Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 17:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Godt Coke
Indlæg: 16 feb 2017 02:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 feb 2017 02:50
Indlæg: 2
Hej folkens. Til nytår valgte jeg at købe 2g coke af min ven, og han forsikrede mig om at det var super rent, faktisk så påstod han at det var 84% pure. Jeg havde ikke høje forventninger så selvfølgelig troede jeg ikke på det men jeg valgte alligevel at købe det for 1400kr
På nytårs dag tog jeg en god streg uden at være påvirket af noget andet såsom alkohol eller weed, men jeg kunne ikke mærke noget. efter cirka 2 min begyndte det at "dryppe" fra min gane og det smagte meget bittert og kemisk. men efter jeg stadig ikke kunne mærke noget sniffede jeg en til line, og så en til, og så en sidste. efter cirka 10 min kunne jeg godt mærke at jeg blev lidt mere snaksaglig og glad, men kunne ikke som sådan mærke noget voldsomt. Har jeg fået noget lort eller er det muligt det bare ikke rammer mig?
Hilsen en uerfaren cokehead
:eyes:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Godt Coke
Indlæg: 16 feb 2017 07:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Dit coke har nok været bæ. Tvivler på at du bare lige på en aften får opbygget en super-tolerance, men hvad ved jeg, kan være du er et 120kg muskelbundt der generelt skal have mere af alt før det slår dig.

Tænker stadig det er mere sandsynligt du har fået noget stepped-on-pubes-bæ-coke.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Godt Coke
Indlæg: 16 feb 2017 09:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Det kan også have spillet en rolle, at du ikke har været påvirket af alkohol, da kokain blandet med alkohol danner stoffet cocaethylene, som giver en mere euroforiserende rus end kokain alene. Man skal dog være opmærksom på, at blandingen er væsentlig mere skadelig for leveren end alkohol alene.

Kokain i sig selv giver en ren og subtil rus i modsætning til amfetamin og mdma, hvor man ofte føler sig mere påvirket. Så hvis dine forventninger omkring rusen ikke stemmer overens med selve rusen, kan den være endnu svære at mærke.

Prøv at læs op på kokainrusen og hvordan folk beskriver den, det kan måske hjælpe dig til at mærke rusen bedre næste gang.
Du kan evt. også prøve at drikke 3-4 genstande inden du tager din første streg, men jeg vil generelt holde alkoholindtaget nede.

Hvis du har købt 2g for 1400kr, så er der stor sandsynlighed for, at det ikke er af særlig god kvalitet.
Min erfaring siger, at 0,5g af noget til 1000+kr/g er klart at foretrække, fremfor 1g af noget til 500-700kr/g


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Godt Coke
Indlæg: 16 feb 2017 18:08 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Braindead skrev:
Hej folkens. Til nytår valgte jeg at købe 2g coke af min ven, og han forsikrede mig om at det var super rent, faktisk så påstod han at det var 84% pure. Jeg havde ikke høje forventninger så selvfølgelig troede jeg ikke på det men jeg valgte alligevel at købe det for 1400kr
På nytårs dag tog jeg en god streg uden at være påvirket af noget andet såsom alkohol eller weed, men jeg kunne ikke mærke noget. efter cirka 2 min begyndte det at "dryppe" fra min gane og det smagte meget bittert og kemisk. men efter jeg stadig ikke kunne mærke noget sniffede jeg en til line, og så en til, og så en sidste. efter cirka 10 min kunne jeg godt mærke at jeg blev lidt mere snaksaglig og glad, men kunne ikke som sådan mærke noget voldsomt. Har jeg fået noget lort eller er det muligt det bare ikke rammer mig?
Hilsen en uerfaren cokehead
:eyes:



-Hvis du fordelt over et par timer indtager 0,1gram 84% ren kokain, er du ikke i tvivl om at du er påvirket! Og det gør sig gældende om du er skæv, fuld elller ædru i gerningsøjeblikkket.

-Ja, rusen fra ren kokain er en subtil en af slagsen, men dog skal der også indtages usædvanligt lidt for at opnå den ønskede effekt, og man bliver hurtigt "overblæst", på en sådan måde at det går over i det små-ubehagelige.

-Mange mener at kokain der ryger forbi næsen og ender i halsen skyldes at man suger for hårdt. Dette er IKKE korrekt. Det skyldes at man tager for store streger. Kokain skal suges et godt stykke op i næsen og fordeles ud på slimhinderne i næsen, hvor det så absorberes igennem den tynde hud, og kommer ind i blodstrømmen. Hvis slimhinderne i forvejen er dækket med kokain, kan der ikke vedhæftes mere kokain, og det ryger derfor videre ned i halsen. Ligesom at tage et stykke gaffatape og drysse sand ud over det. Sandet vil sidde fast, men når hele overfladen er dækket, kan det ikke fastholde mere sand..

