Nøøørj...!
Jeg bliver lige nød til at ligge en klat her!
For dælen hvor er jeg dog træt af dårlig amf!
Der var en aften hvor mig og nogle pall´s, havde sat os i hovedet vi skulle sniffe en god del amf og ryge noget hash. Så vi ringede til pusheren, aftalte at vi kom op i hans lejlighed, så røg vi en pind der lige for at "hang loose".
Så spurgte jeg så efter noget ordenlig til næsen, og op hev svinet en pose med noget brunligt/rødligt/hvidt underlig funky smagende pulver, som han GARANTEREDE var amfetamin! "Jaja" tænkte jeg og smed 200 bops på bordet, sniffede en god streg og smagte. Min første bemærkning var "Det er sgu da noget nasty shit det her!? Det smager fame ikk af amf!". Han sagde "I know, men det skulle gerne være i orden!".
Så skred vi videre og sniffede på livet løs - lidt "skete" - hvis ikke INTET?
Vi fornemmede en rus (en lille en)- men det var dælme´ godt nok ikke den typiske amf-rus...
Dagende gik, ugerne gik. Og så en dag, var min ven (som jeg sniffede lortet med) til en fest, hvor han mødte en rocker-muthafucka-et-eller-andet-fyr/mand, som han fortalte vores oplevelse til. Han kunne åbenbart nikke genkendede til det hele, og havde selv været ude for at byen var tør-lagt og der kun var det shit tilbage. Han oplyste min ven at det var, hold nu fast, en masse beroligende piller af mange sorter, tilsat en lille spids -fucking- heroin. No shit, han havde selv set det blive lavet!
Så er det jeg sidder her, FULDKOMMEN GAL i æ´skalle!
Det ER sgu da for latterligt at sælge div. beroligende piller blandet med heroin, som amf!? Jesus mand.. SÅ er bunden noget!
Og ham der "rocker" gutten havde sagt til dem der havde lavet det, at det skulle de fandme ikk og hvis han nogensinde fandt lortet et sted igen - så faldt der hoveder!
Og min ven havde åbenbart fortalt "rocker" gutten hvor pusheren boede og hvad han hed.
Det næste min ven ser er "rocker" gutten flyve afsted fra festen af, sømmet i bund - og ud til pusheren (åbenbart)
Efter den fest har mine venner, hans kæreste ell. mig ikke hørt fra pusheren - i nu 4dage...! :shock:
Vi håber fandme på det bedste, men forventer det væreste... :(
Så - hvis der er nogle herinde som læser dette, der blander en masse shit - og sælger det som noget andet. Så pas MEGET på hvem i sælger jeres LORT til, det kan der kun komme dårlige ting ud af.
Nogle folk kan godt finde på at gå fuldkommen amok - kan vi se :(
Der var også en gang mig og nogle venner (igen) skulle have noget sne, og det eneste svinet havde var: Det LATTERLIGE tyggegummi amf. Damn hvor jeg dog HADER at skulle sidde og hakke det gummi agtige shit til pulver. Og så virker det ikk ordenligt - åbenbart ikke ordenlig lavet, grundet at mine venner fik den vilde rasler på.
Problemet med de fleste pushere er, at i starten har de noget UDMÆRKET amf (Det klare, hvide, krystal-agtige, knasende shit. Der trækker en god del tåre, og sætter sig lige i hovedet)
Så for de et rygte for at have god amf, tjener en god del penge ved det.
Så ved næste sending de for, fortynder de det lidt. Og tager samme pris (Det er det lidt mediumhårdt-klumpede, fluffy agtige shiznit)
Så for de en ny sending. Sætter prisen en 50´r ned. Og cutter det ydeligere. (Det er det folk kender som normal-marcipan, ikke helt tyggegummi endnu)
En til sending. Samme shit. Hæver prisen en 50´r. Gør det fugtigt og pakker det HÅRDT sammen - og smider det i klemme f.eks. under fjernsynet så det for en lille del varme uafbrudt. Og klumper sig godt sammen, så det for tyggegummi konsistensen (Det er det vi kalder tyggegummi-amf)
Næste sending af noget medium misfarvet amf. Sætter prisen 50´r ned. (Bliver solgt som candy-amf, hvis det altså er lav-medium rødt-lyserødt misfarvet.)
Næste sending af noget crappy shiznit! Er meget luftigt, underligt at få hakket ordenligt og gider ikk rigtig ligge sig ordenlig som streger. Smager kraftigt. (Det er det jeg ville kalde noget nasty-shit)
Og så til sidst, en masse umulige og mulige ting blandet sammen med nogle helt andre fuckt up ting - sælges også som amf.
Sådan tror jeg det er, og det er taget ud fra min (riiimlig store) erfaring med amf. - Correct me if im wrong, please.
Det virker som om at så snart de for nogle penge i kassen, så bliver de BARE grådige - og så skal der SATEME cuttes og spares penge!
(yeah mand, fuck dit gode rygte, der gør at du tjener godt med penge - og sælg os noget lort som gør at vi aldrig kommer tilbage, og som nok også ender med at en ell. anden utilfreds "kunde" virkelig fucker dit liv, ydeligere, op! Tåber mand... tsk tsk :roll:
Jeg FATTER ikk de fleste pushere!?
NEJ, jeg vil ikke snakke i 117år med dig! :roll: NEJ, jeg vil ikk høre om hvor meget du sniffede for en uge siden! :( NEJ, jeg vil ikk høre på alle dine løgne-historier om hvem du kender! :? NEJ, jeg vil ikk høre om alle de latterlige ting du har lavet i dit liv :x og dine fængsels-ophold! :evil: NEJ, jeg vil ikk høre om dine slås-kampe med din kæreste! :twisted:
Og NEJ, jeg vil fanderme godt nok ikke stå og snakke med dig midt på åben gade, hvor du har den VILDE blæser på, og står og råber fordi du har siddet på dit klamme kollegie-værelse i 8timer uafbrudt og hørt højt terror-techno og forældet dance, så du ikk engang kan høre din egen stemme - mens du står i et klamt løbesæt fra 92, fuldkommen ødelagte asics løbesko og er fuldkommen sort under øjnene, lugter af stoffer og sved og der løber hvidt-snot fra dine FUCKING næsebor....!!!!!!!!
:!: :!: :!: :evil: :x :evil: :!: :!: :!:
Men, man kan dog være heldig at finde en fyr, der har hjerne og bare expimentere med stoffer. Og hokker bekendte og venner op med noget okay ordenligt stuff og skider lidt på fortjenesten. En som man gerne vil trippe med engang imellem, fordi han er på samme "niveau" som en selv.
:)
Man kan også være heldig at have nogle venner man har kendt i nogle år snart, som man elsker som venner. Som også kan skaffe noget !ordenlig! til en og som man med GLÆDE vil trippe med, gå i byen med - ell. bare må komme og besøge en for at få en sludder og en hygge-bajer. Dejligt! :D
Det var så det for denne gang, hehe.
Kan i hygge jer folkens :o)
|