Jeg giver de andre ret i, at "det gode coke" formentlig har været det modsatte. Hvis det er cuttet med alt muligt shit, så går det nemmere i halsen/drøblen ved snifning, og hvis det smager kemisk eller andet, kan det - i forbindelse med alkohol - give opkastfornemmelser, fordi man "smager" det meget mere. Det har jeg selv prøvet. Det kan umuligt være rent coke, da det efter min mening føles meget mere naturligt, rent og nemt at sniffe uden kemisk smag, uden ubehag og nærmest ingen smag/lugt - man er ikke i tvivl

.
Din forkølelse kan også nemt skyldes cutstoffer - det går ind og påvirker bihuler og andet i næsen, der giver løbende næse og snot som ind i helvede, fordi du har udsat dit "næse-system" for noget, som ikke normalt skal være der. Det skal coke jo normalt heller ikke, men da er rigtig god coke noget mere nænsom ved indtagelse, er min erfaring.
Derudover nedsætter coke dit immunforsvar, så man derigennem kan få en slem forkølelse efter en bytur, fordi din krop har været ekstra udsat undervejs. Det er dog normalt vist nok mere udtalt, når du har haft et hyppigt forbrug og ikke bare pga én nat på coke.