Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 13:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej,
I lørdags var jeg i byen og tog Emma, det var min kammerat der styrede doseringen, hvilket resulterer i, at jeg vi får en ordentlig omgang. Hele aftenen forløber fint, jeg fatter ikke så meget, men vi havde det begge meget sjovt. Søndag sker der heller ikke noget, men derimod får jeg mandag aften et stød igennem hjernen/kroppen. Jeg fandt en artikel her fra siden, der er fra 04, hvor det lød til at det bare var et signal fra en krop om at man lige skulle slappe af, så det var hvad jeg havde i tankerne. Men efterfølgende både tirsdag og idag onsdag, har jeg haft noget lignende flimmer i hjernen. Jeg har lidt svært ved at beskrive det helt, men hvis jeg nu bevæger hovedet hurtigt, kan man mærke det lidt og eller kommer det sådan af og til i løbet af dagen. I et forsøg på at beskrive det lidt bedre, så er det lidt som når man rejser sig hurtigt op og får det der mærkelige tryk i hovedet. Er der nogle der har nogen ide eller erfaring om det jeg taler om?

På forhånd TAK!
-Frank

Dedikeret medlem

Det kender jeg udmærket fra når jeg har taget flere dages ture på amfetamin især, stoffer tager hårdere på psyke og krop end man skulle tro, for det køre jo bare derud af imens. Få sovet, drik, spis, frisk luft, og motion, så du klar igen om nogen dage. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Har du en idé om hvor meget det er du har taget?

For hvis du har taget for meget, kan det være det er brainzapps der er tale om. Jeg ved ikke selv så meget, men tror du kan læse om det her:

https://www.reddit.com/r/Drugs/comments ... dma_binge/

Da jeg ikke ved hvor meget du har indtaget vil jeg bare sige hvad man anbefaler. Og det er omkring 120 mg. plus maks en redosering på 80 mg. Ikke at du behøves at få de vilde bivirkninger af at gå lidt over det. Men hvis bare dosen er dobbelt så høj, begynder risikoen for alvorlige bivirkninger at stige markant! MDMA er virkelig ikke meningen til eyeball.

Pas på dig selv i fremtiden. Bare fordi det er sjovt, er det ikke ufarligt!

Jeg har engang lavet et fuck up og kom til at spise 0,9g MDMA på en aften, og den efterfølgende uge havde jeg også disse for mig voldsomme stød igennem kroppen og hovedet.

Det var ikke særlig behageligt, men jeg kom mig ret godt efter en uges tid. Jeg havde det de kalder for brainzaps.

Som Fritzie siger, er det vigtigt for dig at få spist godt, lave lidt motion og sove. Det var det værste for mig, da jeg hverken kunne spise eller sove i den efterfølgende uge, selvom jeg rejste til Spanien og havde al den sol jeg havde brug for, samtidigt med at jeg løb hverdag.

Du skal nok komme dig, god bedring:)

Junior medlem

Tak for jeres hjælp og jeres hurtige respons! Vi havde købt 2g som bestod af 4 krystaller, morgenen efter var der kun 1 krystal tilbage så vi har ca fået de 0.75 hver. Men som sagt tusinde, tusinde tak! Jeg vil så forsøge mig med en masse søvn, motion og mad :D Jeg var ved at blive noget bekymret, så jeg takker mange gange for jeres hjælp :)

0.75g er også alt for meget, prøv at holde dig indenfor ca 200mg næste gang, så slipper du for de fleste bivirkninger:)

Husk frugt er godt, og igen god bedring;)

Junior medlem

Jeg tænker også, at jeg fremover selv sørger for doseringen. Så slipper jeg for at komme ud for lignende situationer. Men tusinde tak for jeres råd :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
Brainzaps føles fucking klamt, især når man er på arbejde / skole :D

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Jeg er trods alt glad for, at jeg aldrig har oplevet hjernestød, trods de sindssyge mængder emma jeg hældte indenbords, da jeg var 17, grøn og dum. Har bare oplevet bivirkninger på andre fronter.

Medlem
Brugeravatar

De Brainzaps jeg har haft igennem tiden opstod altid i forbindelse med afslapning eller når jeg skulle sove.

F.eks. lige inden jeg falder i søvn så vågner jeg brat ved en elektrisk agtig lyd i hovedet samtidig med at hele min krop spjætter, sådan ligesom når man får et normalt stød igennem kroppen.

Jeg har aldrig fået dem mens jeg har lavet noget aktivt.

Medlem

Geografisk sted: Kbh
@Rubeus. Det er ret normalt at opleve at kroppen spjætter (myoclonus), når man er ved at falde i søvn. Det med at man hører en høj lyd bliver kaldt exploding head syndrome, og er heller ikke et specielt unormalt fænomen.
Kroppen er en mærkelig ting.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]