Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Site Webmaster
Brugeravatar

Inspireret af denne post: http://www.bluelight.nu/vb/showthread.p ... 4141&r=269
på bluelight laver jeg denne post.

Personligt har jeg aldrig gjort noget direkte dumt. Jeg har i flere tilfældre tænkt på opløsningsmidler men aldrig gjort det da jeg jo godt ka se det ikke er godt at rise min hjerne på den måde :D

Hvad er det dummeste i har gjort?

[EDIT]Så godt som alle metoder der bliver nævnt er ekstremt farlige. Så lad være med at gøre det efter! Ja child! Det er dig jeg snakker til! :p

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Senest rettet af Optimus Crime 09 jul 2004 21:49, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Har sq sådan set aldrig været så lam, som nogle af de hoveder på BlueLight...men lightergas og astama-sprayen er det da blevet til, men det har også været det dummeste... :?
Lim er jeg sq også egentlig kommet til og sniffe...bvadr

Vi har også siddet en flok en dag, og blev enige om vi skulle prøve og ryge ristede løg for og se om det gav en virkning..røg ik selv, men der stank af Grillbar i hele hytten resten af dagen...

EDIT: Når ja, har også lavet den, hvor man holder vejret mens et par gutter trykker dig på brystkassen og luftrøret, så man black'er out (den er også nævnt på BlueLight)

Senest rettet af Liquid 09 jul 2004 20:36, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Tidligere holdmedlem

hmmm........der tror jeg sq jeg tager første pladsen.........har røget af en gammel vinyl plade fordi jeg havde læst at de rigtigt gamle vinyl plader var der pcp i...............

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har drukket husholdningssprit til en fest for at blive stiv. Så har jeg siddet med en kammerat efter at have mikset en fed uden at have en ligther, der virkede. Vi prøvede alt, og vi kom frem til at måtte give gas med én ligther uden sten og give gnist med en anden uden gas, men da flammen stadig var for lille til at kunne antænde bonghovedet, måtte vi sætte ild til toiletpapir og tænde hovedet med dét, inden vi brændte fingrene på det hurtigt brændende papir og desperat måtte slukke lortet, mens vi koncentrerede os om at ryge samtidig. Sådan gik der 4-5 hovedet, før min kammerat efter en halv times søgen fandt en ligther bag et eller andet. For satan, hvor var det giftigt. :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
suget deodorant gennem et håndklæde....

GØR DET IKKE!!! DET KAN VÆRE DØDSENS FARLIGT!!!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

bakkenbart mærkede du noget til denaturings midlet?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
- Røget 50 g betelnød, fandt først ud at lortet skulle i kæften bagefter.
- Hyperventileret i 2 min, for derefter at presse lungerne "sammen", fordi jeg havde læst at man ville blive høj af det.
- Røget tomatblade......ja stort set alt i vores have fordi min pusher var udenbys (tror jeg nåede op på over 50 planter/buske/træer). :roll:
- Røget te i vilde mængder...
- Sniffet lim. Lortet blev sendt rundt i timerne og så havde man fætteren i 5 min, før man sendte den videre. Og privatskole skulle være godt for ungdommen 8)

Men det er et godt stykke tid siden efterhånden :oops:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ja, jeg blev stiv. :lol: Og det smagte ikke så færfærdeligt, når det blev blandet op med sodavand.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hmm...

Lightergas (Kan tage en meegeet langt væk!)
Div. deodoranter (hiiiiiigh)
Klud med æter (daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn!)
Div. krydderi´r blandet sammen (ondt i hovedet!)
Tørret banan-skræl (ondt i hovedet, kvalme!)
Ege-træ´s blade. (......... den ungdom den ungdom)
Sad også engang i en time, hvor jeg havde en masse sprittusser, og snusede til dem i 10min tid. For at tage pis på læren... (ondt i hovedet, læren reaktion var det værd... den ungdom den ungdom hehe)

Ingen af de ovenstående dele er noget jeg specielt gider igen.

Men ligtergas bliver det nok til 1 gang om året, 10min. efter en god joint.. Kan tage en utroligt langt væk. Men som sagt ikke noget jeg gør mig specielt meget i. Alt for fuckte ting..

Oh yeah.. Og så også lige den gode gamle the hehe :)

Efterskole tiden var sgu en underlig tid :roll:

Hygge

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lightergas og suget deodorant gennem et stykke stof.

Tror aldrig at jeg gør nogen af delene igen, men det skulle da prøves :lol:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Spiste engang så mange benzoer, jeg ikke rigtigt kunne mæke mere... derefter tog jeg et ordenligt skrald GHB, jeg blev helt vildt blæst.... det dummeste var jeg tog mere og mere GHB og nervemedicin, jeg var helt væk til sidst. Jeg slog mig selv i hovedet med en kniv et par gange, blodet løb ned af mit ansigt, og jeg styrtede uden for, kastede mig i sne'en for at se om den smerte ville være bedre end kniven til ansigtet..... det var den ikke...

