Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 14:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg er total nybegynder på dette område og vil gerne rådføre mig på, hvor jeg skal starte og hvad jeg kan gøre for at komme igang. Det startede med, at jeg så et klip med en forfatter Inger Wolf, som havde prøvet svampe fordi hun var ved at skrive en bog hvor nogle var på svampe. Så derfor ville hun selv prøve det af og hun havde haft en god terapeutisk oplevelse ud af det. Derfor tænkte jeg, at det kunne være at dette kunne rykke for mig. Det skal siges, at jeg er på så bar bund, at jeg ikke engang kan finde ud af at ryge, så det er ikke af den vej jeg skal indtage noget :)

Så det jeg søger efter er hvordan jeg kommer igang. Jeg vil gerne finde ud af hvilken en svamp det er jeg skal prøve. Inger Wolf oplevede at hun ligesom kom udenfor kroppen og kunne se det hele fra en ny vinkel og så var hun blevet røgfri derefter.
Har været inde i grundskolen, men det er sku lidt sort snak noget af det :D mht. hvad svampene hedder.
Jeg kunne godt tænke mig, at finde én som havde erfaring med det og kunne guide og støtte en undervejs, så man fik mest mulig ud af det og måske det skulle gentages nogle gange. Kender I til at der der er nogle der arbejder terapeutiske af denne vej? Er det noget man gør i i udlandet?

Håber at ovenstående er til at forstå.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
http://www.detvildeliv.dk/tripsitning.html

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]