Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 01:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hvis man får et dårligt LSD trip, hvor mange mg xanax skal man så tage, for at kunne sove det ud?

Dedikeret medlem

Det kommer an på dosering, og hvor langt du er inde i trippet. Prøv med en enkelt eller en halv, og se om du ikke kan dreje det. Ellers kan det også hjælpe rigtig meget, at ligge sig under dynen med musik, og gå helt ind i sig selv, og få styr på trippet. Det er som udgangspunkt ikke den bedste idé at slukke et trip, men hvis det er akut, så er det sådan det er, men der kommer nok nogle negative tanker der skal bearbejdes dagen efter. Hvis man har haft badtrips før, så synes jeg det er en god idé, at have lidt benzoer liggende, for at have den sikkerhed, men som sagt, så er det i de fleste tilfælde ikke optimalt. Så hellere ringe til nogen, der forstår en, og snakke den ud.

Medlem

Jeg prøvede nemlig at tage 1 mg xanax her forleden for at se hvordan det virkede, og for at være sikker på de virkede, og de virkede, men synes ikke det var voldsomt afslappende, selvom jeg faldt en del nemmere i søvn.
Hvor meget skal man tage hvis vi nu forestiller os de her to situationer:
a) hvis man er 2-3 timer inde i et trip hvor man har taget 100 uq
b) hvis man er 2-3 timer inde i et trip hvor man har taget 200 uq

Medlem

Synes bare ikke jeg kunne mærke utrolig meget da jeg tog 1 mg. Måske har det været fordi jeg ikke havde angst da jeg tog det.
Men hvor meget skal mange tage før det bliver farligt? Kan man tage nok til en søvndyssende effekt, eller er der andet der ville give den søvndyssende effekt?

Jeg vil bare lige advare imod Z-drugs som Zolpidem, Zopiclone osv, da de nemt kan smide en i en deliriums tilstand. De virker ikke som klassiske benzodiazepiner som Gone siger, men har en effekt lignende Natskygge familien. Det er ikke for sjov i de forkerte doser!

Jeg har også brugt dem med succes til at falde i søvn på efter et LSD trip, men det kan også gå den anden vej. Jeg kom galt afsted med dem for nogle måneder siden, hvor jeg ikke faldt i søvn. Oplevelsen var hvad den var, men eftervirkningerne har været uvurderligt destruerende, som jeg stadig er plaget af, dog med svingende intensitet.

Jeg har smidt alle pillerne ud efterfølgende, selvom jeg fik dem på recept imod insomnia, og har efterhånden mistet håbet på, at jeg nogensinde bliver fri for disse bi/eftervirkninger, og bliver den samme gamle selvsikre rolige jeg.

Bare vær opmærksom på det, og pas på.

Dedikeret medlem

Offtopic
Er nysgerrig på det du skriver Ø, har du lyst til at fortælle lidt om hvad der skete?

Det vil jeg gerne, men det er nok bedst hvis vi tager den over PB, da jeg ikke er sikker på, at det vil gavne tråden yderligere.

Tråden Mr. Gone henviser til er min, men jeg kan også fortælle om, hvordan jeg har haft det siden, og har det nu.

Bare skriv til mig Fritzie hvis du er interesseret. Drugget har pænt sagt fucked mig op!

Dedikeret medlem

Tak Mr. Gone! ;)

Kender ikke pillerne, men det lyder eddermame som en vild omgang. Jeg kan godt forstå hvis du ikke kan få de billeder ud af hovedet igen. Bare det at trippe på amfetamin, puha. :?

Det er nu ikke de samme billeder der hænger i mit hoved, det er noget mere kompliceret end det. Det er hverken flashbacks eller angst der går mig på desværre, så var det noget nemmere.

Jeg har været på utallige psychedeliske trip før, og nogle få efterfølgende. Og efter min overbevisning, er Z-drugs en noget farligere stof gruppe, end hvad den klassiske psychedeliske gruppe er.

Tråden jeg oprettede efter oplevelsen, står slet ikke i mål med hvad der er sket efterfølgende.

Medlem

Ville der være noget farligt i først at tage 2-4 mg xanax, og så hvis det ikke hjælper, så bagefter tage rohypnol, til at falde i søvn?
Er der ting som man ikke bør mixe xanax og rohypnol med?
Kan rohypnol så blive fysiologisk farlig hvis man tager meget?

Medlem

Okay nu har jeg lige googlet det lidt, men ved ikke hvad der er bedst. Kunne nemlig godt tænke mig et hypnotic stof, der bare får mig til at sove. Vil kun bruge det til at stoppe et evt. dårlig psykedelisk trip og ikke andre gange.
Hvilket er hurtigst og mest effektivt til at få en til at sove på psykedeliske stoffer? Det må gerne nærmest bare slå en ud, så man ikke kan andet end at sove.

