Gaia skrev:
Men hvad sådan rent trip-mæssigt. Tog i svampe sammen? Hvis ja, var det så en speciel oplevelse at kysse og kramme under trippet? Ka selvfølgelig være at jeg sku læse dine rapporter i stedet..
Vi har taget svampe en enkel gang, men hun havde ikke et særlig behageligt tanketrip. Hun synes svampe er et fantastisk stof (og jeg tror da også det er hendes yndlings), men hun foretrækker LSD eller 2c-b da det er forholdsvis lettere at styre.
Jeg har kun haft vellykkede trips med hende på syre. Mine svampe og 2c-b virkede ikke de gange jeg tog det med hende.
At kysse under trippet er meget specielt. LSD har i hvertfald ændret mit syn og følelser omkring kys for evigt. Jeg har i mit sidste trip stået og kysset min kæreste, mens jeg har tænkt "hvad fanden har jeg egentlig gang i? Hvorfor står jeg og glider mine læber op ad andres læber?".
Det gav ingen mening for mig, og bare det at placere ens læber på andres læber virkede fuldstændig åndssvagt. Og et eller andet sted er det jo også, hvis man tænker over det

men følelserne der løber igennem ens krop kan slet ikke beskrives, så dejlige som de er. De ændrer én totalt. Hvis der er noget der kan gøre mig totalt blød i knæene, så er det syre og et dybt kys af den man elsker og holder af.
Og sex på syre er også en hel fantastisk oplevelse - syre er det ultimative elskovsstof. Jeg havde svært ved at styre sex på 640µg LSD. Det eneste jeg kunne mærke var en behagelig varm følelse i mit underliv, og øget visuals... smukke farver og mønstre, som ikke kan beskrives (gør det helst med slukket eller dæmpet lys - levende lys er toppen).
Husk også at give din kærestes krop utrolig meget tid. En halvtime, en time, flere timer. Kærtegn hendes krop, kom godt rundt omkring, kys hende blidt over det hele og brug fingrene til at mærke hendes krop - også spidsen af tungen (husk også at bemærke din egen krops reaktion på det)...
Under dette skal du huske at lukke dine øjne. Tit kan du fornemme hendes krop i form for CEVs (gennemsigtige øjenlåg, mønstre, farver, o.lign.), hvis du har kælet længe nok til at det eneste du har i hovedet er hendes krops former. Og et langt forspil gør sex helt utroligt... udover det, så får du et kæmpe plus fra hendes side, især hvis hun også er påvirket af syre. Intensiteten af sex og berørelse kan slet ikke beskrives - men det kan kontrolleres og udnyttes hvis man øver sig nok og forstår at nyde det!
Afslappende lav musik i form for chillout eller ambient er også anbefalelsesværdigt under et samleje.
Jeg kan ikke rigtigt beskrive det, da det er ved at være noget tid siden. Men mine ovenstående triprapporter er skrevet dagen efter trippene, og der beskriver jeg min oplevelse under sex og under kysseriet så godt som jeg nu kunne. Og den gang kunne jeg huske det meget bedre.
Læs dem... der er mange detaljer

Jeg har ofret mit privatliv for jeres skyld... svin!!!!1121½
/Edit: Jeg undskylder den dårlige formulering, men jeg har skrevet stil siden jeg fik fri fra skolen. Så min skriveevner er slidte idag.