Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

MODS : Slet denne post hvis den går imod retningslinjerne.

Der er åbenbart mange irc addictst på psychedelia, så ville lige smide et link til en rigtig nice irc klient til mobilen.

http://wirelessirc.sourceforge.net/

Der står hvilke mobiler der er understøttet, men ellers er det bare at have en gprs opsætning der virker. Hent WLIrc (programmet jeg har linket til). Kør programmet, og tillad inet adgang når den spørger. Ret opsætningen til dine behov, og connect. Kan godt tage lidt tid at connecte, og den siger nok at "Hostname not found" hvilket man bare skal ignorere.

Have fun everyone =)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Helt sikkert nice der stingray, glæder mig sQ oxo til jeg får skiftet denne 3210 ud hehe

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Det fede ved denne klient er at den virker på en "Series 40" telefon, den kræver kun at telefonen understøtter Java, hvilket min Nokia 6230 gør. Jeg er overlykkedelig over at have fundet det, nu kan tiden flyve afsted når man sidder og venter på noget somewhere.

LÆKKERT! :D

Nogen der kender til en Java-MSN?

Titel:
Medlem

IM Instant Messenger ser rigtig nice ud, desværre koster den penge :(. Leder også selv efter en god msn messenger klient, som jeg kan bruge på min 6610i, så i må endelig sige til hvis i finder noget.

Forresten, nogen af jer der kan få WLIrc til at køre på flere servere samtidigt? Så vidt jeg kan se, er det kun muligt at være på flere kanaler, på sammen server, samtidigt. Heldigvis ikke en stor mangel, men ville nu være nice nok aligevel =)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg har hentet det ned og installeret det, men jeg har problemer med at connecte til nettet igennem programmet. Udenfor programmet virker nettet fint nok.

Har Nokia 3220.

Titel:
Medlem

Ali, har du husket at bruge http gateway? Din mobil understøtter ikke sockets, så det bliver du nødt til at fixe, for at få det til at virke.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

stingray skrev:
Ali, har du husket at bruge http gateway? Din mobil understøtter ikke sockets, så det bliver du nødt til at fixe, for at få det til at virke.

Så virker det... genialt :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har en 5100 som også er Series 40...

JustYak! er en ret fed klient til ICQ og MSN, og er grafisk meget flot lavet... Desværre koster det penge at bruge det, da der kun er inkluderet 20 gratis beskeder - det er dog nok til at teste programmet.

Jeg har også forsøgt mig med mJabber, men desværre aldrig fået det til at virke ordentligt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Dextrose skrev:
JustYak! er en ret fed klient til ICQ og MSN, og er grafisk meget flot lavet... Desværre koster det penge at bruge det, da der kun er inkluderet 20 gratis beskeder - det er dog nok til at teste programmet.

Når man åbner deres wap side får man desværre af vide at deres gratis chat er nede i øjeblikket :(

Hvis I finder anden klient til msn og lignende, må I endelig smide den :)

EDIT:
Fandt sku selv lige én jeg har installeret på to min., som umiddelbart virker perfekt :)
http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=map81

Titel:
Medlem

BRB : Hvordan har du fået umsg til at virke? Hos mig, på min 6610i (som de på siden siger at de understøtter), crasher programmet hver gang jeg prøver at connect :(. Noget specielt man skal gøre i opsætningen for at få det til at virke?

Edit : Ahh, det holder op med at crashe, hvis det er sådan at jeg aktiverer GPRS forbindelsen inden jeg åbner programmet. Men af en eller anden grund hænger den bare fast ved "populating list", og får af vide at "roster empty", selvom jeg ved at den ikke er?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Ang. GetJar: Jeg kan logge ind osv, men jeg kan ikke sende beskeder, opdatere min liste eller modtage beskeder.

Jeg loggede af, og 4 timer senere sad jeg ved en veninde, da hendes lillebror pludselig kommer ind til hende og spørger hvorfor der er et mobil-ikon udenfor mit navn på msn. Jeg gik ind på hans værelse, og jeg kunne se at jeg stadig var online på hans liste (og det er altså 4 timer siden!). Jeg loggede på igen på mobilen og loggede af, men jeg blev også online denne gang. Jeg afinstallerede programmet fra mobilen, slukkede den og alt muligt, men det virkede stadig ikke.

Jeg måtte logge på igennem hans computer for at gå offline.

Programmet er ikke anbefalelsesværdigt, hvis I spørger mig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
stingray skrev:
BRB : Hvordan har du fået umsg til at virke? Hos mig, på min 6610i (som de på siden siger at de understøtter), crasher programmet hver gang jeg prøver at connect :(. Noget specielt man skal gøre i opsætningen for at få det til at virke?

Edit : Ahh, det holder op med at crashe, hvis det er sådan at jeg aktiverer GPRS forbindelsen inden jeg åbner programmet. Men af en eller anden grund hænger den bare fast ved "populating list", og får af vide at "roster empty", selvom jeg ved at den ikke er?

Min 6230 hopper vist selv på GPRS hver gang jeg starter sådanne programmer op, nok derfor jeg ikke oplevede det problem.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
aliaarhus skrev:
stingray skrev:

Så virker det... genialt :D

Og hvordan bruger jeg lige det på en 3200? 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]