Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste
Forfatter besked
 Titel: Eksamen
Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Hey alle,

Jep, så er det imorgen det går løs.
Skriftlig matematik mandag, skriftlig dansk tirsdag, og dansk retstavning på onsdag..

Jeg vil bare lige ønske held og lykke til alle jer der skal op imorgen (inkl. mig selv)..

Karma til jer alle! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Med håb om to-cifrede karakterer [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
-Mathias

Dedikeret medlem

00 og 03 er også to-cifrede karaktere :P

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja... Årh, hvor jeg ikke gider. Op og lave matematik i fire timer en mandag morgen efter at have kørt i højeste gear hele weekenden, og så er jeg dårligt orienteret om, hvordan det kommer til at foregå. Og for at det ikke skal vøre løgn, skal jeg også til teoriundervisning i to timer lidt senere på dagen. Føj for en dag i morgen! Men held og lykke til dig også, Creatif.

Medlem
Brugeravatar

har heldigvis været oppe i alt, men har en måneds projekt lort!! men held og lykke til alle!

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
hæhæ, held og lykke til jer alle. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
jeg vil sende her en tanke nu hvor jeg sidder og ryger en lille joint ude på min altan og nyder solen. håber I får en rigtig god dag! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

/Edit: jeg har det
godt med at sidde her hjemme lige nu vide at I små møg børn sidder og laver matematik! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
(ej, jeg driller bare [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img])

[ 05 Maj 2003: Besked ændret af: Arkimedes^ ]

In our memories
Brugeravatar

*G* Det var ligegodt kedeligt. Men nu er det værste heldigvis overstået (indtil det mundtlige står for tur), jeg sprang kun et par enkelte opgaver over, og vejret har ikke været bedre i år, end det er nu. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Hold da kæft, det var fandeme da heldigt, at jeg havde skrevet hér, at jeg skal til teoriundervisning i dag. Jeg skal tage bussen om lidt, og jeg havde fuldstændig glemt det. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 05 Maj 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]

Medlem

Ved i hvorfor jeg hader skriftlig matematik?

Det er noget lårt! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ah slap da af... Den var sq da ik en skid svær... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men held og lykke til jer imorn så da [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Årh, der var da lige et par stykker, jeg måtte springe over, selvom det ikke var så svært, som jeg havde regnet med. Men nu er matematikken heldigvis overstået, og det er dansk i morgen og retstavning på onsdag. Jubii! Jeg glæder mig bare ikke til det mundtlige.

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Held og lykke til jer alle sammen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
ja da også et held og lykke herfra [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

skal heldigvis kun selv til årsprøver i år [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

og så er der jo ikk langt til sommer - ferien [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hvad synes I 10'ende klasser om prøver i dau? Den var da ikke så svær vel [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] (ps ik ironisk)

Medlem

Imorgen bliver fucked - At sidde +25mennesker i et lille lukket lokale i 20grader i 4 timer.. Det bliver ikke sjovt.. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Men - Held og lykke til jer alle, må i ha' held i tastaturerne - Eller noget [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

-Mathias

[ 05 Maj 2003: Besked ændret af: Creatif ]

In our memories
Brugeravatar

Det var jo det, vi gjorde i dag. Blot med tre klasser i en hal. Meget, meget kedeligt. Det var til gengæld en del, der måtte forlade lokalet med kæbekramper efter at have været til teoriprøve i knallertkørekort i dag.

Af hvilken grund har politimanden på motorcyklen vinket pigen på knallerten ind til siden? "For at spørge om vej."

Hvad er vigtigt for at sikre sig, at man er ordentligt klædt på til at køre på knallert (en ung fyr står i korte ærmer og shorts)? "Man skal huske sit kørekorts-bevis."

Hvad skal du altid gøre, inden du starter knallerten? "Tænde lyset."

Hvorfor må du ikke drikke alkohol, når du kører på knallert? "Du lugter af alkohol." Du er ikke så genert." "Du bliver glad."

Du holder bag en kæmpebus på en flersporet vej inde i byen, og bussen standser op og holder ind til siden (du kører i sporet længst til højre). Hvad gør du? "Skynder dig udenom."

"Hvis en fodgænger går i den forkerte side af vejen, må du så gerne køre fodgængeren ned?"

"Hvis du kører på knallert i en gågade, skal du så holde tilbage for fodgængere?"

