Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Webmaster
Brugeravatar

Hej alle sammen
Jeg synes lige det var på tide jeg lavede en post herinde :)
Først og fremmeste. Jeg forlod psychedelia pga at jeg for et par uger siden blev kørt ned og fik hjernerystelse og et par skader i ben og ryg og hjernerystelsen har påvirket min personlighed en smule. Bla. hader jeg nu alle programmer i fjernsynet, nyheder læser jeg slet ikke mere (hvor jeg før i tiden læste 2-3 aviser om dagen),jeg tænker på at forlade SFU og så er jeg satans agressiv.

MEN det ændrede osse min holdning og mening om stoffer totalt. Bla. er jeg igen bange for hallucinogener, og kun interesseret i stimulanser som heroin og morfin.
Men jeg gad ikke læse om det og lære noget nyt. Før hjernerystelsen læste jeg mindst en time om dagen om stoffer og kemi men det gider jeg slet ikke nu... intet har ikke kunne interessere mig mindre.

Jeg læser stadig væk på psychedelia hver/hveranden dag men her har de fleste posts osse tabt min interesse.

Men allerede nu er jeg ved at prøve at få min interesse tilbage så jeg læser lidt hverdag og tænker en hel del på hallucinogener og prøver at finde ud af hvorfor jeg frygter dem sådan.

Og derfor tænker jeg på at vende tilbage til psychedelia.dk og #psychedelia allerede om 1-2 uger men som Dextrose siger så er jeg
Citat:
velnok en af de folk det er lykkedes at poste mest lort om ingenting, på så kort tid som muligt!

og en
Citat:
irriterende IRC-kiddie

Selvom jeg ved at jeg startede på psychedelia.dk med at poste en masse lort og ikke svare på folks spørgsmål så syntes jeg personligt at det er forbedret en del og jeg skal nok forsøge et forbedre det endnu mere meeen jeg vil da ikke vende tilbage hvis der er mange herinde der hader mig og syntes jeg er ligeså irreterende som Dextrose gør så sig det her hvis i har noget imod mig eller syntes at kvaliteten af mine posts er for dårlig. Så skal jeg nok lade være med at vende tilbage!

Vh skyd-sven

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Kan ikke forstå hvorfor folk brokker sig over at nogen kun poster i Fuck... Så længe de poster lort der er det vel okay. Men nu er det her ikke længere, og der forventes altså stadig poster af kvalitet i de almindelige forummer. Du har aldrig postet noget useriøst i mit forum, så for min skyld ingen alarm... Tror bare det er Dex der er lidt cranky.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Jeg vil da også mene at Skyd-Sven holder et rimeligt seriøst niveau i forummet, i hvert fald det jeg har læst.
Men det er jo så ikke alle der synes det...

Titel:
Insane psychedelia user!

Er det ikke fucking ligemeget?

Christ!

Titel:
Dedikeret medlem

hvorfor helvede laver du så sådan et indlæg hvis du vil forbedre dig... ved godt det første skridt kan være svært, men prøv da i det mindste at tage det :?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Skyd-Sven om du vælger at komme tilbage eller ej skal selvfølgeligt ligge fuldstændigt frit for digselv, sålænge du følger reglerne og såvidere er det vel et frit land?

Ignorer ellers dex's kommentar, han har nok bare ikke fået hevet nok i slanten den dag :D

Dramaqueen!!! :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Skyd-Sven skrev:
Bla. er jeg igen bange for hallucinogener, og kun interesseret i stimulanser som heroin og morfin.

Hvis du tror at heroin og morfin virker stimulerende burde du læse noget om dem under alle omstændigheder ;)

Jeg håber at du selv vælger hvad du har mest lyst til og ikke tænker over hvad folk herinde synes. Hvis du har brug for viden omkring stoffer osv. som du kan få herfra, skal du være her. Hvis du har viden som du vil dele med vi andre, skal du være her.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Godt pointet ud, BRB. Stimulanser? Sådan, og igen fik Dex ret. Det er da op til dig, Skyd-Sven, om du vil vende tilbage til boardet, men jeg er nu helt på Dex` side i den her sag.

Jeg fatter bare ikke, hvorfor jeg overhovedet gad at skrive et indlæg til den her post. Jo, måske for at fortælle dig, at der ikke er nogen, der "hader" dig, overhovedet.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: københavn
Skyd-Sven > jeg kan godt li dig :wink:

Hvis du frygter hallucinogenerne, så vil jeg da mene det er noget i dig selv du er bange for at få frem? Og i virkeligheden ikke hallucinogenerne.. de skal respekteres, men skidt hvis du direkte frygter dem.. Jeg synes du gør det rigtige, ved at læse om dem og undersøge hvor frygten stammer fra, selvom jeg tror du skal lede i dig selv og ikke omkring stofferne for at finde årsagen?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]