Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey jeg har tænkt mig at anskaffe mig en af de der flasker hvor du kan opbevare speed/coke i og hurtigt sniffe direkte fra dem! men hvordan er det lige helt præcist at de fungere!=? trykker man på en knap eller drejer man eller...????

jeg er pænt træt af at skulle konstant lave streger, på de mærkeligste ting hvis man er i byen!

ANYBODY WHO KNOWs THAT SHIT!????

The Plague "03 [Århus]

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Jeg tror du tænker på en master blaster. For at gøre det nemt og oversueligt kommer her en lille guided user-help:

1. Skrue den øverste del af, således at du står tilbage med den nederste beholder. Kom amf'en/coken i.

2. Skru den øverste del på igen.. check at der er lukket helt.

3. Når blasteren skal på stand-by mode (altså når den bare skal ligge i lommen eller hvor du nu opbevarer den, med dit narko i, plejer jeg at lade den lille "pil" der sidder på siden pege en kvart omgang rundt. Hverken opad eller nedad men ligeud.

4. Når du skal have loadet den, for at tage et snif peger du pilen ned ad. Vend blasteren på hovedet (hold for en sikkerheds skyld for det lille hul så du ikke risikerer at der falder noget ud.) Bank evt. lidt på "beholderen) altså den nederste del af den, således at dit narko kommer op i kammeret.

5. Når dette er gjort og du kan se at der er narko i kammeret vender du blasteren så hullet peger opad. Pilen på siden vender du også, således at denne peger med spidsen opad. HUSK, først at vende pilen når du HAR vendt blasteren med hullet opad.

6. Nu skulle du gerne kunne sniffe direkte fra hullet.

Håber det kan hjælpe dig :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Den kaldes også for en "bullet" (pga. formen).

Jeg har selv en, og vil IKKE anbefale dem til partydrugs som amfetamin og koka...

Hvorfor er det så lige at jeg ikke vil anbefale den?

Fordi at du ikke får dit narko helt op i næsen, op til slimhinderne hvor det gør godt, men oftes resulterer i en masse pulver i næsen som drysser ud igen og ser røv-suspekt ud.

Jeg kan desuden oplyse, at den model jeg har, kan have omkring 25 mg. substans i kammeret (alt afhængigt at hvilket det er, of course), så i kan selv regne ud hvor mange gange den skal reloades...

Der skal satme sniffes igennem, og meget af det, hvis du skal gøre dig håb om at få noget der minder om én streg op i næsen, via sådan en lille satan.

Jeg foretrækker klart et lokumsbræt, togperron, kølerhjelm, CD-cover eller allerhelst en (ren) sten-plade.

Men!

Den er dog skidepraktisk, hvis du har en potent substans, og bruger den til administration af ens mængder.

(Jeg har f.eks. brugt min til diazepam - fyldt kammeret op, og derefter afvejet 10 "skud", for derefter at kunne estimere mængden af pulver pr. "skud")

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Synes nu min har funket fint nok, men som Dex også skriver så er det ikke de store mængder der kan komme op i kammeret. Desuden kan der være tilbøjelighed til at substansen sætter sig i klumper, og så er det først svær at få noget ud. Men den kan selvfølgelig renses.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg har opbevaret opium i min, og det har gjort den noget klistret.

Men ellers er jeg enig i at kammeret er for lille til gængse partydrugs af lav kvalitet. Meth eller ren kokain kan dog bruges.

-Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!

I skulle heller prøve at lave sådan en narko-næsespray!

Få fat i en normal næse spray der fx er på 100mL og er afgiver indstillet til at give 10mg per skud. Få den tømt uden at ødelægge den (brug en nål og sprøjte med vand). Opløs et eller andet potent i 100mL DH2O og fylde på, så har du en diskret måde at lamme dig på. Ingen undre sig over du tager lidt medicin mod din løbende næse :) Skulle virke ret godt. Så idén i en af Bandils posts.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Daffy's ide er sådan set fin nok, tallene er bare lidt forkerte. Har regnet lidt på det:

På min næsespray (Otrivin) står der:

10 mL
1 mg/mL
140 µg/dosis

Jeg går ud fra at en dosis er et "sprøjt" med næsesprayen.

Der går 0,140 mg på en dosis, svarende til 0,140 mL pr. dosis.
Det vil altså sige at der går 1/0,140 = 7,1429 doser på en mL, og en hel næsespray kan derved indeholde ca. 71,5 doser.

Hvis man nu fx opløste et gram MDMA i 10 mL vand i sådan en fætter, så ville hver dosis være 14 mg. Man kunne selvfølgelig fordoble det ved at halvere mængden af væske til 5 mL. Kender dog ikke MDMA's opløselighed, så jeg skal ikke kunne sige det. Måske vil det også fungere med alkohol? Men den giver da mange muligheder.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det var nu ikke min idé :)

Jeg skal helt sikkert prøve at lave sådan en fætter.

Jeg tror dog næppe du kan opløs 1g MDMA i 10mL vand eller alkohol.

Stoffer som meth og stærke psychedeliske stoffer som DOM, LSD etc. vil nok virke bedre.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Haha... DOB-næsespray !!!

Det er et must af have med til VooV! 8)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Det er trods alt en del væske der skal sprøjtes op i næsen hvis det er stoffer som MDMA og amfetamin der opløses i en næsespray.. Så får man da først 'løbetud'..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg kan ikke finde en oversigt over forskellige HCl-saltes opløselighed i vand, er der måske en der har sådan en? Bare for fx MDMA, amfetamin og kokain ville være rart.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Fenriz skrev:
Jeg kan ikke finde en oversigt over forskellige HCl-saltes opløselighed i vand, er der måske en der har sådan en? Bare for fx MDMA, amfetamin og kokain ville være rart.

Prøvede at kigge på Merck-indexet på erowid. For MDMA og kokain fandt jeg intet. For amfetamin stod der dette (det er godt nok ikke HCL-saltet, men sulfatet):

Citat:
One part dissolves in 8.8 parts water

http://www.erowid.org/chemicals/ampheta ... stry.shtml

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg har en næsespray med xylometazolin, hvor fordelingen er således:

15mg
1mg/ml
Hvert pust indeholder ca. 140 mikrogram xylo. konserveret med 0,1mg benzalkoniumchlorid og 0,5mg natriumedetat.

Hvis jeg så tager og opløser 500mg ballade i 10mL dH2O og putter i den tomme spray, passer det så ikke at jeg ville få 0,74mg/mL ~ 37,5mg ballade per pust?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]