Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 20:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg havde længe gået med hele det emne omkring stoffer for mig selv og ville egentlig godt fortælle min kæreste det, da jeg elsker hende og jeg gerne vil dele så meget som muligt, for ikke at sige alt, med hende.
Men nytårsaften var jeg til fest med hende og min gode ven som jeg har trippet med. Ham og jeg havde en masse sjov sammen da vi er kommet ret tæt til hinanden efter et trip men jeg følte ligesom at jeg ikk havde så meget indhold i hendes og mit forhold den aften. Jeg rev hende med ud på et toilet (for at snakke :wink: ) og vi talte først lidt om situationen mellem os og jeg endte med at have hjertebanken og svedige håndflader og fik så vovet mig ind på emnet omkring det at min ven og jeg havde trippet sammen. (På svampe)
Hun tog det overraskende positivt men ville først høre alle de typiske ting om skræmmehistorierne som alle kender og bivirkninger, OD'er osv.
Jeg fik sagt god for alle de ting der skulle siges god for og sagde at jeg behandlede stoffet med dyb respekt. Jeg var fucking lettet! Jeg følte at der var faldet det største åg fra mine skuldre og hun var også rigtig glad for at jeg havde fortalt hende det. - Hun var dog lidt ked af at jeg ikke havde sagt det til hende noget før.
Vi gik glade ind til festen igen og hun snakkede lidt med min tripperven og han sagde også god for det og fortalte hende om alle de spirituelle oplevelser omkring det osv.
Senere på aftenen stod vi alle 3 og talte og det var vildt rart at kunne snakke med hende omkring det uden subjektive og modstridende kommentarer. Senere på aftenen kom hun hen til mig og sagde at hun godt kunne tænke sig at vi trippede sammen fordi at hun også godt ville have en oplevelse sammen med mig som jeg havde haft med min ven og hun ville godt komme tættere på mig gennem svampe. Jeg blev mega glad og meget overrasket. Jeg synes hun er mega cool i det at hun siger det. Jeg glæder mig vildt meget til at prøve at trippe med min kæreste, det kunne være det fedeste..
Det var bare lige det jeg havde brug for at fortælle jer. Jeg kunne ikke forestille mig at komme ind i det nye år på en bedre måde.. :D

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hehe, min nuværende kæreste er åbenbart en kopi af din :P

Jeg havde voldsomme problemer med min eks da jeg fortalte det (Se "Den vundne kamp som jeg tabte). Senere fandt jeg en anden, som jeg fortalte det til efter lidt over en måned inde i forholdet. Hun tog det overraskende fint, og hun fik det at vide igennem min engelsk stil (Se Islam II: Sandheden om min personlige udvikling).

Jeg fortalte hende en del om stoffer, og efter noget tid fik vi prøvet syre sammen (første gang og anden gang). Hun fik smag for det, og det har kørt glimrende siden.

Jeg kan fortælle dig, at det er en hel speciel oplevelse at trippe med sin kæreste. Det giver også forholdet et helt mærkeligt, men ekstremt fedt pift, og det bringer begge parter tættere på hinanden.

Sørg dog for, at du ikke begynder at tage stoffer for ofte, fordi du nu har fået accept af din kæreste. Det er et hul som de fleste vil havne i: Jeg har selv været der, og det er gået op for mig nu.

Basér ikke forholdet på stofferne, men brug dem som et værktøj til at komme tættere på hinanden og lære hinanden at kende på. Og gør det sjældent.

Held og lykke.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Sådan en kæreste vil jeg også finde mig! 8)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Armaghetto skrev:
Sådan en kæreste vil jeg også finde mig! 8)

Hvad med ham på dit avatar? :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!

Jaja, det starter uskyldigt, men snart er du sammen med en methlab-bitch/crackwhore :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

aliaarhus skrev:

Sørg dog for, at du ikke begynder at tage stoffer for ofte, fordi du nu har fået accept af din kæreste. Det er et hul som de fleste vil havne i: Jeg har selv været der, og det er gået op for mig nu.

Basér ikke forholdet på stofferne, men brug dem som et værktøj til at komme tættere på hinanden og lære hinanden at kende på. Og gør det sjældent.

Held og lykke.

Tak for rådet, jeg tror også at du har ret. Det er jo en slags frihed under ansvar kan man vel sige. Og jeg tror også det gælder om at være glad for at hun vil prøve det med én og at vise hende at man forstår at holde det nede under "misbrugs-tresholdet".
Men hvad sådan rent trip-mæssigt. Tog i svampe sammen? Hvis ja, var det så en speciel oplevelse at kysse og kramme under trippet? Ka selvfølgelig være at jeg sku læse dine rapporter i stedet.. :wink:

Nelson Muntz skrev:
Jaja, det starter uskyldigt, men snart er du sammen med en methlab-bitch/crackwhore :P

I doubt it.. :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Greve
Det er et total dejligt kys man kan få når man trippe svampe, havde det så om jeg, jeg kysset et vandfald den gang jeg kysset min X på svampe

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Gaia skrev:
Men hvad sådan rent trip-mæssigt. Tog i svampe sammen? Hvis ja, var det så en speciel oplevelse at kysse og kramme under trippet? Ka selvfølgelig være at jeg sku læse dine rapporter i stedet.. :wink:

Vi har taget svampe en enkel gang, men hun havde ikke et særlig behageligt tanketrip. Hun synes svampe er et fantastisk stof (og jeg tror da også det er hendes yndlings), men hun foretrækker LSD eller 2c-b da det er forholdsvis lettere at styre.

