Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg har prøvet et par gange, her på det sidste at bestille fra headshoppen, men de vil ikke acceptere mit dankort. Er der nogen der har prøvet det samme?? Det er ikke fordi det er spærret.

Jeg løste mit papir problem, ved at køre ud til butikken, i Randers, men det gider jeg da ikke gøre hver gang jeg skal have nye forsyninger.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hvornår præcist var det?

her for en måneds tid siden gik systemet vist ned et par gange i nogen butikker... havde bl.a. problemer 2 gange i q8 og en gang i banken... ikke fordi der manglede penge eller noget men forbindelsen til serveren virkede bare ikke rigtigt altid... måske det kunne være det ?

Titel:
Dedikeret medlem

sikker på du bruger den rigtige kontrol kode?

Har kun oplevet selvsamme ved at bruge mit dankort over nettet, til amerikanske butikker. Da de af en eller anden grund ikke kunne acceptere danske visa&dankort! (noget med kontrolkoden ikke mathcede med adressen på kortet (????))

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Hvis du lige har fået nyt VisaDankort skyldes det sikkert at Visa har ændret kortets gyldighedsperiode på kortene. Og det har ikke alle web-shops fundet ud af, så deres kontrolscripts er forældede, og tager kun gamle kort-numre.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
@sorn: Jeg er sikker på at det er den rigtige kontrol kode, jeg har brugt mit kort på nettet masser af gange.

@Mezoi: Jeg har ikke fået et af de nye kort endnu, så det er heller ikke derfor.

Jeg forstår det ikke rigtig, mit kort virker fint alle andre steder. Jeg har prøvet flere gange på headshoppen, men den vil bare ikke.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]