Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 115 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
OK... øh, dette er en lidt/noget anderledes post end dem jeg plejer at lave. Jeg har nemlig i lang tid søgt en pige som har samme interesser som mig (psykoaktive hallucinogener) men jeg har endnu aldrig haft heldet med mig.
Men for få måneder siden mødte jeg så en pige som bare er ALLETIDERS! Men hun er ikke for vild med "stoffer" i det hele taget. -Ikke fordi jeg vil kalde Phenethylaminer og Tryptaminer for stoffer, men hun er ikke så meget inde i faget så hun betragter dem under betegnelsen "stoffer".
Jeg har fortalt hende om mit DMT trip og hun har læst min Meskalin rapport herfra siten. Jeg har fortalt hende meget om de posetive ting der er sket for mig efter disse trips men jeg tror ikke helt hun forstår mig.
Men nu har vi været sammen et par gange og hun er virkelig en sød pige!!
Jeg har så lovet hende at jeg vil holde med at indtage disse hallucinogener nu da hun ikke kan lide dem / det hun har hørt om dem.
Jeg har tænkt mig at overholde dette løfte for ikke at skuffe hende, men mine interesser for Hallucinogenerne kan jeg ikke pakke sammen. Jeg vil stadig være med på psych. som jeg plejer at være, men jeg stopper så bare med at eksperimente med dem. Det er ikke fordi det gør den store forskel for jeg har for det meste holdt ca. tre måneders pause mellem trippene, så det er jo ikke ligefrem en "vane" for mig.

Jeg er faktisk ret vild med hende og hvis det er hallucinogener jeg skal lægge på hylden så sker det gerne for hendes skyld.

Det jeg så vil spørge om herinde er om der er nogle af jer herinde som har prøvet det samme? eller bare noget lignende? Hvordan i har reageret og hvad der skete med de tanker i fik?

/Karma

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
læs evt aliaarhus' post ;)

Titel:
Insane psychedelia user!

Bare vent til Halifaxxx ser posten, så kommer smøren om at du er en wanker, og at det er lamt at skære ned på stofferne for en pige :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Har prøvet præcis det samme med min ekskæreste, vi var sammen i ½ år og jeg tog MDMA en gang mens vi var sammen, hvilket jeg ikke fortalte hende. Kendte hendes holdning til det og ville ikke ødelægge forholdet så tidligt.
Jeg ser på det på den måde at kærlighed til et andet menneske altid vil betyde mere og give mig mere end stoffer kan, derfor er det ikke noget problem at lade være hvis jeg skal.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har engang prøvet at en pige droppede mig fordi hun ikke lige kunne klare at jeg tog stoffer... jeg var måske også lige hurtig nok til at fortælle hende alt om det, så hun droppede mig efter lidt over en uge.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nelson Muntz skrev:
Bare vent til Halifaxxx ser posten, så kommer smøren om at du er en wanker, og at det er lamt at skære ned på stofferne for en pige :lol:

Hvad synes du selv Jensus??
Som sagt vil jeg ikke kalde Tryptaminer og Phenetylaminer for stoffer :wink: Nærmere en interesse som kan åbne nye veje for ens personlighed, med insigt i underbevidstheden.

/Cope

Titel:
Insane psychedelia user!

Child, jeg tror også at det kan virke meget overvældende på en pige. Det har jeg i hvert fald prøvet. Blot når jeg snakkede om stoffer og hvordan jeg fandt deres effekt interessant, så var det tydeligt at hun fandt mig narkoman-agtig.

Men hvad de overser er at det er en del af en stor interesse som også indeholder mange andre ting, så som fællesskab, videnskab, musik osv. Når pigen så selv drikker alkohol relativt tit, men ikke engang ved hvad C2H5OH, så synes jeg bare at hun skal blande sig udenom.
Jeg går op i ting som virkningsmekanismer, doser osv. Det gør de færreste, der kun drikker alkohol. Det der argument med at pigen kun vil dig det bedste holder ikke, det ville jo også være unfair at du krævede at hun ikke drak, at hun skulle dyrke motion og spise sundt, og andre ting, "for hendes eget bedste".