Jeg har kun haft vellykkede trips med hende på syre. Mine svampe og 2c-b virkede ikke de gange jeg tog det med hende.

At kysse under trippet er meget specielt. LSD har i hvertfald ændret mit syn og følelser omkring kys for evigt. Jeg har i mit sidste trip stået og kysset min kæreste, mens jeg har tænkt "hvad fanden har jeg egentlig gang i? Hvorfor står jeg og glider mine læber op ad andres læber?".

Det gav ingen mening for mig, og bare det at placere ens læber på andres læber virkede fuldstændig åndssvagt. Og et eller andet sted er det jo også, hvis man tænker over det :D men følelserne der løber igennem ens krop kan slet ikke beskrives, så dejlige som de er. De ændrer én totalt. Hvis der er noget der kan gøre mig totalt blød i knæene, så er det syre og et dybt kys af den man elsker og holder af.

Og sex på syre er også en hel fantastisk oplevelse - syre er det ultimative elskovsstof. Jeg havde svært ved at styre sex på 640µg LSD. Det eneste jeg kunne mærke var en behagelig varm følelse i mit underliv, og øget visuals... smukke farver og mønstre, som ikke kan beskrives (gør det helst med slukket eller dæmpet lys - levende lys er toppen).

Husk også at give din kærestes krop utrolig meget tid. En halvtime, en time, flere timer. Kærtegn hendes krop, kom godt rundt omkring, kys hende blidt over det hele og brug fingrene til at mærke hendes krop - også spidsen af tungen (husk også at bemærke din egen krops reaktion på det)...

Under dette skal du huske at lukke dine øjne. Tit kan du fornemme hendes krop i form for CEVs (gennemsigtige øjenlåg, mønstre, farver, o.lign.), hvis du har kælet længe nok til at det eneste du har i hovedet er hendes krops former. Og et langt forspil gør sex helt utroligt... udover det, så får du et kæmpe plus fra hendes side, især hvis hun også er påvirket af syre. Intensiteten af sex og berørelse kan slet ikke beskrives - men det kan kontrolleres og udnyttes hvis man øver sig nok og forstår at nyde det!

Afslappende lav musik i form for chillout eller ambient er også anbefalelsesværdigt under et samleje.

Jeg kan ikke rigtigt beskrive det, da det er ved at være noget tid siden. Men mine ovenstående triprapporter er skrevet dagen efter trippene, og der beskriver jeg min oplevelse under sex og under kysseriet så godt som jeg nu kunne. Og den gang kunne jeg huske det meget bedre.

Læs dem... der er mange detaljer :P

Jeg har ofret mit privatliv for jeres skyld... svin!!!!1121½

/Edit: Jeg undskylder den dårlige formulering, men jeg har skrevet stil siden jeg fik fri fra skolen. Så min skriveevner er slidte idag.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
aliaarhus skrev:
Jeg har ofret mit privatliv for jeres skyld... svin!!!!1121½

Ha ha! Det var vist ikke så svært hvad? :wink:

Tillykke Gaia! Hvis man holder meget af at trippe, er det fantastisk hvis man kan gøre det med sin kæreste!
Der er så mange sider af en som er usynlige for en person der aldrig har trippet, og derfor kan det være svært at få et tæt forhold, uanset hvor meget man ønsker det. Det er godt at din kæreste selv tog initiativ til at sige, at hun ville trippe med dig. Hvis det havde været dig som havde bedt hende om det, ville du måske føle skyld, hvis hun fik det skidt.

Så held og lykke med det og nyd hinanden!

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Derude
jeg har kun en ting og sige.
en hjemme aften på mdma med kæresten er der nu ikke meget der kan måle sig med! '
men igen pas på det ikke bliver for tit.

den åbenhed der kommer når man sidder på mdma sammen er noget helt serligt.
og den sex der kommer ud af det uha. men føler vikelig man elsker med heanden på et helt andet plan!...

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Pyskow@ Helt enig! Men den bedste måde at udnytte MDMA på (efter min mening) er nu hvis man tager det med et psykedelisk stof. Man kan evt. starte op med MDMA, og så efter 1½ tage noget psykedelisk. Det gør visionerne dybere, erkendelserne klarere, og de bånd man skaber med kæresten er ubeskrivelige og absolut ud over det sædvanlige!

Nå, ikke mere sukker fra mig... ellers får jeg bare MDMA flashback!

