Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Emnedøden!!!
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Jeg har med frygt fulgt med i den seneste tids kraftige stigning i emner som er blevet lukkede.
Hvad skyldes dette?.... Er det nye boards makøre bare mere fremtrædende, og man er tvunget til oftere at gå ind i hele listen..... Er det en illusion?...... Eller er boardet ved at blive så stort og tungt, at det er ved at kolapse, under sin egen vægt og blive et sort hul på internettet.
....Er brugerne begynde at danne fraktioner, er der oplag til borgerkrig.
Vil boardet blive lukket, måske kun for gamle gamle indspiste medlemmer.........
Hvad vil der ske......... :shock:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Det er LSD-mafiaen der tvinger os til det.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Dr. Otling skrev:
Jeg har med frygt fulgt med i den seneste tids kraftige stigning i emner som er blevet lukkede.
Hvad skyldes dette?.... Er det nye boards makøre bare mere fremtrædende, og man er tvunget til oftere at gå ind i hele listen..... Er det en illusion?...... Eller er boardet ved at blive så stort og tungt, at det er ved at kolapse, under sin egen vægt og blive et sort hul på internettet.
....Er brugerne begynde at danne fraktioner, er der oplag til borgerkrig.
Vil boardet blive lukket, måske kun for gamle gamle indspiste medlemmer.........
Hvad vil der ske......... :shock:

nej det tror jeg ikke...

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Jeg tror du er en smule melodramatisk. Du må hjertens gerne komme med eksempler på emner, som du mener er lukket på et helt forkert grundlag. :D

Titel:
Medlem

Mit snuff-emne!!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Fordi det portrætterede et temmeligt negativt image af Psychedelia, synes du ikke? Forstå mig ret, jeg synes ligeså godt om et par glødende tænger i skamlæberne på en konfirmand, som den næste, men et helt emne om det er måske at gå over stregen...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Godt nok var det i blæst-forumet, men hvad fanden har snuff med psykedelika at gøre???
Child_Inside og Truckermuffin har også redegjort for hvorfor lortet blev lukket!

Grunden til at trådene låses eller slettes er vel ikke så mystiske?
Det kunne jo bl.a. være, at kvaliteten og relevansen totalt manglede med henblik med psychedelias formål :shock:

Tag det endeligt ikke personligt, men hold da kæft hvor bliver der også skrevet meget irrelevant lort fra mange forskellige personer.
Folk skal ikke nødvendigvis svare på en tråd, bare fordi den bliver oprettet. Gør folk alligevel det, uden egentlig at have noget informativt at budbringe, bliver den årvågne moderator katalyseret til at gribe ind.

Og hvis I ikke rigtig kender forskellen på sandt og falsk, så lad venligst være med at svare på en post - lad andre om det!
Der er efterhånden alt for mange vage svar, som er med til at forpeste boardet.

Et meget typisk eksempel er indlægget i "Styrketræning", hvor det siges at bl.a. amfetamin ikke er med på dopinglisten :cry:(hvordan kan man sige at en meget kraftig CNS stimulant ikke er på dopinglisten)
No offense BRB, det glipper for os alle, men jeg brugte dig og dit ene svar, som et eksempel på et generelt problem :wink:

Hvis folk er pivblanke skal de lave være med at skrive hvad de tror, formoder eller synes er det mest rigtige. I kan jo tage som udgangspunkt, at der højst sandsynligt er andre, der er mere vidende end jer selv og derfor bør i sætte jer ind i tingene før i begynder at smide omkring jer med "saglige informationer"

-CC

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Right on CC!

CannaChem skrev:
Hvis folk er pivblanke skal de lave være med at skrive hvad de tror, formoder eller synes er det mest rigtige. I kan jo tage som udgangspunkt, at der højst sandsynligt er andre, der er mere vidende end jer selv og derfor bør i sætte jer ind i tingene før i begynder at smide omkring jer med "saglige informationer"
-CC

Nu kommer jeg sikkert til at lyde som en sur, gammel nar, men det var lige præcis sådan vi gamle medlemmer forholdte os, da vi startede. Det er klart man ikke kan vide en bunke fra starten, men indtil man gør, er det altså bedst at læse hvad mere erfarne medlemmer skriver, fremfor ar komme med råd der hverken bygger på grundige studier eller personlig erfaring. I vores "branche" kan råd, sat på spidsen, få meget alvorlige konsekvenser for andre menneskers liv. Tag og tænk over det før i poster!

