Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
Inspireret af Von Kroloc's indlæg: DJ , kom jeg til at TÆNKE (tro det eller lad vær;))...

En kæmpe Psy.dk rave/trance/drug/u-name-it party!!!
Jeg kan næsten ikke tro at ingen har tænkt på det før!?
At leje en hal, at leje en DJ (Von Kroloc eller psykow evt.), at tage drugs! :D

jaja... "hvorfor gør du det så ikke selv?"... tja, nu har jeg aldrig været godt til det der med at planlægge og administrere, så det er svaret!
det kunne være monster fedt hvis vi kunne få stablet et party-crew op og stå (det er jeg frisk på at være med), og få planlagt en fest osv.

"kom frisk" :P

hygge!

-Foger

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Om det før er sket at psychedelia-folk har stukket næsen sammen og festet, skal jeg ikke udtale mig om...det kunne være at ideen ikke var helt ny *host* ;)

Desuden ville en (som her) offentligt opslået psychedelia.dk-fest blive lukket aldeles omgående af ordensmagten. Det kan der vist ikke være spørgsmål til. Politiet skal ikke bruge mange af deres obligatoriske tre gæt, på at regne ud at der vil være stoffer involveret.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

DOH... det var bare mig der fik en forhastet ide... :P
nevermind...

-Foger

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Derude
haha! sjovt nok tænkte jeg selv på at starte sådan en tråd.
men hvis folk er friske skal jeg nok lægge lade til! der er plas til ca 400 vil jeg tro! jeg jeg kan skaffe det meste. billigt! lys, lyd, live act samt Dj´s
så entlig hvis det kan vente et par mdr. og der er nogle friske hænder! vil jeg godt lave et party. det vil nok blive lavet noget primitivt! på nær TRYKKET I LYDEN. :wink:

det skal dog siges at det vil være på sjælland ca. 45 km fra kbh. og ca 10 fra ringsted.

men hvis folk er frisk er jeg sq på!

Titel:
Medlem

jespar skrev:
Om det før er sket at psychedelia-folk har stukket næsen sammen og festet, skal jeg ikke udtale mig om...det kunne være at ideen ikke var helt ny *host* ;)

Desuden ville en (som her) offentligt opslået psychedelia.dk-fest blive lukket aldeles omgående af ordensmagten. Det kan der vist ikke være spørgsmål til. Politiet skal ikke bruge mange af deres obligatoriske tre gæt, på at regne ud at der vil være stoffer involveret.

man laver det da bare som en forenings fest eller føs´dag! så længe der er navn på alle glæster og det er privat. har de lidt svært ved at lukke den!

har prøvet det før!"

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Jeg synes det er flot af dig at ville ligge plads til sådan et arrangement, men jeg mener at stadig at når noget så stort foregår gennem psychedelia-regi (formidling af adresse, tid og sted mm. på boardet), ja så kommer der uventet besøg. Det er i hvert fald en noia-teori jeg har om det projekt. Prøv lige at tænk sagen igennem én gang til. ;)

Edit jævnfør nyeste svar:
Jeps. Der hvor jeg vil hen, er at en sådan fest skal arrangeres som et "festtilbud" uden for psychedelia.dk. Det bliver suspekt så snart psychedelia.dk er direkte involveret som "ophav" til festen. Håber det er mere klart. :)

Senest rettet af Rapsej 08 feb 2005 23:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Psykow:
jespar skrev:

Han har ret... de skal nok finde en måde at ødelægge vores interesser på IGEN... møgsviner!!
men ja, det kunne være fedt med sådan en fest...

hygge!!

-Foger

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
kuk kuk kuk...

Senest rettet af loader 28 mar 2005 13:45, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Himlen over Kronborg
loader skrev:
det er da ikk så svært...
lej et selvskabs lokale... og så smid en 50ér hver.. max. så er det bare med om nogen kan tage det ene med eller det andet..
fks lys/lyd

fks på mange diskotekker har de nogle ekstra lokaler hvor man tit og ofte kan få lokalet gratis.. hvis der kommer over 50 gæster, fks har vi et pop diskotek hvor man smider 1000 bobs og hvis der kommer over 50 så for man pengne igen. plus at så er der bar tender og et stort udvalg..
at folk de så må holde masken og tage narkoén uden for er jo en anden ting. men fks er der heller ingen dør mænd til de lokaler kun hvis de bliver tilkaldt,

og det er alsår ikk svært at angere sådan noget det største skridt er bare at beslut sig, fks folk skriver om de er klar og så skriver de til medlemerne og så vudere de hvem der kan komme med alt efter hvem der har mødt hihannen og hvad man har bidraget med, self det skal organiseres af nogle af medlemerne,

men hvem har tid og gider...

