I slutningen af 2014 fik jeg konstateret Diabetes 2, og min læge har ud fra mine symptomer sagt, at jeg derudover har fået to af sukkersygens lidt usædvanlige følgesygdomme: Depression og angst. Lægen gav mig Mianserin mod depression og Venlafaxin mod angst.
Jeg har siden foråret haft en mærkelig og meget generende følelse/smerte i maven. Det føles, som om mine indvolde bliver presset eller knuget sammen. Denne følelse/smerte varierer fra dag til dag, men den er der HVER dag. Nogle dage har jeg det så slemt, at jeg ikke kan gå ud af huset. De to medikamenter havde ingen indvirkning på mine mavesmerter, så jeg holdt op med at tage dem for tre uger siden, og jeg føler ingen ændring på min tilstand, hverken mentalt eller fysisk, og mavesmerterne er de samme som inden og imens, jeg har taget medicinen. Jeg har aldrig tidligere haft den slags mavesmerter. Min læge kan ikke finde på anden medicin, der kan hjælpe mig.
Er der nogen her på Psychedelia.dk, der har oplevet noget lignende? Kender nogen en kur? Jeg har det så slemt, at jeg er parat til at tage næsten hvad som helst: Naturmedicin, forbudte stoffer, illegal medicin mm. Jeg ved ikke, hvordan man skaffer sig forbudte stoffer, så i den retning mangler jeg også rådgivning, men det er det vel ikke tilladt at give her på sitet?
Jeg kan dulme smerterne med Vodka, men jeg kan ikke klare at drikke alkohol hver dag.
Hilsen fra et nyt medlem
Eremitten (Jeg har været eneboer i mange år)