Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Admin
Brugeravatar

Jeg rejser til Tjekkiet i den kommende ferie og jeg har tænkt mig at medbringe ~5 gram hash.
Så ville jeg jo lige høre om nogle af jer ved noget om lovgivningen om narko i Tjekkiet? Ryger jeg i spjældet hvis jeg ryger en joint? Er de meget strikse med narko? Eller hva?
Håber i kan gi' mig nogle svar.

Mvh. Iodjini.

PS. Nogle der ved hvor meget sprut man må ta' med hjem efter de nye regler trådte i kraft?

-Jimmy Carter

Titel:
Insane psychedelia user!

De lyder ret slemme. Prøv at se hvad jeg fandt på en hjemmeside.

Persons violating Czech laws, even unknowingly, may be expelled, arrested or imprisoned. Penalties for possession, use or trafficking in illegal drugs in the Czech Republic are strict, and convicted offenders can expect jail sentences and heavy fines.

Jeg er dog blevet tilbudt hash på åben gade i Prag.

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget: http://www.eu-oplysningen.dk/spsv/off/alle/doc022/

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Kender også folk som blev tilbudt billig tjald i Prag. Men alligevel vil være surt at blive busted, bare for en ryger, men kan jo være politiet kan bestikkes med lidt penge. men goodluck. og go tur.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Man skal ALDRIG købe fra gadesælgerne i Prag!
Da jeg var dernede sidste år blev vi tilbudt "hash"/"pot" på gaden konstant, men ved nærmere selvsyn viste det sig alt sammen at være voks, plastik, læder, papirstumper, oregano, whatever.

Hvis man vil have fat i noget røg skal man istedet opsøge visse klubber om aftenen hvor der bliver solgt skunk i PRIMA-kvalitet til fornuftige priser.

Hvis det er Prag du skal til så kontakt mig over PM så kender jeg et par seværdigheder du skal "se" på :wink:

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Da jeg var i Prag med klassen blev vi tilbudt skunk og har aldrig prøvet noget der var bedre! Men det kan være vi var heldige.

men som FarmerJoe Aka. MuscleFy- skriver, så pas MEGET på med hvad du køber! Det kan virkelig ende galt.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Dreamdonor: Den bedste skunk jeg har røget røg jeg også i Prag :D

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bare sørg for at bruge hovedet,lad vær med at tage mere end 5 g med,og hold dig fra undergrunds drengene,som der også bliver opfordret. til her.

Jeg har prøvet at rejse rundt i Thailand,med en masse Heroin i min kammies røv(som han havde taget med hjemmefra uden jeg vidste det!!))uden problemer,men de(problemerne), plejer at dukke op,når du henvender dig for at købe...(eller så er det at eventuelle problemer vil vise sig,enten lige der,eller lidt senere når i bliver skygget før busted.)
De regner sq ikke med at folk selv tager det med til et sted hvor det flyder i stride strømme.

Så længe du holder dig for dig selv,og ryger den fede stille og roligt(som du har med hjemmefra),er der for det meste ingen der mistænker dig for noget.Det de er vant til at folk køber DER,og så er der jo bakshish til panserne og penge til pusherne,så hold dig langt væk fra de "slemme "steder, og tag lidt med hjemme fra,du kan lave små joints af.

Jeg skal selv til Goa her i vinter,heew haaw.God rejse der... :wink:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Først vil jeg godt sige tak for svarene. Men essensen i jeres svar er så, at det ikke ville være særligt risikabelt selv at medbringe noget og så ryge en pind et afsides sted?

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]