Jeg forstå dig udemærket Cope, da jeg selv kender følelsen, om at der er sgu noget vigtigere i livet end stoffer. Men samtidig føler jeg at det er fuldstændigt tåbeligt at du kan tage en "enorm dose" (læs: MANGE øl) alkohol, uden at tøsen siger noget, det er jo normalt, men hvis du indtager en lille dose GHB, så er du narkoman. Derfor går jeg ind for at holde det skjult. Jeg kan kun se problemet i et stofforbrug, hvis det påvirker ens forhold i en negativ retning, og det har jeg ikke oplevet, tværtimod. Jeg har været sammen med min ex, dagen efter et aMT trip, uden at hun opfattede en skid, hvilket understreger min pointe, hvis at du tager stoffer, ikke påvirker forholdet på nogen måde, så kan jeg ikke se grunden til at gå imod din vilje, men hvis du er indforstået med det, så er det selvfølgelig også okay.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er nemlig indforstået med det. Som jeg har nævnt så er det jo ikke ligefrem et problem. Der har jo været lange puser mellem oplevelserne, så det er jo bare en slags udsættelse af de ellers kommende trips. Eller hva man nu siger. Hvis det holder længe (hvis vi skulle komme sammen og hvis det holder længe hvilket jeg håber!) stopper jeg jo nok helt. Jeg ved jo ikke hvad fremtiden byder mig, men én ting er sikkert. Jeg ved hvad jeg skal gøre hvis jeg på et tidspunkt mangler indsigt i mit liv.

/Cope

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Nelson, word.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ville aldrig være sammen med en pige der ikke kunne acceptere mig for den jeg er.

Titel:
Medlem

Citat:
ville aldrig være sammen med en pige der ikke kunne acceptere mig for den jeg er.

De, der kan acceptere mig for den, jeg er, er som regel grimme, freaky, buttede goth-piger med gople-intelligens, så jeg faktisk gået over i den anden grøft og ville aldrig være sammen med en pige, der kunneacceptere mig for den, jeg er. (hvordan laver man en halv *)

Men serjøsdt, jeg tror, det er lidt romantisk at lede efter en pige, der kan acceptere een 100%. Jeg har fx ikke mødt nogle piger endnu, der grinede, når jeg fortalte en af mine røverhistorier om, hvor ubehageligt det er, når ens svælg er lammet af en klump coke, man kom til at sniffe for hårdt igennem næsen, altimens man kæmper for ikke at savle ud over sine bedøvede læber. Og jeg vælter ellers højskoler med den historie.*

Brug den katolske facon: En mere eller mindre afvisning af stofferne i starten og kom så gradvist med indrømmelser. Så får hun heller ikke indtryk af, at du er afhængig 8)

Yeah. Jeg burde være parterapeut.

Titel:
Dedikeret medlem

vil du så være sammen med en, som respektere dig for at være den hun tror du er?

Spørgsmålet i det er jo bare at være som man altid er, så finder hun ud af man selv opfatter sit forbrug som rekreativt (ikke misbrug agtigt) og bare mna ikke gør det for ofte skal interessen fra hendes side nok også følges dermed

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg holder sgu på Dr-D, hvis tøsen ik kan acceptere at man tager stoffer, så holder det ikke i længden.
Man behøver ik fortælle det som det første når man har scoret hende, så løber hun nok væk. Man fortæller jo hellerikke at man er til bizar SM og analsex før senere på aftenen, når det alligevel er for sent or hende ;D

Min kæreste ved alt hvad jeg foretager mig i stofverdenen, og hun kan ik lide det hele. Men hun accepterer det. Jeg har deet da på samme måde med nogle af de ting hun render og laver, men man må da kunne se genem fingre med nogle ting...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

At hun ikke kan acceptere dit brug er det samme som at hun ikke stoler på din evne og modenhed til at træffe de rigtige beslutninger.

Og IMO handler forhold først og fremmest om tillid.

