Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Nøøørj...!

Jeg bliver lige nød til at ligge en klat her!

For dælen hvor er jeg dog træt af dårlig amf!

Der var en aften hvor mig og nogle pall´s, havde sat os i hovedet vi skulle sniffe en god del amf og ryge noget hash. Så vi ringede til pusheren, aftalte at vi kom op i hans lejlighed, så røg vi en pind der lige for at "hang loose".

Så spurgte jeg så efter noget ordenlig til næsen, og op hev svinet en pose med noget brunligt/rødligt/hvidt underlig funky smagende pulver, som han GARANTEREDE var amfetamin! "Jaja" tænkte jeg og smed 200 bops på bordet, sniffede en god streg og smagte. Min første bemærkning var "Det er sgu da noget nasty shit det her!? Det smager fame ikk af amf!". Han sagde "I know, men det skulle gerne være i orden!".

Så skred vi videre og sniffede på livet løs - lidt "skete" - hvis ikke INTET?

Vi fornemmede en rus (en lille en)- men det var dælme´ godt nok ikke den typiske amf-rus...

Dagende gik, ugerne gik. Og så en dag, var min ven (som jeg sniffede lortet med) til en fest, hvor han mødte en rocker-muthafucka-et-eller-andet-fyr/mand, som han fortalte vores oplevelse til.
Han kunne åbenbart nikke genkendede til det hele, og havde selv været ude for at byen var tør-lagt og der kun var det shit tilbage.
Han oplyste min ven at det var, hold nu fast, en masse beroligende piller af mange sorter, tilsat en lille spids -fucking- heroin. No shit, han havde selv set det blive lavet!

Så er det jeg sidder her, FULDKOMMEN GAL i æ´skalle!

Det ER sgu da for latterligt at sælge div. beroligende piller blandet med heroin, som amf!? Jesus mand.. SÅ er bunden noget!

Og ham der "rocker" gutten havde sagt til dem der havde lavet det, at det skulle de fandme ikk og hvis han nogensinde fandt lortet et sted igen - så faldt der hoveder!

Og min ven havde åbenbart fortalt "rocker" gutten hvor pusheren boede og hvad han hed.

Det næste min ven ser er "rocker" gutten flyve afsted fra festen af, sømmet i bund - og ud til pusheren (åbenbart)

Efter den fest har mine venner, hans kæreste ell. mig ikke hørt fra pusheren - i nu 4dage...! :shock:

Vi håber fandme på det bedste, men forventer det væreste... :(

Så - hvis der er nogle herinde som læser dette, der blander en masse shit - og sælger det som noget andet. Så pas MEGET på hvem i sælger jeres LORT til, det kan der kun komme dårlige ting ud af.

Nogle folk kan godt finde på at gå fuldkommen amok - kan vi se :(

Der var også en gang mig og nogle venner (igen) skulle have noget sne, og det eneste svinet havde var: Det LATTERLIGE tyggegummi amf. Damn hvor jeg dog HADER at skulle sidde og hakke det gummi agtige shit til pulver. Og så virker det ikk ordenligt - åbenbart ikke ordenlig lavet, grundet at mine venner fik den vilde rasler på.

Problemet med de fleste pushere er, at i starten har de noget UDMÆRKET amf (Det klare, hvide, krystal-agtige, knasende shit. Der trækker en god del tåre, og sætter sig lige i hovedet)

Så for de et rygte for at have god amf, tjener en god del penge ved det.

Så ved næste sending de for, fortynder de det lidt. Og tager samme pris (Det er det lidt mediumhårdt-klumpede, fluffy agtige shiznit)

Så for de en ny sending. Sætter prisen en 50´r ned. Og cutter det ydeligere.
(Det er det folk kender som normal-marcipan, ikke helt tyggegummi endnu)

En til sending. Samme shit. Hæver prisen en 50´r. Gør det fugtigt og pakker det HÅRDT sammen - og smider det i klemme f.eks. under fjernsynet så det for en lille del varme uafbrudt. Og klumper sig godt sammen, så det for tyggegummi konsistensen (Det er det vi kalder tyggegummi-amf)

Næste sending af noget medium misfarvet amf. Sætter prisen 50´r ned.
(Bliver solgt som candy-amf, hvis det altså er lav-medium rødt-lyserødt misfarvet.)

Næste sending af noget crappy shiznit! Er meget luftigt, underligt at få hakket ordenligt og gider ikk rigtig ligge sig ordenlig som streger. Smager kraftigt.
(Det er det jeg ville kalde noget nasty-shit)

Og så til sidst, en masse umulige og mulige ting blandet sammen med nogle helt andre fuckt up ting - sælges også som amf.

Sådan tror jeg det er, og det er taget ud fra min (riiimlig store) erfaring med amf. - Correct me if im wrong, please.

