sku ikke...

Valgte ikke at skrive amfetamin da jeg forestillede mig det sagtens kunne stå der, dog havde jeg aldrig hørt om det så var ikke sikker. Men hvordan de kan smide MDMA på doping listen forstår jeg ikke helt, jeg ville ikke have den vilde lyst til at motionere på hverken små eller store doser MDMA og tror heller ikke man yder specielt meget mere ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]