Puha, så er den ude...

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Helt enig med CC og Halifaxxx.

Titel:
Dedikeret medlem

Nemlig ! Det er ikke en konkurrence, om hvem der har postet flest gange herinde..! ;)

Hvis man ikk kan komme med kvalitativ respons på et emne, så burde man bare lade være med at skrive og istedet læse og tage ved lære :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg er også helt enig i det der er skrevet indtil videre.

Hvis man forstår sådan en lille joke :wink:

Titel:
Medlem

Ja, Jensus, høhø.

Det er lidt paradoksalt, at det lige netop konkluderes, at der for mange ligegyldige posts, og at dette så efterfølges af endnu flere ligegyldige posts. Mit inklusive. Okay, undskyld, jeg er jo bare lille snuff-klaun. :P

Undskyld, I må godt slette det her posts, men jeg vil gerne vinde "højest antal posts-trofæet". 8)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Halifaxxx skrev:
Fordi det portrætterede et temmeligt negativt image af Psychedelia, synes du ikke? Forstå mig ret, jeg synes ligeså godt om et par glødende tænger i skamlæberne på en konfirmand, som den næste, men et helt emne om det er måske at gå over stregen...

Ja, vi burde ha' lavet et helt forum dedikeret til snuff i stedet for.

-Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Jeg ville gerne at der bliver skrevet en pm eller skrive noget hvis der er der er nogen som synes at man skal slette en ligegyldig post.
Jeg ved godt jeg har været slem til at blive sur osv. fx. på Halifaxx i "Ololiuhqui" -tråden. Det var selvfølgelig en stor fejltagelse at blive sur over at man skal dokumentere for sine postande.
-Sorry Hali

Men det er ikke kun mig der har "bitchet"... Synes der skal være nogen der skal stoppe de "vilde" diskutioner en gang imellem!

-Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Hvad, sagde jeg! :twisted: :roll:

Er lukningen af fuckforummet, en slags happening?

En slags interaktiv analog kommentar til lukningen af hashsalget på Christiania?

:shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Trådene bliver lukket for at typer som dig ikke skal genoplive dem fra de døde 5 måneder senere...

Fuck-forummet blev lukket fordi vi mente at det måske ville højne niveauet her på siden, LÆS POSTEN om emnet. Og det er et eksperiment, så giv det lige noget tid.

Mvh. Fenriz

Hader post-nekromantikere.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Jeg synes generelt at de seriøse emner bliver holdt seriøse, og at fuck forummet er så fucked som man nu kan forvente.
Men jeg synes at det er fedt at kunne stille (for mig) vigtige spørgsmål, og få et ordentlig svar fra personer som ved noget om det de snakker om, men samtidig synes jeg at det er fedt at have et forum hvor man kan lufte sine blæste tanker, hvad enten det er snuff, 11 septemper eller bumser på pikken :roll:

Er fint nok at i vil have forummet seriøst, men pas nu på at det ikke bliver alt for tørt IMO :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
Universal wormhole skrev:

Men det er ikke kun mig der har "bitchet"... Synes der skal være nogen der skal stoppe de "vilde" diskutioner en gang imellem!

-Cope

Jamen er det ikke de "vilde" diskussioner der er de spændene og udfordrende? det hedder jo "Generel diskussion", og diskussioner har det med at løbe lidt løbsk, hvilket somregel er charmen ved en diskussion IMO.
Det er da så kedeligt at blive enige efter 1-2 posts.

Men selvfølgelig kan det løbe over ende, her gælder det bare om for mods at finde en mellemting, hvor diskussionen holdes saglig osv. men evt. stadigvæk "vild" og IKKE ende diskussionen hvis 1 ord er sagt forkert IMO!
Men bevares, det kan være rigelig svært at finde ud af, da det er hamrende subjektivt hvornår man synes en diskussion skal lukkes.

just my 2 cents...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis lukningen af fuck skal diskuteres bliver det i et topic som handler om netop det.

And this baby won't resurface!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]