Det virker som om at så snart de for nogle penge i kassen, så bliver de BARE grådige - og så skal der SATEME cuttes og spares penge!

(yeah mand, fuck dit gode rygte, der gør at du tjener godt med penge - og sælg os noget lort som gør at vi aldrig kommer tilbage, og som nok også ender med at en ell. anden utilfreds "kunde" virkelig fucker dit liv, ydeligere, op! Tåber mand... tsk tsk :roll:

Jeg FATTER ikk de fleste pushere!?

NEJ, jeg vil ikke snakke i 117år med dig! :roll:
NEJ, jeg vil ikk høre om hvor meget du sniffede for en uge siden! :(
NEJ, jeg vil ikk høre på alle dine løgne-historier om hvem du kender! :?
NEJ, jeg vil ikk høre om alle de latterlige ting du har lavet i dit liv :x og dine fængsels-ophold! :evil:
NEJ, jeg vil ikk høre om dine slås-kampe med din kæreste! :twisted:

Og NEJ, jeg vil fanderme godt nok ikke stå og snakke med dig midt på åben gade, hvor du har den VILDE blæser på, og står og råber fordi du har siddet på dit klamme kollegie-værelse i 8timer uafbrudt og hørt højt terror-techno og forældet dance, så du ikk engang kan høre din egen stemme - mens du står i et klamt løbesæt fra 92, fuldkommen ødelagte asics løbesko og er fuldkommen sort under øjnene, lugter af stoffer og sved og der løber hvidt-snot fra dine FUCKING næsebor....!!!!!!!!

:!: :!: :!: :evil: :x :evil: :!: :!: :!:

Men, man kan dog være heldig at finde en fyr, der har hjerne og bare expimentere med stoffer. Og hokker bekendte og venner op med noget okay ordenligt stuff og skider lidt på fortjenesten. En som man gerne vil trippe med engang imellem, fordi han er på samme "niveau" som en selv.

:)

Man kan også være heldig at have nogle venner man har kendt i nogle år snart, som man elsker som venner. Som også kan skaffe noget !ordenlig! til en og som man med GLÆDE vil trippe med, gå i byen med - ell. bare må komme og besøge en for at få en sludder og en hygge-bajer. Dejligt! :D

Det var så det for denne gang, hehe.

Kan i hygge jer folkens :o)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

hmm selvom din ven er rocker og sikkert TOTALT ROCKER POWER dræbte han nok ikke pusheren men grinte i kor med ham og at han boller jer i røven og sælger jer noget så tydeligt lort. Og at i tilmed sniffer det hos ham... ingen virkning får og tilmed forlader uden at kræve pengene tilbage tjaeh....

og ja det er beklageligt at alle pushere ikke er kommunister men bare DUMME TOTAL GRÅDIGE KOMMUNISTER

jaja random rant

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Skyd-Sven skrev:
hmm selvom din ven er rocker og sikkert TOTALT ROCKER POWER dræbte han nok ikke pusheren men grinte i kor med ham og at han boller jer i røven og sælger jer noget så tydeligt lort. Og at i tilmed sniffer det hos ham... ingen virkning får og tilmed forlader uden at kræve pengene tilbage tjaeh....

og ja det er beklageligt at alle pushere ikke er kommunister men bare DUMME TOTAL GRÅDIGE KOMMUNISTER

jaja random rant

Tsk.
Hør her.......

1.
Min ven er ikke rocker.

2.
Self. sniffede vi en streg ved ham, for at "smage på varerne".

3.
Jeg forlod stedet i den tro at det var noget okay (efter viborg standard) amf jeg havde fået fingrene i, grundet at vi havde købt hos ham i lang tid og ofte var oppe ved ham for at købe hash. Hvordan kunne jeg vide at det var div. beroligende piller tilsat en spids heroin? Jeg har ALDRIG i mit liv set heroin ell. været i nærheden af det.

4.
Det er logik at jeg forlod stedet uden at ville have pengene tilbage, grundet at der skal en god del amf til, før jeg blir "blæst", så jeg kunne self. ikke mærke den streg jeg tog oppe ved ham.

5.
Vi fik skam pengene tilbage du.

Og sidst, men ikke mindst, har jeg lige hørt fra min ven.
Ham pusheren - er "åbenbart" blevet gennemtæsket. !Hmm, af hvem dog" Ja hva tror du.....

Såh det.

Og jeg bryder mig ikke specielt meget om din "tone".

Eks. "hmm selvom din ven er rocker og sikkert TOTALT ROCKER POWER" & "han boller jer i røven".

Efter min mening, har du formuleret det du har skrevet, som om at jeg er en der går sammen med rockere og er en tåbe vedr. stoffer...

