Nelson Muntz skrev:
Var det den maskuline tæthed du værdsatte så meget, Psykow?
Vi er nogen som prioriterer faglighed højere end at lege soldat, og som har tænk os at tage en akademisk uddannelse, og ikke vil spilde tid på noget så ligegyldigt som danmarks militær, der alligevel vil overgive sig, hvis landet bliver angrebet. Så kan du kalde os kyllinger, eller hvad du vil, tough guy, jeg vil hellere være en kylling, der bader i penge, end en B.S. Christiansen-klon, der ikke engang kan stave.
Fuldstændig enig.
Jeg har ingen grund til at lære at bruge våben, og har heller ikke brug for at lære nye personligheder at kende. Kender en masse folk, og via dem kan jeg komme i kontakt med flere - og hvis jeg absolut vil kende flere, kan jeg tilmelde mig forskellige sportsaktiviteter, etc. - så at bruge dét som grund til at gå ind, køber jeg ikke.
Desuden er der ingen arrogant idiot der skal bestemme over mig og bede mig om at gøre dit og dat. Desuden får jeg nok ikke lov til at tage LSD i de 4 måneder, og så vil jeg i hvertfald ikke!
Jeg skal til session her på fredag. Jeg satser på at trække et frinummer, og hvis jeg ikke gør, vil jeg blive militærnægter. Så håber jeg at jeg kan havne i en børnehave blandt en masse børn. Dér kan man møde nye personligheder og få udfordringer, istedet for at lære en masse skydegale idioter (generalisering) at kende.
I tilfælde af krig, så er det ikke mit problem. Som Drupe skrev i psykedelisk filosofi: Krig er ikke løsningen, krig er selve problemet. Hvis vi skal i krig, skal det ikke ske i mit navn. Og hvis vi bliver angrebet, så er det bare ærgeligt... vi skal alligevel dø før eller siden. Hvis min død kan betyde lykken for en eller anden sindsyg diktatorkælling, så håber jeg da han bliver glad.