Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Webmaster
Brugeravatar

Fordi jeg skal være på kix på fredag (har kun prøvet det få gange og det er ca 1 år siden) sad jeg og læste nogle trip rapporter under MDMA.

Brugeren 'The Source' kommer med følgende kommentar til 'WK'
Citat:
DOPEBITCH!!!!!!! Har du nogen anelse om, hvordan dit liv ser ud om et par år????? Sankt Hans all the way!

og til 'MÐM@'
Citat:
HAHAHA. Du er til grin dopebitch! Har taget alle de systetiske stoffer jeg skal tage, men jeg kan dog ikke lade være med at hygge mig med tanken om, at når jeg sidder som 30årig og scorer kassen, sidder du i din lille et-værelse og dyrker nederen over dit fucked liv....... Du går ned!

og til 'ghost'
Citat:
Du er da fuldstændig åndssvag at betale så meget for dine stoffer, men du er måske en lille underkuet dreng, som gerne ville spille smart med de hårde drenge?

og han har AFAIK kommenteret flere rapporter på den måde, ikke nødvendigvis omhandlene ecstasy.

Det er efter min mening uacceptabelt at psychedelia's medlemmer kan blive tiltalt sådan på siden uden der sker noget ved det. Derfor beder jeg mods/admins om at læse kommentarene til trip rapporter igennem og fjerne alt hvad der ligner 'The Source' indlæg og evt. banne de brugere der har postet det.

Selvfølgelig hvis der er et flertal blandt modsne om at den slags kommentarer er iorden så luk endelig denne tråd

Titel:
Insane psychedelia user!

Skriv en PM til en admin. Moderatorerne kan intet gøre ved triprapporter.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Det er en større opgave at gå alle kommentarene til triprappoter igennem,. Hvis du skriver id'et på de triprapporter hvor du mener der er nogle kommentare der ikke hører hjemme, ville det gøre det noget nemmere at rette op på.
Id'et er de sidste tal der står i den URL hvor triprapporten er.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Måske man kunne lave en knap ud for hver kommentar, ala "Upassende kommentar?", som så gav besked til admins når man trykkede på den?

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Den slags kommentarer bør helt sikkert fjernes.
Dem som skriver triprapporter bør ikke føle at de må lægge sencur på deres rapporter af frygt for at blive svinet til.
Jeg nyder at læse når folk tør være hudløs ærlige, også selvom de har indtaget stoffer i mængder og kombinationer, som jeg ikke selv ville gøre.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]