Men det kan self. også bare være mig ?

Fortsat god morgen til dig og jer andre.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Damn...

Hvis historien med rockeren er sand og han havde advaret ham der blandede lortet om ikke at dele det ud, synes jeg også det er fair. Men det er jo egentlig ikke hans problem.

Fatter ikke hvordan folk kan blande sådan noget pis og sælge det som amf. Utroligt de overhovedet får solgt i større dele videre hvis de gør det.

Synd at lortet hænder.

Titel:
Tidligere holdmedlem

der har ikke været heroin i.......det er ikke nasalt aktivt, og alt alt for dyrt at sælge som amf............

Titel:
Junior medlem

Thujoin skrev:
der har ikke været heroin i.......det er ikke nasalt aktivt, og alt alt for dyrt at sælge som amf............

Du har fat i noget der.. Men det er hørt om i min by også. Men vil give dig ret det er for dyrt at blande det op med heroin.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Yderst interessant historie.... Det er virkelig en gavnlig fortælling som jeg er sikker på vil komme til at fungere som et fyrtårn i mørket for den psykedeliske undergrund. Idet mine øjne løber over ordene igen, gribes jeg af en undren over hvorfor dog ikke Shulgin eller Schultes har skrevet en bog om engang hvor de skulle ned på kroen og rykke nogen snitter og så det bare lissom var totalt lorteamf maaaan!
Eller jo, nu kommer svaret til mig: Det har de ikke fordi det er en totalt fucking ubrugelig oplysning for enhver bare nogenlunde seriøs psykonaut! Jeg kunne ikke være mere ligeglad med smålige provinsunger og manglende kvalitet på det slamnarko de kaster op i næsen. Tak fordi du spilder min og andres tid!

Heroin er btw. nasalt aktivt...

Senest rettet af Halifaxxx 01 jul 2004 12:07, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har sniffet ren rygeheroin, og det virker udmærket gennem næsen... lige så voldsomt som at ryge det, hvis ikke mere, så jo, det er aktivt nasalt/oralt, og jeg kender da også til narkomaner, som samtidig er pushere, der før har haft noget speed, som var opblandet med heroin, fordi de selv tog det sådan og kun var vant til, at ligestillede kom.

Ellers synes jeg også, at det er et helvede at skulle ud og investere i noget amf. Alle omkring mig tror, at det er et godt tegn, at det er vådt, og andre gange er det bare "lyserød amf". Din tidslinie over de forskellige typer passer faktisk meget godt. Jeg ved præcis, hvad du mener med det sidste, som smager ad helvede til af pis og lort, og som ikke er godt at forme streger med. Dét, jeg finder mest af derude, må dog være "det lidt mediumhårdt-klumpede, fluffy agtige shiznit" eller marcipan-agtig konsistens. Jeg har også fået noget lyserødt, som smagte af sæbe. Men det er jo kun, når man ikke handler de rette steder eller er udenbys. Der findes også stabile, som af princip aldrig kunne finde på at komme med noget amf, som de ikke selv synes godt om.

Titel:
Tidligere holdmedlem

okay, beklager, har blot aldrigt hørt om nogen der har taget herion nasalt, kun fentanyl.

Syntes også at historien er ganske uinteresant, og lettere utroværdig...... kan slet slet ikke forestille mig at nogen er så dumme at sælge forskellige downers knust og blandet med heo deo som amfetamin......

det giver simpelthen ingen mening.....alle vil da med det samme kunne mærke det ikke er amf........ og pusheren kan vel næppe have nogen fortjeneste på det hvis der er heo deo i........

En anden ting er at hvis rockeren SÅ det blive lavet hvorfor smadrede han så ikke ham der lavedede det.........istedet for en helt fremmed person der har solgt det videre til en helt anden...........

en meget meget mystisk intetsigende historie.....

dine teorier om om den i dine øjne "klassiske" tidslinie for pushere er også meget mystisks....nu har jeg ikke taget amf i 2 år, men jeg ved ihvertfald at det ikke er fordi man lige putter amfen under fjensynet et par dage den får den konsistens.......

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
"århh hvaad maan, jeg var også i byen her sidste Torsdag, totaaalt fåcked og helt i påskeland. Tror vi fik noget lignende amf, og rocker-pusheren sagde også at der var tilsat rent afkog af MDMA!!!

Den vildeste blæser!!!! :!: :!:

@ IN$DU: Kender godt din problemstilling, her går man i byen som ung og så bliver man bare serveret de sygeste nitter.... Hvad sker der man, vi smadre dem allesammen."

:roll: :roll: :roll: :roll:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
DR-D skrev:
"århh hvaad maan, jeg var også i byen her sidste Torsdag, totaaalt fåcked og helt i påskeland. Tror vi fik noget lignende amf, og rocker-pusheren sagde også at der var tilsat rent afkog af MDMA!!!

