Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 22:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hjorden!
hey alle sammen, jeg er personligt lige blevet kneppet med 85 ecstasy piller og er 17 år gammel, og har aldrig før haft noget med politiet at gøre..... jeg venter stadig på min dom, og den tar sted i løbet af ugen.. nu kommer så det det store spørgsmål.. hvad tror i min dom blir?.. håber selv på noget betinget, for har slet ikk lyst til at komme ind at sidde! håber der er nogen der kan hjælpe mig, for ved at blive et totalt nerve-vrag!.. :( til administrator: ved ikke om man må lave sådan et udlæg, men hvis ikk så bare slet det...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Lidt svært at sige hvilken dom du får, da man ikke kender den fulde situation du er i. hvad der er sket? hvordan? hvor?.. osv.
Men din advokat kan vel muligvis komme med et svar om dette vel.
Men Held og Lykke? :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
2 år betinget

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Og evt. noget samfundstjeneste. Medmindre du da er blevet taget i at dele k3x ud til børn i børnehaven :P eller noget andet helt ekstremt :P

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Du kan godt regne med 1 til 2 år betinget + en god omgang advokatsalær + muligvis samfundstjeneste (op til 100 timer så vidt jeg husker).

Men man kan jo aldrig være sikker. Det er dog til din fordel at fængslerne er overfyldte.

Hvorfor havde du iøvrigt så mange på dig? Til videresalg?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
du skal fast holde at de er til eget forbrug og ikke til vidre salg, hvis de hopper på den bliver straffen ikke så hår, jeg var selv i retten som17 årig for vold mod 1 politimand og lidt lsd jeg fik 1 års betinget og sags omkostninger på 3750 kr. mon ikke det bliver noget af det samme,
hvis det er en første gangs. vh. doeneg
ps. lad vær med at blive bustet igen

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

hmm, håber selv på noget betinget, og har indrømmet til politiet at de var til videre-salg, da de hvar delt op i poser (10 i hver pose), og de har min mobil hvor de har fået alle sendte beskeder og slettede beskeder frem... som sagt, håeber jeg selv på noget betinget, for kan slet ikke li at sidde inde.. bare de 24 timer i varetægt var nok til mig! men tak for jeres svar, skal i retten i løbet af ugen, og så må vi jo se..

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
DoMinNus skrev:
hmm, håber selv på noget betinget, og har indrømmet til politiet at de var til videre-salg, da de hvar delt op i poser (10 i hver pose), og de har min mobil hvor de har fået alle sendte beskeder og slettede beskeder frem...

Det er selvfølgelig surt for dig, at du er blevet snuppet, men lad det være en advarsel til alle andre: Ingen drugtalk over mobilen!

-Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Så kan du fandme lære det!

Du er da også for dum at ordne narkohandler over mobilen! :roll:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

prøv at hør her dextrose, jeg ved ikk hvad du har imod mig men skal vi ik bare blive enige om at du ikke svare på mine indlæg for har ikke noget at bruge dine latterlige kommentarer til! ved godt at jeg har dummet mig, og selvfølgelig har jeg aldrig skrevet noget om piller direkte, det har altid været diskret.. men bortset fra dex,s latterlig kommentar som jeg altid får fra ham, når skriver et indlæg, skal i have tak! nu kan jeg kun håbe på det bedste...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Der er jo en grund til at dex ligger nr et på listen over folk med flest posts...

Og synd for dig, men jeg syntes det viser at opdelning af sine varer på forhånd er en dum idé plus at hvis de kan bruge dine sms til noget må du da havde talt rimeligt direkte eller syntes de bare det er mærkeligt hvordan dine venner altid lige mangler en kop sukker kl 12 en fredag aften !??

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Det er lige meget om du skriver 10 skiver rugbrød eller 10 E piller, dine kunder ved godt hvad du snakker om og det gør politiet også.

Det er bare for dumt overhovedet at køre noget over mobilen..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DoMinNus: Vil du ikke fortælle lidt mere om hvordan du blev taget? Havde de aflyttet digover et stykke tid, eller var det bare et uheldigt tilfælde?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo men de kan vel forfanden ikke dømme dig hvis din ven kommer ind og aflægger forklaring på at han altså stod og skulle på skovtur med sin kæreste og gerne ville lave en lille picnik ud af det men lige manglede noget brød til pålæget !!! Klart at hvis vennen mangler rugbrød to gange dagligt eller lign at det virker mærkeligt men hvis det kun sker en gang i mellem ? Nogen der har et konkret eksempel ?

Titel:
Medlem

Selvfølgelig kan man gøre det hvis det sker en gang om året, men ville det så ikke være nemmere bare at mødes den ene gang om året?

Lige så snart det bliver regelmæssigt kan politiet sagtens knalde dig på det, selvom der ikke eksplicit står noget om knark.

Det jeg mener er at risikoen ved at bruge mobilen til at ordne narko bithniss, er alt for stor til at det overhovedet kan betale sig at gøre det.

Det er bare dumt, og det er der forhåbentlig ikke nogen der er i tvivl om herinde. Bare lad være.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Enig... Grunden er at man som hash ryger fra tid til anden oplever folk man kewnder langt ude som skriver åndsvage sms til en... Ofte noget i stil med at de står og laver aftensmad men havde glemt at de var løbet tør for salt og om man evt er hjemme så de kan låne lidt... Hvis der dumper sådan en sms ind på mobilen engang hver 4 uge er det så et problem ??? Hvad hvis man konsekvent bytter om på betydningen af ja og nej... Så man altid siger nej jeg kan ike sælge dig en skid hvorved man mener klart bare kom jeg har mængder ??? Hvor langt kan politiet tolke uden beviser ?

Titel:
Medlem

Det varierer vel fra sag til sag, jeg kan forestille mig det afhænger af hvad de ellers har af bevismateriale og vidnesudsagn. SMSer bliver for det meste brugt til at støtte op omkring andre beviser.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nogen som har en konkret eksempel ?? Evt nogen der ved om de også indhenter ting fra tidligere telefoner ? Hvad hvis man skifter nr og selskab og telefon. Kan man så regne med at alt det knark handel fra den er ude af verdenen og at man aldrig bliver dømt for det ?
Hvad er forældelsesfristen på narkosager ?

Titel:
Medlem

Jeg har ikke nogle konkrete eksempler, jeg tænker også på om de kan bruge det hvis man har taletid, hvor de jo ikke registrerer ens navn/addresse. Altså, hvis man smider simkortet væk kan de jo ikke bevise hvem det har tilhørt.

Titel:
Psychedelia Sponsor

--

Senest rettet af Hr. Andersen 28 nov 2005 15:13, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]