Ja noget i den retning. Men jeg synes nu dét med en privat lade fra Pyskow lyder bedre end et selvskabslokale. Og er det så egentlig ikke bare at evt. PM den/dem der kommer til at stå for det og så få detaljer dér?? Folk PM eller mailer til den/de ansvarlige og giver derved tilkende at de er på (selvfølgelig afhænger det af en dato, men den kan folk jo få når der er fastlagt en). Der skal SELVFØLGELIG IKKE nævnes noget om tid eller sted hér på boardet! På denne måde kan vi jo sådan set "holde Psy.dk udenfor"...og så alligevel ikke helt 8)

Og hvem der gider arrangere??? Ja Pyskow og jeg er da åbenbart friske på det!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
jeg har måske ødelagt min hukommelse lidt så jeg husker ikke om idéen er ny eller ej... Jeg syntes at det på en måde lyder som det fedeste langt bedre end roskilde og omvendt tror jeg hellere jeg vill tage en weekend med mine forældre end at deltage. Pkt 1 er selvfølgelig den usandsynlige ting med politiet, men noget helt andet er hvilken type fest skulle det være, og særligt hvilken type stoffer. Jeg har personlig kun prøvet amfetaminer to gange så hvis alle hopper rundt på MDMA er jeg ikke sikker på at festen er noget for mig. Er det noget kvali psytrance der ikke er højere end at min tinnitus kan klare det med søde mennesker og friskt frugt ville det lige være stedet for mig. Og jeg har ingen erfaring med at arrengere sådan noget så jeg tror sku ikke jeg vil kunne være til stor hjælp(bor jo også i jylland) men er da klar hvis der er nogen som beder mig om at gøre noget inden for rimelighedens grænse !

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Himlen over Kronborg
hamp skrev:
jeg har måske ødelagt min hukommelse lidt så jeg husker ikke om idéen er ny eller ej... Jeg syntes at det på en måde lyder som det fedeste langt bedre end roskilde og omvendt tror jeg hellere jeg vill tage en weekend med mine forældre end at deltage. Pkt 1 er selvfølgelig den usandsynlige ting med politiet, men noget helt andet er hvilken type fest skulle det være, og særligt hvilken type stoffer. Jeg har personlig kun prøvet amfetaminer to gange så hvis alle hopper rundt på MDMA er jeg ikke sikker på at festen er noget for mig. Er det noget kvali psytrance der ikke er højere end at min tinnitus kan klare det med søde mennesker og friskt frugt ville det lige være stedet for mig. Og jeg har ingen erfaring med at arrengere sådan noget så jeg tror sku ikke jeg vil kunne være til stor hjælp(bor jo også i jylland) men er da klar hvis der er nogen som beder mig om at gøre noget inden for rimelighedens grænse !

Om folk vil tage stoffer må vi vel overlade til den enkelte. Meningen med en fest er, at komme og møde hinanden og hygge sig. Danse, for dem der vil dét osv. Der er ikke nogle der siger, at man kun kan komme hvis man har så og så mange stoffer med! Eller er på dit eller dat.

Og ja, jeg tror godt vi kan love at det vil være kvalitets psytrance m.m.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
jeg synes det lyder som en cool ide.. Men jeg bor i den mørkeste krog af Jylland, og jeg skal investere mange penge og meget tid, på at komme derover. Derfor har jeg også lidt svært ved at være med til arrangere det hele. Jeg har heller ingen erfaringer med psytrance fester og sådan så..

Men jeg er med på ideen om at planlægningerne skal foregå gennem via. PM's og e-Mail...

Men et lille spørgsmål først. Må man tage venner med? Gider ikke køre frem og tilbage uden én at snakke med..

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Tag den på stop. Så sparer du også penge.

Titel:
Medlem

hvis nu alle dem fra jylland laver en bus tur tror jeg ikke det bliver så dyrt!
meg har talt med min manenger og han er frisk på at hjælpe til og gøre hvad han kan! (det er meget)

http://scientific-sequence.dk/ som i kan se har de lavet en del fester før!
så jeg ved at det ikke er noget problem!
btw er han også fra jylland. så mon ikke han kunne finde på noget bus noget! men det er jo kun hvis der er nok der tilmælder sig!

hvis man nu ser på trancetunnel.dk har de jo også holdt fester!

så hvorfor skulle vi ikke kunne!

Titel:
Admin
Brugeravatar

Hvis der blir arrangeret noget med en bus fra Jylland så er jeg helt sikkert klar. det lyder ihvertfald som en udemærket idé.

Count me in :)

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Insane psychedelia user!

Pyskow skrev:

Det er også et trancecommunity, ikke en narko-loge!

Titel:
Medlem

Nelson Muntz skrev:
Pyskow skrev:

Det er også et trancecommunity, ikke en narko-loge!

det kan du jo have ret i.....

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Sønderborg
Hvis der bliver noget bus fra jylland kunne jeg da godt have interesse :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Jeg er helt sikkert med, lige meget hvor det blir holdt. Kan stå inde Scientific's fester, der plejer at være skrald på! :twisted:

Men det med bussen er en go idé, så ku vi jyder også lære hinanden lidt at kende inden vi kaster os ud i det helt vilde "havner-tramp"! :wink: :P

Titel:
Medlem

Montana skrev:
Hvis der bliver noget bus fra jylland kunne jeg da godt have interesse :)

Ditto her

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]