Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
http://www.fullmoon-festival.com

Er der nogen der vil ligge i min lejr her til sommer 2005 ?
kunne være kanon at samle en hel bus eller noget i den stil :!:
Prisen er kun omkring 40€ for en hel uge

forsalget starter d 1 dec.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Her og der
Prisen er ganske rigtigt 40€, men der er kun 200 billetter til den pris. I døren koster det 60€.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Absolut en rigtig fed festival, hvis du er en full on tosse, så får Fullmoon mine varmeste anbefalinger. Var selv dernede i 2004, men jeg må indrømme jeg fik lidt for meget full on på én uge! ;)

Titel: fed ide
Junior medlem

Geografisk sted: Vestjylland
Jeg er muligvis med på iden har aldrig været dernede før og kunne godt tænke mig det

Titel:
Medlem
Brugeravatar

@profane
ja 200 til 40€, men hvis jeg forstår det ret, så er bliver prisen sat op hver 14 dag med 1 €, så der bliver vel også frigivet flere billetter hver 14 dag?

@axia
Det må du gerne uddybe lidt, tak...har aldrig været til sådan noget, men regner med, at det er noget i stil med fx roskilde festivallen, bare med den forskel, at man har lyst til at høre noget af det musik de spiller :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Nu har jeg aldrig selv været til Roskilde, men jeg kunne forestille mig det var som at sammenligne Crazy Daizy med en tilfældig technofest..

Jeg lader billederne tale for sig selv:

http://www.fullmoon-festival.de/past/20 ... /index.htm
http://www.fullmoon-festival.de/past/20 ... /index.htm

Og hvis du ikke er overbevist:

http://www.fullmoon-festival.de/past/2004/other.html

Titel:
Medlem

Måske et dumt spørgsmål, men er der ikke politi i overflod til disse festivaller? Eller det er måske ikke mere end til diverse danske festivaller?

Titel:
Medlem

Nej, der er stort set intet politi. Politiet er meget lempelige i det østlige Tyskland.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
axia skrev:
Nu har jeg aldrig selv været til Roskilde, men jeg kunne forestille mig det var som at sammenligne Crazy Daizy med en tilfældig technofest..

Jeg finder skam Roskilde lige så flippet som de tyske festivaler, og opfatter den som en mindst lige så alternativ oplevelse. Ja, det kommer jo selvfølgelig helt an på hvilke områder af festivalen du hænger ud i.

tjalfe:
For mig var oplevelsen af VooV (som minder om full moon) i megen grad den samme som at vade rundt på Roskilde. Musikken og klientellet på disse trancefestivaller har bare en knap så mangfoldig karakter som Roskilde, men er mere koncentreret om de temaer der nu dyrkes i den psykedeliske verden.

På psy-festivalerne er der en eller flere store åbenplads-scener, som klasker lyden fra de potente PA-anlæg ud over festpladsen - Fed oplevelse når der fx. er åbning, og man står og venter på at blive ramt af den første beat-bølge. Mmmm. Derudover er vejret gerne godt og (for) varmt til de festivaler, og man kan passende bruge morgen, formiddag og noget af eftermiddagen i skyggen, i chillout'en eller i den nærmeste by hvis man er så uheldig at være løbet tør for noget.

Det er simpelthen det fuldkomne driverliv - ligge og chille og ryge en snade eller drikke en øl, måske vade rundt og kigge på handelsboder (det er sådan hippierne sponsorerer deres årlige festivalturné).

Folk er for det meste fredelige og ugidelige mennesker, dejligt, dejligt - mindst ligeså stenede og imødekommende som gennemsnits-bong-teltet i en roskildecamp :-)

For mig at se den fuldkomne hedonisme ;-)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kan ikke vente til det bliver Juli :P

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
jespar skrev:
Folk er for det meste fredelige og ugidelige mennesker, dejligt, dejligt - mindst ligeså stenede og imødekommende som gennemsnits-bong-teltet i en roskildecamp :-)

Tænker du på nogen specielt? :wink:

/me tænker tilbage på en _meget_ bonget Jespar der liggende og savlende snakker om hvor nuttede børn egentlig er...

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Wow..! Det ser sq fedt ud!!
Må lige op til overvejelse.. Det er sikkert!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hvormange mennesker er der sådan ca til den festival ?
...ønsker mig billeten i julegave, ellers må jeg jo selv grave dybt i lommen :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg var for 4. år i træk på VooV i år, men jeg syntes godt nok at luften var gået af ballonen... Alt for stort, alt for larmende, alt for mange lamfightere på kokain, alt for lidt syre, alt for lidt god karma og alt for mainstream.

Er jeg den eneste der opfattede det på den måde?

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Dex:
Jeg vil godt give dig ret i at disse elementer var til stede, men IMO er det bare et spørgsmål om at opsøge de rigtige mennesker - man vælger jo selv hvem man tilbringer tiden med dernede. Der var stadig en overvejende del af hippier og flinke mennesker, synes jeg.

Nu har jeg ikke været afsted de forrige år, men jeg må nok sige at det også blev lidt for meget med alle de mennesker der blev VED med at ankomme hele natten igennem - en konstant kø af biler og en fare for at blive kørt over i sin koger, samt et brandreglement der blev skidt højt og helligt på. Folk plantede deres biler og telte præcis hvor de havde lyst til.

Derudover kan det vel ikke undgå at blive mere eller mindre "mainstream", når det efterhånden er så kendt en begivenhed?

Titel:
Medlem

Dextrose skrev:
Jeg var for 4. år i træk på VooV i år, men jeg syntes godt nok at luften var gået af ballonen... Alt for stort, alt for larmende, alt for mange lamfightere på kokain, alt for lidt syre, alt for lidt god karma og alt for mainstream.

Er jeg den eneste der opfattede det på den måde?

Jeg er helt enig - det er for crowded. Full Moon for første gang i år, og her var oplevelsen virkelig i særklasse. Hyggeligt, afslappet, masser af smilende mennesker og slet ikke så overrendt. Stort set eneste kritikpunkt var musikken, som var en tand for ensporet.

VooV er dog stadig en stor oplevelse - større end så godt som alle danske fester :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]