Hej alle sammen
Jeg synes lige det var på tide jeg lavede en post herinde

Først og fremmeste. Jeg forlod psychedelia pga at jeg for et par uger siden blev kørt ned og fik hjernerystelse og et par skader i ben og ryg og hjernerystelsen har påvirket min personlighed en smule. Bla. hader jeg nu alle programmer i fjernsynet, nyheder læser jeg slet ikke mere (hvor jeg før i tiden læste 2-3 aviser om dagen),jeg tænker på at forlade SFU og så er jeg satans agressiv.
MEN det ændrede osse min holdning og mening om stoffer totalt. Bla. er jeg igen bange for hallucinogener, og kun interesseret i stimulanser som heroin og morfin.
Men jeg gad ikke læse om det og lære noget nyt. Før hjernerystelsen læste jeg mindst en time om dagen om stoffer og kemi men det gider jeg slet ikke nu... intet har ikke kunne interessere mig mindre.
Jeg læser stadig væk på psychedelia hver/hveranden dag men her har de fleste posts osse tabt min interesse.
Men allerede nu er jeg ved at prøve at få min interesse tilbage så jeg læser lidt hverdag og tænker en hel del på hallucinogener og prøver at finde ud af hvorfor jeg frygter dem sådan.
Og derfor tænker jeg på at vende tilbage til psychedelia.dk og #psychedelia allerede om 1-2 uger men som Dextrose siger så er jeg
Citat:
velnok en af de folk det er lykkedes at poste mest lort om ingenting, på så kort tid som muligt!
og en
Citat:
irriterende IRC-kiddie
Selvom jeg ved at jeg startede på psychedelia.dk med at poste en masse lort og ikke svare på folks spørgsmål så syntes jeg personligt at det er forbedret en del og jeg skal nok forsøge et forbedre det endnu mere meeen jeg vil da ikke vende tilbage hvis der er mange herinde der hader mig og syntes jeg er ligeså irreterende som Dextrose gør så sig det her hvis i har noget imod mig eller syntes at kvaliteten af mine posts er for dårlig. Så skal jeg nok lade være med at vende tilbage!
Vh skyd-sven