He he... Tja madvarer-jam UDEN live-slagtninger synes jeg også lyder som en cool nok ide. Slagtningen tror jeg sgu ikke rigtig på. Desværre må jeg melde som så mange andre, at jeg bor for langt væk.
MEN må jeg så servere (he he) dig en fremragende idé til anden sats:
Det er noget Chiller og jeg har talt om, og som vi seriøst mener kunne blive fedt. Nemli' en Øl-Symfoni. - Vi var godt nok også lidt ristede da vi fik ideen.
Meningen er at spille et rytmisk stump-agtigt stykke ved at åbne øller, slå på dem, drikke dem foran mikrofoner osv. Andre kunne måske spille på ølglas (du ved sådan ved at dyppe fingeren og gnide). Men der skal nok være rigtig mange på scenen, for virkelig at få det til at fungere.
Hvis det blev ordentligt lavet, sådan seriøst og fedt, måske endda med rigtige percussion-musikere, kunne man måske få et bryggeri til at sponsorere koncerten. Da der ydermere ville blive åbnet en dælens masse bajer i løbet af sådan en koncert, kunne de efterhånden som festspillet løber af, blive delt ud til publikum, som så havde betalt lidt ekstra i entré.
Det eneste minus er, at det nok ville blive ret dyrt at øve det... hmmm...

.
Nu kan du jo tænke over det. Ideen er nu til låns, men hvis du gør det, så vil jeg sgu ha' det at vide. For DET vil jeg alligevel gerne være med til.