:peace:

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Godt Coke
Indlæg: 17 feb 2017 01:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Jeg vil også sige, at to gram til 1400 er for billigt til at det kan være så rent. Det er UHYRE sjældent, at man finder så ren coke i Danmark i det hele taget, og hvis man gør, skal dealer sgu nok sørge for at tage mindst 1000 kr for 0,5 - 0,7 g.

Det reneste jeg har prøvet kom direkte fra røven af en n..... i lufthavnen i sådan en godt pakket 6,5 grams pølse, hvor der ikke har været danske "cuttere" inde over sneen inden salg, og de (pølserne) gik til 8000 kr for sådan en fætter. Det var så til gengæld også bedre end selv det bedste, jeg har prøvet i Los Angeles, hvor kvaliteten ofte er bedre, fordi der er mange transport-led sprunget over og dermed formentlig mindre cut i. Kort til den mexicanske grænse, du ved.

Mange tror, at coke giver et pludseligt rush eller et "kick", der er meget mærkbart med et fingerknips. Min erfaring er, at setting, humør inden indtagelse og øvrig indtagelse (af alkohol fx) har stor betydning for rusen. Det kommer snigende ind på en efter nogle baner. Man bliver mindre fuld, mere glad, mere snakkende, elsker hele verden og føler sig på toppen - men er samtidig i kontrol. Man ser klart, der er ingen hallucinationer og man føler, man har styr på sit shit. Har dog hørt om folk, der crasher helt ud på coke og bliver voldelige eller aggressive, men det har jeg aldrig prøvet.

Jeg tror, at man hurtigt bliver skuffet, hvis man suger en bane og så bare står eller sidder og venter på, at det kicker ind. Tag nogle baner, opfør dig som du ellers ville have gjort, drik, dans, snak med venner og lad være med at fokusere på rusen. Så kommer den stille og roligt som en dejlig hånd, der lægger sig over din krop, humør og velvære.

For mig er coke et fedt stof, fordi jeg ikke bryder mig om at hallucinere, se ting der ikke er der, bliver let svimmel og i øvrigt mest har lyst til at være i fuld kontrol. Mange kan godt lide at sidde og hygge med det hjemme, men for mig er det det ultmative gå i byen-stof, fordi det gør mig så glad og altid tager toppen at begyndende tømmermænd eller træthed.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Godt Coke
Indlæg: 17 feb 2017 14:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 feb 2017 02:50
Indlæg: 2
tusinde tak for besvarelserne jeg er nu kommet frem til at jeg har fået lort af min dealer så tager lige en snak med ham haha. det havde en virkning men det var ikke så rent som han påstod, det havde jeg selvfølgelig heller ikke regnet med


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Godt Coke
Indlæg: 23 feb 2017 12:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Kokain er bare generelt totalt overvurderet! Det ihvertfald min mening. Har både prøvet super god Coke men også elendig Coke, og har aldrig været kæmpe fan. Alt for dyrt iforhold til rusen.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Godt Coke
Indlæg: 27 apr 2017 21:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 apr 2017 21:15
Indlæg: 5
85%= øjeblikkelig bræktur og fuldstændig lammet ifjæset og halsen hvorefter det rigtig bliver sjovt


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Godt Coke
Indlæg: 27 apr 2017 21:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 apr 2017 21:15
Indlæg: 5
Fuldstændig enig, overvurderet og alt for dyrt. God amfetamin giver en meget bedre rus, desværre er man bare såvsyg en dag eller to efter. Derfor bruger jeg Coke der virker godt, får mig til at drikke mere mens jeg "styrer" det og dagen efter en enkelt steso også er jeg på toppen


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Godt Coke
Indlæg: 27 apr 2017 21:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Koalabjørnen skrev:
Braindead skrev:
[color=#80FFFF]
-Mange mener at kokain der ryger forbi næsen og ender i halsen skyldes at man suger for hårdt. Dette er IKKE korrekt. Det skyldes at man tager for store streger. Kokain skal suges et godt stykke op i næsen og fordeles ud på slimhinderne i næsen, hvor det så absorberes igennem den tynde hud, og kommer ind i blodstrømmen. Hvis slimhinderne i forvejen er dækket med kokain, kan der ikke vedhæftes mere kokain, og det ryger derfor videre ned i halsen. Ligesom at tage et stykke gaffatape og drysse sand ud over det. Sandet vil sidde fast, men når hele overfladen er dækket, kan det ikke fastholde mere sand..

:peace:


Men det kan altså også stadig sagtens skyldes, at det er fordi man suger for hårdt!

Happy junkie skrev:
85%= øjeblikkelig bræktur og fuldstændig lammet ifjæset og halsen

Så lyder det da godt nok som om der er noget helt galt, når du suger coke :roll:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team