Der bliver vist et billede i fjernsynet, hvor en knallert kører lige bagved og til højre for (den meget blinde vinkel) en stor lastbil, som skal til at dreje til højre, og man skal svare på, hvad man nu gør. Der er 5 svarmuligheder, hvoraf 2 er rigtige. Man kan fx vælge, at man skal sagne farten. At man skal bremse op osv. Og hvad mon der var én, der svarede? "Man dytter eller ringer med klokken." Han består!

Medlem

Haha, det var PRÆCiS det samme på mit hold!

"Hvad betyder total vigepligt, Jesper?"

"Øhh.. Det er jeg ikke helt sikker på.."

"Fair nok, vi tager den lige en gang til.. Blablabla.. Forstod du det så nu?"

"Det tror jeg nok.."

"Hvad skal man så gøre hvis man kommer kørende, og der er hajtænder?"

"Øhh.. Holde for alle dem der kommer fra højre?"( [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img])

"Ok, en gang til.. Blablabla.."

Og fandme så, han forstod det heller ikke tredje gang. Det var helt vildt så dum han var. Han skulle fandeme ikke engang have lov til at køre på cykel.. Men han bestod!

Meeen, nogle af spørgsmålene var godtnok også lave.

(Billede af to der sidder på knallert, kun den ene med hjelm på)

"Hvad er der galt med det her billede?"

1:lyset er ikke tændt
2:de sidder to på en knallert
3 [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]en ene har ikke hjelm på
4:der er ikke nogen ringeklokke.

Offtopic, men hvad fanden [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

*LOL* Alle på mit hold er også bare virkelig dumme til det dér med skilte og færdselsregler. Den allerdummeste var nok ham, der sagde "højresving" til et skilt med en pil til venstre, men det var nok pga., at han var ukoncentreret, går jeg ud fra. Det var faktisk mig, der fik flest fejl, tror jeg, men det er sgu da, fordi jeg ikke fangede mange af spørgsmålene, fordi jeg var ved at besvime af at prøve at lade være med at grine. Når man er på flække-af-grin-stadiet, og man så hører noget, der er endnu sjovere. Og lige efter noget, der er endnu sjovere... Jeg kunne næsten ikke holde til det. Der var også en del omme bagved, kunne jeg høre, der havde samme problemer.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Creatif:
(Billede af to der sidder på knallert, kun den ene med hjelm på)

"Hvad er der galt med det her billede?"

1:lyset er ikke tændt
2:de sidder to på en knallert
3 [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]en ene har ikke hjelm på
4:der er ikke nogen ringeklokke.
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, dén var der også. *G* Og lyset på knallerten lyste op som en sol. Men hey, der skal da være en ringeklokke, ikke? Ellers kan du jo ligesom ikke ringe på den, når du skal undgå at køre ind i en lastbil, der skærer vejen af for dig ved at tage et højresving... Og hvorfor i alverden skulle passageren dog have hjelm på, når føreren har det? Altså, én knallert, én hjelm.

[ 06 Maj 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg er bare max lykkelig ligenu...jeg er lige kommet op på skolen efter den vilde druktur, og har fået at vide hvad der er udtrukket til eksamen...det er virkelig nice, jeg skal kun op i et eksamensprojekt i forvaltning, og mundtlig engelsk....så ser det ud som om jeg får huen alligevel [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Jeg var også helt lalleglad, da danskeksamen var færdig i dag. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg rendte rundt en halv timer efter og var helt oppe at køre. Jeg sad også alle fire timer ud, selvom jeg blev færdig længe før. Jeg måtte bare se, hvem de sande stræbere var (dem, som sidder til sidste sekund).

Medlem

Haha, efter en enkelt time var jeg færdig, men jeg sad og rettede i to timer, og tilsidst gad jeg simplthen ikke mere, så jeg gik. Desværre uden at finde ud af hvem "de sande stræbere" var. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Og det værste ved prøven: At svaret faktisk var at den anden person skulle have hjelm på. Hvis han ikke havde det fik man 500 ekstra, sagde de ihvertfald.

Held og lykke til retstavning imorgen! Det bliver seriøst for lækkert bare at møde en time fra 13-14!

In our memories
Brugeravatar

Eh, he, he. Der var også mange, der forlod hallen før tid hér, men det gjorde det jo kun mere interessant at se, hvem der blev tilbage. Der var dog ingen store overraskelser.

"Og det værste ved prøven: At svaret faktisk var at den anden person skulle have hjelm på. Hvis han ikke havde det fik man 500 ekstra, sagde de ihvertfald."

- Det' løgn, mand! Du tager sgu da pis på mig, mand!

Og held og lykke til dig også. Og ja, det er et skidelækkert tidspunkt, de har fundet. Man kan rigtig ligge og stene fjernsyn længe i aften. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]