Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 16:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Hej!
Jeg savner lidt klarhed angående retningslinierne om at poste her på psy. Mere præcist om at linke til forhandlere. Jeg har selv fået et link ændret i et indlæg med henvisning til, at vi her på psy IKKE linker til forhandlere. Det synes jeg også er fair nok, hvis dette er reglen uden undtagelse. Jeg er dog stadig forvirret, da jeg gentagne gange (både før og efter) har set andre gøre det, både mods og 'menige', uden dette har haft konsekvenser.
Min opfattelse er, at det åbenbart er uden betydning, om der linkes til en forhandler, der sælger lovlige produkter.
I øvrigt kan det IMO ofte virke lidt paradoksalt, når der samtidigt henvises til mange af disse forhandlere under 'Links' (hvor man ikke sendes videre til diverse obskure sites, når man følger dem :wink: )

Citat:
Hvad psychedelia.dk IKKE er til:
Anskaffelse og køb/salg af rusmidler - det er din egen hovedpine, hvor du får dine stoffer fra.

Hvordan skal reglen tolkes? Må de enkelte mods have deres egen tolkning? I så fald burde de lave et opslag i deres forum hvor denne tydeligt fremgik!

Go' weekend!

Medlem

Geografisk sted: Denmark
ManFromAnotherPlace skrev:
Jeg er dog stadig forvirret, da jeg gentagne gange (både før og efter) har set andre gøre det, både mods og 'menige', uden dette har haft konsekvenser.

ikke at jeg siger det ikke er sket burde du måske smide et par links op til de påstande.........

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
tjah, jeg syntes ikke der er så meget at tage fejl af, hvis i skal udveksle forhandler links må i bruge ting som msn messenger, eller hva i nu har opgivet af kontakt ting i din profil.. just my 5 cent

Titel:
Dedikeret medlem

alt hvad der ikke strider imod dansk lovgivning er 0k

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
sorn skrev:
alt hvad der ikke strider imod dansk lovgivning er 0k

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... highlight=

I denne tråd henviser Cope iøvrigt til samme forhandler, uden at det fra mods side er blevet ændret. Men det er måske okay, da det ikke er et hyperlink?!

Suspekt skrev:
ikke at jeg siger det ikke er sket burde du måske smide et par links op til de påstande.........

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=9705

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

@ Man From Another Place

Selvom friske svampe er lovlige er de stadig genstand for stor debat herhjemme... Men jeg skal gerne indrømme at sletningen af diverse forhandlerlinks ikke altid følger en bestemt retningslinje. - Det bliver mere en fornemmelse fra moderatorens side, der afgør hvorvidt et link er regelstridigt eller ej. - Jeg har rettet i det første topic så modereringen giver mening :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]