Hej!
Jeg savner lidt klarhed angående retningslinierne om at poste her på psy. Mere præcist om at linke til forhandlere. Jeg har selv fået et link ændret i et indlæg med henvisning til, at vi her på psy IKKE linker til forhandlere. Det synes jeg også er fair nok, hvis dette er reglen uden undtagelse. Jeg er dog stadig forvirret, da jeg gentagne gange (både før og efter) har set andre gøre det, både mods og 'menige', uden dette har haft konsekvenser.
Min opfattelse er, at det åbenbart er uden betydning, om der linkes til en forhandler, der sælger lovlige produkter.
I øvrigt kan det IMO ofte virke lidt paradoksalt, når der samtidigt henvises til mange af disse forhandlere under 'Links' (hvor man ikke sendes videre til diverse obskure sites, når man følger dem

)
Citat:
Hvad psychedelia.dk IKKE er til:
Anskaffelse og køb/salg af rusmidler - det er din egen hovedpine, hvor du får dine stoffer fra.
Hvordan skal reglen tolkes? Må de enkelte mods have deres egen tolkning? I så fald burde de lave et opslag i deres forum hvor denne tydeligt fremgik!
Go' weekend!