Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
nu efter ikke og have læst nåde tid på psy.dk så har jeg lige gjorde det .og syns sku der er nogen der er ved og kører det hele ud på et side spor .i glæmme vist hvad psy.dk enlig er
mvh trold :) ps er sku ikke for gode selv,
meen nogen af de ting skulle ikke være her ....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hvilke ting tænker du på trold?

Titel:
syns bare jeg ser jer i et ande lys og i give ikke rat mange en mulighed .
og hvad med media vis vi vise vi var moden så kun det skal vi fik nåde positivet ud af det .også vider .... :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tænker du på ham EB-journalisten? Tror ikke du skal regne med guldkorn dér.

Titel:
syns næsten det er tid til psy.dk skal vise på en god måde hvem de er og hvad vi står for og den viden der er her.
men ja også ham og mange ander....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Problemet med sensationspressen er bare at de ikke er interesserede i at fremme vores sag. De er kun interesserede i at sælge aviser. Og lykkelige narkohistorier sælger ikke aviser.

Titel:
vil sige nåde men det røg komme nok sener igen :D

Titel:
Dedikeret medlem

problemet er nogen sidespor, bliver besvaret seriøse. Hvilket i mange tilfælde kan lave et emne meget om. Skal dog siges de til tider bliver splittet, så det ikke er galt..
Men jo det når de ligger på kanten til at skulle splittes i 2 tråde, at de kan virke "barnlige"/useriøse hvis det er det du vil frem til :wink: og der kan jeg sku godt følge dig, men sådan har det været i over 2 mdr.
No hard feelings psy.dk

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er kun konsekvensen... Den direkte årsag er at psychedelia i vid udstrækning er populeret af useriøse teenagere, som bruger boardet som kompensation for deres egne utilstrækkelige sociale forbindelser. Folk er her typisk 6 mdr til et år før de forsvinder som dug for solen. Problemet er at alt for få herinde er villige til at gøre en reel indsats for sagen. Problemet er at for mange herinde spilder deres, og vor andres, tid med 2. rangsstoffer som amfetamin, rohypnol og ecstasypiller, Og problemet er især at alt for mange ser det som en hobby fremfor en egentlig livsstil. Det er et sideprojekt, en ting man gør "for sjov". Fremfor rent faktisk at låne eller købe en bog om emnet, vælger langt de fleste at belemre os andre med de lejlighedsvise spørgsmål som: "Hvad er der i mine piller?" "Er amf skadeligt for hjernen?" osv. osv.... Derudover poster de ikke en skid udover værdiløse og humorforladte indlæg i fuck-forummet... På ovennævnte grundlag er det fuldstændig umuligt at udrette noget som helst konstruktivt...

Dét vil jeg til enhver tid kalde Psychedelia.dk's primære problem!

Titel:
Medlem

Jeg synes da sagligheden er helt i top på psy.dk. Jeg læser seriøse og lærerige indlæg hver dag, og mener også selv jeg bidrager med det jeg nu kan bidrage med. Det kan være jeg bare springer let og elegant hen over useriøse indlæg, men jeg har i hvert fald ikke oplevet noget negativt ved at være her på siden.

Titel:
Insane psychedelia user!

Nu må du styre dig Halifaxxx.

Jeg sviner dig til når jeg har mere tid :P

Titel:
Dedikeret medlem

troelsmakholm skrev:
Jeg synes da sagligheden er helt i top på psy.dk. Jeg læser seriøse og lærerige indlæg hver dag, og mener også selv jeg bidrager med det jeg nu kan bidrage med. Det kan være jeg bare springer let og elegant hen over useriøse indlæg, men jeg har i hvert fald ikke oplevet noget negativt ved at være her på siden.

Vent et år eller to, så vil du se de samme emner gentage sig selv igen og igen.

Halifaxxx skrev:
Dét vil jeg til enhver tid kalde Psychedelia.dk's primære problem!

Ser også din forklaring som det største problem. Tror ikke der er så meget at gøre ved det, som ikke allerede er gjort, der er til gavn for alle parter.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
Nu må du liiiiige styre dig!

Jeg er fandme IKKE teenager! :P

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

bare rolig, jeg vil fortsaette med at vaere et problem flere aar endnu...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er sgu ikke så meget dig...

Titel:
ja i komme med nåde af det .men vi snakke og brokke over samfunde og deres syn på stoffe hvad med og fortælle vores mening og give et positive syn til folk på os og det vi gør så kan det være vi kan nå nogen af de mål ví så tit har snakke om :)

Titel:
Dedikeret medlem

Det ikke et problem, men revolution :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg er sgu enig i Halifaxx, jeg er også begyndt at poste mindre herinde... Ikke fordi jeg ikke er herinde og kigge ligeså ofte, men mange af emnerne er bare så hjernedøde, synes at hele syntetiske (som jeg kigger mest på da jeg modererer det) er blevet en bunke af spørgsmål om hvor meget DXM man kan tage for ikke at blive normal igen. Jeg gider ikke svare på tråden, og jeg har ærlig talt mest lyst til at slette 80-90% af trådene på den første side, fordi de ikke bare er åndssvage men også unødvendige.

Måske er jeg også bare blevet en gnaven gammel mand, hvem ved...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Måske skal jer mods bare være non "hårde bananer" (haha elsker det udtryk) og så slette alt den slags lort?
non vil sikkert klage over det men det gavner vel alle i enden (... ka det passe man ka sige det sådan? For det lyder råbøsset)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Skyd-Sven skrev:
Måske skal jer mods bare være non "hårde bananer" (haha elsker det udtryk) og så slette alt den slags lort?
non vil sikkert klage over det men det gavner vel alle i enden (... ka det passe man ka sige det sådan? For det lyder råbøsset)

Se det i øjenene.. dette fora er præget af gayness :P

Ej, seriøst så kan jeg godt følge jer i, at der på visse punkter ikke findes så meget saglighed som man kunne ønske. Ikke destomindre har jeg med de spørgsmål jeg har stillet i den tid jeg har været medlem, fået en masse gode svar som jeg har kunnet bruge til noget.
Problemet tror jeg, er, at der af og til synes brugere der vælger at skrive svar på en tråd, bare for at svare. Jeg mener, måske ville det hele gå lidt nemmere hvis man for så vidt forsøger at holde sig til det emne der er i tråden, og så lader alt andet overgå til generelt eller blæst-forummet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]