Efter det tog jeg endnu flere benzoer og ghb.... godt påvirket af mine stoffer tog jeg en tur i min bil!!!! Smadrede den på et brøndæksel og løb ind i min lejlighed for at gemme mig. Det er det dummeste jeg nogen sinde har gjort, til trods for det synes jeg ikke jeg er ansvarlig for det... jeg var trods alt på anti-psykotika, ikke så meget en undskyldning som en forklaring.

Meeeeen, jeg er det samme menneske nu som før jeg startede på mit anti-psykotiske medicin (ja, det er snart 3 år siden), og jeg føler at de dumheder som jeg kan finde på at gøre nu er så begrænsede i din natur at jeg hverken kan skade mid selv eller andre...

Nu fik du turen...

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Titel:
Medlem

tror det dummeste jeg har gjort var deo, husholdningssprit eller ether... eller hyperventilere og lukke for halspulsaaren pisseskaeve pa taget af vores skole... tror jeg vil sige det sidste naar alt kommer til alt

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
det dummeste jeg nogen sinde har gjort i den forbindelse var lighter gas og deo med håndklæde,
gøre det ladrig igen,
var nok heller ikk andet end 11 år eller sådan noget,,,

ellers syntes jeg ikk der er noget umoralsk i lattergas,,

hmm vi hyperventileret også lidt her og der på efterskolen,
alsår hvor man fremprovoker sig bevistløs for at få en ud af kroppen oplevelse,

har også prøvet nogle hypnose tricks,
i de mindre klasser, det var nu intrasant nok

så har jeg taget nogle koffein/ephedin piller (letigen) og kombinæret med guld øl og stærker alckohol

hmm sove piller for at falde ned på amf og så tag en stej amf bagefter
hehe det er en mærklig tilstand man er i når man stadig kan mærke den sidste stej amf og sove pillerne sparker ind,,, det er saføldig best efter 3/4 dage på amf i forvejen...

deverse meddicin hva ellers

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
jeg har desværre sniffet en del ligthergas og deodorant i mine unge dage...
men ellers har jeg i en kæmpe brændert drukket tændvæske, fik afvide man ku blive lam af det, men fik det kun dårligt!
toiletrens har jeg også prøvet, det får man blå tunge af, ellers ingen efækt..
så har man jo også si`et bongvandet igennem et kaffefilter og røget det sorte snask der lå tilbage, når man ik havede mer tjald tilbage...
har sku sikkert lavet mere lort, men man er somregel lam, så det er begrænset hva man ka huske..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
- Deodorant gennem håndklæde, og havde SÅ ondt i brystkassen dagen efter, og desuden blev jeg ikke høj. Gør det aldrig igen.

Røget kirsebærblade fordi jeg havde hørt at man kunne blive høj af tøret kirsebær blade :roll:

Ved ikke om den tæller, men nytårsaften, da vi skulle til at i byen og jeg havde ingen steder at sniffe resten af mit amf, omkrin 0.6g tilbage, så jeg slugte det hele, incl. den lille pose, det resulterede i at jeg ikke husker så meget fra kl 01 nytårsaften. :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Munit, kalder du 0,6 gram for en rest? :shock: :P

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
Tjaa.. havde taget 3 streger inden, så det var der omkring. :D
Min mor sagde at jeg var hjemme kl 10 d. 1 januar.. hvilket jeg ikke kan huske... Og for fanden ens mave går amok når man sluger det skidt! :D Ved heller ik hvordan den havde det med en plastik-pose? :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Har røget te, kaffe, oregano, bananskræl, peanutskaller, kartoffelblade, tomatblade og (nok den dummeste) tørret aloe vera på en lille pibe lavet af en tændstikæske :\

Så har jeg slammet opiums-hostesaft, sniffet hovedpinepiller, drukket æterisk olie, og prøvet på det der med at hyperventilere (det kunne jeg dog ikke finde ud af).

Det sjoveste har nok været den hvor man drikker så meget man kan af en flaske vodka, for derefter at få et slag i den bare med en tæppebanker og så løbe udenfor mens det er koldt, så der rigtig kommer gang i blodcirkulationen ;) Det gør fucking ondt, vi har et super billede af en der vrider sig i smerte umiddelbart efter sådan et slag :D

Titel:
Dedikeret medlem

Har sku aldrig gjort noget dumt for at blive høj..(heldigvis :) )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing Mors
Det dummeste jeg har gjort er at jeg har røget de der strimler der er på bananer der jeg havde fået af vide at man kunne blive skæv af det også har jeg røget the. Det eneste jeg fik udad det var en dundrende hovedpine vil ikke anbefale det til nogen!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]