Fordi jeg skal være på kix på fredag (har kun prøvet det få gange og det er ca 1 år siden) sad jeg og læste nogle trip rapporter under MDMA.
Brugeren 'The Source' kommer med følgende kommentar til 'WK'
Citat:
DOPEBITCH!!!!!!! Har du nogen anelse om, hvordan dit liv ser ud om et par år????? Sankt Hans all the way!
og til 'MÐM@'
Citat:
HAHAHA. Du er til grin dopebitch! Har taget alle de systetiske stoffer jeg skal tage, men jeg kan dog ikke lade være med at hygge mig med tanken om, at når jeg sidder som 30årig og scorer kassen, sidder du i din lille et-værelse og dyrker nederen over dit fucked liv....... Du går ned!
og til 'ghost'
Citat:
Du er da fuldstændig åndssvag at betale så meget for dine stoffer, men du er måske en lille underkuet dreng, som gerne ville spille smart med de hårde drenge?
og han har AFAIK kommenteret flere rapporter på den måde, ikke nødvendigvis omhandlene ecstasy.
Det er efter min mening uacceptabelt at psychedelia's medlemmer kan blive tiltalt sådan på siden uden der sker noget ved det. Derfor beder jeg mods/admins om at læse kommentarene til trip rapporter igennem og fjerne alt hvad der ligner 'The Source' indlæg og evt. banne de brugere der har postet det.
Selvfølgelig hvis der er et flertal blandt modsne om at den slags kommentarer er iorden så luk endelig denne tråd