Den vildeste blæser!!!! :!: :!:

@ IN$DU: Kender godt din problemstilling, her går man i byen som ung og så bliver man bare serveret de sygeste nitter.... Hvad sker der man, vi smadre dem allesammen."

:roll: :roll: :roll: :roll:

:lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

DR-D - Er du én af de gymnasie-snobber, som Psyko snakkede om i mit emne?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis det er snobbet at himle over den slags emner, kan du kalde mig snob anyday of the week....

(Det er så en del år siden jeg overhovedet kunne gå på gymnasie, så gymnasie-snob er jeg nok ikke helt :wink: )

Titel:
Insane psychedelia user!

Halifaxxx skrev:
Yderst interessant historie.... Det er virkelig en gavnlig fortælling som jeg er sikker på vil komme til at fungere som et fyrtårn i mørket for den psykedeliske undergrund. Idet mine øjne løber over ordene igen, gribes jeg af en undren over hvorfor dog ikke Shulgin eller Schultes har skrevet en bog om engang hvor de skulle ned på kroen og rykke nogen snitter og så det bare lissom var totalt lorteamf maaaan!
Eller jo, nu kommer svaret til mig: Det har de ikke fordi det er en totalt fucking ubrugelig oplysning for enhver bare nogenlunde seriøs psykonaut! Jeg kunne ikke være mere ligeglad med smålige provinsunger og manglende kvalitet på det slamnarko de kaster op i næsen. Tak fordi du spilder min og andres tid!

Så lad da vær med at læs det, goddamn whiner. :P Det tager da højest 10 sekunder før man ved hvad det handler om. Og jeg tvivler meget på at du bekymrer dig om at have spildt 10 sekunder af dit liv.

Igen, psychedelia bør sgu have plads til andet end en psykonaut-elite!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Not if i can help it!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Så er du jo racist! :idea:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kaldes stil din bums!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ja, luk dog for helvede røven... I gamle medlemmer er blevet så pissearrogante!

Selvfølgelig skal knægten da have lov til at brokke sig over at han har været lam nok til at købe amfetamin der hverken virkede som amf eller lignede det.

I stedet for at håne ham, burde i svare SÅ KAN DU TOTALT FUCKING LÆRE DET !!! :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
[quote="IN$DU"][quote="Skyd-Sven"]hmm selvom din ven er rocker og sikkert TOTALT ROCKER POWER dræbte han nok ikke pusheren men grinte i kor med ham og at han boller jer i røven og sælger jer noget så tydeligt lort. Og at i tilmed sniffer det hos ham... ingen virkning får og tilmed forlader uden at kræve pengene tilbage tjaeh....

2.
Self. sniffede vi en streg ved ham, for at "smage på varerne".

okey og så må du jo have taget stilling til om det var i orden,
eller havde du jo ikk købt det,

jeg mener hvis jeg køber en bil og jeg kan få en prøve tur i den
ja så købte jeg den sku ikk hvis ikk den kunne starte til prøve turen,,

Jeg forlod stedet i den tro at det var noget okay (efter viborg standard) amf jeg havde fået fingrene i, grundet at vi havde købt hos ham i lang tid og ofte var oppe ved ham for at købe hash. Hvordan kunne jeg vide at det var div. beroligende piller tilsat en spids heroin? Jeg har ALDRIG i mit liv set heroin ell. været i nærheden af det.

tillykke har viborg fået en standart,
jeg trode kun det var hashén der var standart.

4.
Det er logik at jeg forlod stedet uden at ville have pengene tilbage, grundet at der skal en god del amf til, før jeg blir "blæst", så jeg kunne self. ikke mærke den streg jeg tog oppe ved ham.
jamen så er det ikk stærkt nok ellers var din tester for lille
det er jo det der er meningen ved at tage en tester.
det er sku da ikk for hyggens skyld

Vi fik skam pengene tilbage du.
det manglet også bare da

Og sidst, men ikke mindst, har jeg lige hørt fra min ven.
Ham pusheren - er "åbenbart" blevet gennemtæsket. !Hmm, af hvem dog" Ja hva tror du.....

Såh det.

shit mand du er gangster wooooooooooooooooooooooooow
hvor er du sej.

havde det været mig der havde tæsket en og der var en der gik roundt og snakket om det og endda skrev det på et offenligt forrum så
havde jeg givet vedkommene en kage

Og jeg bryder mig ikke specielt meget om din "tone".

du minder mig om en jeg kendte der var 14 den gang jeg var 16

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
HAHA, fed sviner nostalgic...

Citat:
du minder mig om en jeg kendte der var 14 den gang jeg var 16

Hvor gammel er han så nu?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]