Citat:
Man fortæller jo hellerikke at man er til bizar SM og analsex

Det når man slet ikke før hun har puttet én i kæder og stukket en 60 cm sort læder dildo op i drænet på en! :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Jeg gik fra en pige der OVERHOVEDET ikke ville acceptere at jeg tog stoffer, og var røv kedelig til en der gerne selv ville mærke på sin egen krop hvad jeg fik ud af det.
Jeg må sige det var en fed fornemmelse, at føle man bare kunne sige alt til hende i og omkring mine forsøg, jeg har blandt andet prøvet flere forskellige nye stoffer efter jeg startede med at komme sammen med hende, vil da gerne sige det ikke er alt hun er lige glad for, og hvis jeg tager for tit kan hun oxo blive træt af det. Men hun stoler på mig, og det gør mig glad

Hvis hun ikke vil dig for den du er, er det jo ikke dig hun vil have, og så bliver det jo aldrig jer, i sidste ende...!

Lad være med at ændre dig for en Ho, lad Ho'en ændre sig for dig!

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=8572
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 358#107358

:)

Nu har jeg mødt en ny, men hende har jeg kendt siden 1.g, så hun kendte mig godt i forvejen.

Øverste link forklarer hvad der skete mellem mig og min eks-kæreste.

I nederste link er så min engelsk-stil, som endte med at hun læste den. Hun var skræmt i starten, men jeg sørgede for at sætte hende ordentligt ind i det, svare på alle hendes spørgsmål hvad angår min stil og mine rapporter, som hun så også har læst. Og jeg var heldig at jeg havde skrevet to rapporter (mine sidste to LSD-rapporter), som omhandlede hende osv.

På den måde fik jeg hende i land. Det positive var også, at hun ikke fokuserede så meget på stofferne, men mere på min oplevelse og løsrivelse fra religionen. Det var ikke tilfældet med min eks, som smed alt indhold væk fra mine artikler og fokuserede på ordet "stoffer".

Min kæreste siger idag, at jeg har givet hende en enorm viden omkring stoffer (hovedsageligt LSD og svampe), samt religioner osv. Hun har også taget en del af mine synspunkter på religioner, og det bruger hun faktisk hver gang hun diskuterer religion med venner eller familie.

Når hun fortæller om al den viden jeg har overført til hende, fortæller jeg hende tit at det er stofferne der gjorde det for mig. Det er dem der fik mig til at stille spørgsmål ved religioner og begynde at tænke anderledes, og de er også grunden til at jeg er begyndt at tænke meget i filosofiske baner og på alle religioner istedet for kun Islam. På den måde fik hun også forståelse for stoffernes effekt på mennesket og hvad de kan gøre for en. Dette afskaffede alle hendes foredomme.

Men for at gøre en lang historie kort, så er det endt med at vi skal prøve LSD sammen her i ferien. Derefter regner jeg med at jeg har hende 100% på min side, fordi hun selv har prøvet det på sin egen krop.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*suk* Er der ingen hippiepiger der hvor i bor?? :P

I mine øjne er noget af det smukkeste og mest romantiske man kan opleve, at tilbringe en aften med levende lys, MDMA og blød musik sammen med den man elsker. Ikke fordi empatogener er uundværlige i et forhold, men de byder på en enestående mulighed for gensidigt at åbne sig fulstændigt op for hinanden. Hellere vente i ti år på det, end at spilde tiden med partnere som ikke forstår en til fulde og aldrig helt vil kunne acceptere hvem man er.

/karma!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
Måske skulle I prøve at få jeres "uforstående" kærester til at læse The Teachings of Don Juan.
Jeg blev i hvert fald selv en del klogere af at have læst den (på trods af, at det jo egentlig ikke er en autentisk historie...). Jeg fik i hvert fald et andet syn på det hele, og forstod, at det også har noget religiøst over sig, i hvert fald peyote og datura :)

Halifaxxx: Hvad med elskovs te? :lol:

Peace, Love and Harmony!

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Indigo Spinx skrev:
Måske skulle I prøve at få jeres "uforstående" kærester til at læse The Teachings of Don Juan.
Jeg blev i hvert fald selv en del klogere af at have læst den (på trods af, at det jo egentlig ikke er en autentisk historie...). Jeg fik i hvert fald et andet syn på det hele, og forstod, at det også har noget religiøst over sig, i hvert fald peyote og datura :)

Hehe, den skræmte min eks-kæreste væk... og DMT - The Spirit Molecule satte prikket over i'et :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
Haha! Ja så er der sgu' ikke så meget at gøre :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 115 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]