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Derude
jeg syntes ikke jeg kan få de psy drugs til at virke når jeg først er på MDMA! jeg gider ikke blande noget med MDMA for det sker ikke noget! har dog prøvet at blande det med svampe en gang. og dem kunne jeg godt mærke igemmen mit MDMA trip!.

har efter hånden prøvet noget gange med lidt af vært! og vil bare godt have den psy effekt sammen med MDMA.

men ellers ja er jeg enig med dig!

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Har du prøvet med 2-CB? De plejer at virke godt sammen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
5-MEO-MIPT virker også ganske godt sammen med det skal jeg hilse og sige.

Titel:
Admin
Brugeravatar

I starten af sidste år trippede jeg også LSA sammen med min daværende kæreste. Det var også en utrolig dejlig og speciel oplevelse som jeg aldrig vil glemme. Når vi lå krøllet sammen under en dyne uden tøj på, så føltes det tit som om vi smeltede sammen og blev til én. Samtidig var der også dejlige CEV's som Ali også siger. Kyssene føltes også vidunderlige og meget mere følelsesladede end normalt.
Helt bestemt noget der skal prøves igen engang.

Mht. det andet så synes jeg altid man skal være ærlig over for sin kæreste og fortælle hende man tager stoffer. Jeg ville ikke have det særligt godt med at skulle skjule den del af mit liv for hende. Hvis hun så ikke accepterer at man tager stoffer så elsker hun dig IMO ikke nok.

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel: Sex og syre!
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
aliaarhus skrev:
Og sex på syre er også en hel fantastisk oplevelse - syre er det ultimative elskovsstof. Jeg havde svært ved at styre sex på 640µg LSD. Det eneste jeg kunne mærke var en behagelig varm følelse i mit underliv, og øget visuals... smukke farver og mønstre, som ikke kan beskrives (gør det helst med slukket eller dæmpet lys - levende lys er toppen).

Hmmm..... Hvordan ved du at du har taget 640 µg??? Jeg har edderbankeme taget mange syretrips, og en god del af dem i den kraftige ende. Dog tror jeg aldrig at jeg har været over 5-600 µg. Med mindre du har særdeles pålidelige kilder til styrken, bør du ikke angive eksakte doser. Jeg har tidligere diskuteret med Dankdawg hvorvidt styrken på de danske mærker generelt var kraftigt overvurderet - og jeg er kommet så vidt at jeg vil give ham ret! Fra pålidelig kant har jeg fornylig hørt fra en erfaren LSD-bruger at 100 µg REN, sfmålt LSD skulle være et kraftigt trip!

Angående sex på LSD har jeg også lige et par meninger... For mig er LSD det ULTIMATIVE aphrodiziac! For at det skal blive en perfekt oplevelse, skal begge parter naturligvis være erfarne med LSD, og føle sig trygge i tripverdenen. Efter indtagelse af 2 kraftige mærker hver, havde jeg en dybspirituel seksuel oplevelse med en tidligere kæreste. Den følelsesforstærkende effekt af LSD kan være SÅ intens, og der kan oprettes en enormt overbevisende, telepati-lignende mental forbindelse. LSD handler så meget på det spirituelle/astrale plan, at det fysiske aspekt af sex absolut ikke er det vigtigste. Det hele virker som en smuk dans i en alternativ, multidimentionel virkelighed.
Belysning når man er påvirket af stoffer med en kraftig visuel virkning er lidt en smagssag. For meget lys bør nok undgås. Dæmpet belysning er meget bedre, men man skal bare være forberedt på at en partners ansigt kan skifte form og udseende særdeles overbevisende, og til tider med ret bizarre resultater :P . Totalt mørke kan være enormt interessant. Når synssansen er sat ud af spillet, skifter de visuelle effekter karakter, og de øvrige sanser skærpes.
Jeg understreger igen at begge parter skal være meget komfortable med brugen af LSD. Sex ernoget af det emotionelt og spirituelt mest intense man kan foretage sig på et trip.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Prometheus skrev:
aliaarhus skrev:

Hmmm..... Hvordan ved du at du har taget 640 µg??? Jeg har edderbankeme taget mange syretrips, og en god del af dem i den kraftige ende. Dog tror jeg aldrig at jeg har været over 5-600 µg. Med mindre du har særdeles pålidelige kilder til styrken, bør du ikke angive eksakte doser. Jeg har tidligere diskuteret med Dankdawg hvorvidt styrken på de danske mærker generelt var kraftigt overvurderet - og jeg er kommet så vidt at jeg vil give ham ret! Fra pålidelig kant har jeg fornylig hørt fra en erfaren LSD-bruger at 100 µg REN, sfmålt LSD skulle være et kraftigt trip!

Tja... jeg snakker selvfølgelig om det mærkerne er angivet til at være, og jeg er, som dig, også ret sikker på at det nu er overdrevet.

http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... =Aliaarhus

En oversigt over mine rapporter. LSD-rapporterne har alle noget at gøre med 160µg-mærker (som det angives at være). Jeg kan jo selvfølgelig ikke vide hvor stærke de egentlig er, men jeg skriver ud fra hvad jeg får at vide :) ikke noget der bør tages bogstaveligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]