Jeg har selv en ret beskeden erfaring med psykedelika men mine tanker er følgende.
Svampe varer kortere tid end LSD men virker også lidt mere ustabil forstået på den måde at rusen er lidt en rutsjetur op og ned under hele trippet hvor LSD er mere stabil
Det at svampe varer kortere tid gør for mig at det ikke bliver nær så dybt som LSD men til gengæld morer jeg mig mere...
En ulempe ved LSD er hvis man badtripper har du langt mere tid at have det potentielt dårligt men samtidig kan man også vende den og sige at man har mere tid til at konfrontere sine dæmoner og komme over badtrippet og måske lære noget mere om sig selv hvilket vel i bund og grund er det du søger
Har du nogen erfaring med cannabis? Jeg havde et badtrip engang af at have røget for meget på alt for kort tid men det gjorde at jeg aldrig har haft en dårlig oplevelse på psykedelika fordi jeg lærte hvor vigtigt set og setting er og at være opmærksom på de små signaler min hjerne sender mig når jeg er påvirket
Personligt ville jeg prøve svampe først og når jeg så var klar til at det skulle blive mere dybt ville jeg lære LSD at kende
Udover det er der jo tonsvis af andre stoffer der også har potentiale men dem har jeg ikke viden om til at jeg vil gå dybere i dem

Håber du kan læse hvad jeg skriver på trods af mit kroteske forhold til kommaer

Forresten! Velkommen til og super fedt du skriver herinde frem for bare at prøve dig frem!