Flunitrazepam
Bromazepam
Lorazepam
Temazepam
Zolpidem

Brotizolam
cinazepam
cinolazepam
Clonazolam
Diclazepam
estazolam
ethyl carfluzepate
etizolam
flubromazolam
Flunitrazepam
flurazepam
Flutazolam
Flutoprazepam
loprazolam
lorazepam
lormetazepam
midazolam
nifoxipam
nimetazepam
Nitrazepam
Quazepam
Rilmazafone
Triazolam
eszopiclone
zaleplon
zolpidem
zopiclone

Medlem

Citat:
Det er nu ikke de samme billeder der hænger i mit hoved, det er noget mere kompliceret end det. Det er hverken flashbacks eller angst der går mig på desværre, så var det noget nemmere.

Jeg har været på utallige psychedeliske trip før, og nogle få efterfølgende. Og efter min overbevisning, er Z-drugs en noget farligere stof gruppe, end hvad den klassiske psychedeliske gruppe er.

Tråden jeg oprettede efter oplevelsen, står slet ikke i mål med hvad der er sket efterfølgende.

Hey Ø. er ked af at høre om din ubehagelige situation. Nu er det ikke for at være påtrængende, men bliver meget nysgerrig når du skriver at det hverken er flashbacks eller angst du lider af. Har du mod på, evt. at starte en ny tråd, hvor du fortæller om din situation? Eller er det for personligt?

God vind min ven :)

Medlem

Okay glem den anden besked, har set på hvilke jeg nemmest kan skaffe.
Hvilken af disse ville være bedst for hurtigst muligt at falde i søvn på LSD eller andet psykedelisk?

Bromazepam (lexotan)
Zolpidem (ambien)
Lorazepam (ativan)
Temazepam (restoril)

Bromazepam og Lorazepam er nemmest for mig at skaffe, men kan også skaffe zolpidem og temazepam og har hørt de skulle være mere hypnotic, altså mere søvndyssende, så man falder i søvn.

Medlem

Hvis der er nogen hypnotic benzodiazepines der er endnu bedre end bromazepam, Zolpidem, lorazepam og temazepam, så må i gerne nævne dem også, så kan det være jeg kan skaffe det.

Vil bare gerne købe den der virker hurtigst og mest effektivt, så man bare sover.

Dedikeret medlem

Jon2Jon3 skrev:
Hey Ø. er ked af at høre om din ubehagelige situation. Nu er det ikke for at være påtrængende, men bliver meget nysgerrig når du skriver at det hverken er flashbacks eller angst du lider af. Har du mod på, evt. at starte en ny tråd, hvor du fortæller om din situation? Eller er det for personligt?

God vind min ven :)

This! Hvis du føler for det. :hjerte:

Jeg takker for opmærksomheden fra jer begge Jon2Jon3 og Fritzie, men det bliver nok ikke til noget da det er for kompliceret. Det er simpelten for urealistisk og virkeligheds fjernt for de fleste mennesker, sådan at det vil være mere skræmmende end interessant desværre. Måske jeg opretter en tråd en dag, hvor jeg 100% har gennemskuet, hvad det er jeg gennemgår.

Jeg er ved at acceptere, at det nok aldrig bliver som i gamle dage, og er igang med at tilvænne mig denne nye virkelighed. Det går som det går selvom det tiltider har været/er en kæmpe opgave. Havde jeg ikke været en stærk, jordbundet og rationel person med et stort selvkontrol før dette skete, ville jeg ikke klare at gennemgå det, og var end hos en psykiater pga selvdestruktion.
Daglig rygning af Cannabis har jeg været nød til at lægge på hylden, da det forværrer min situation. Men andre psychedeliske substancer viser sig ikke at være noget problem, og DMT har faktisk været eneste rigtige hjælp at hente siden det skete. Jeg har opsøgt alle personer, jeg tænkte muligvis kunne hjælpe, eller vise mig lidt på vej. Både indenfor og udenfor systemet. Men jeg er vidst endt et sted, hvor der ikke er noget mere hjælp at hente.

Har det yderligere interesse, vil jeg helst modtage PB, da jeg ikke har interesse i at dele mere med et offentligt board på nuværende tidspunkt.

xXguitarsenXx

Jeg forstår ikke helt din aggressive interesse i at få noget der slår dig helt ud på et LSD trip. Jeg sidder og tænker, om du vil trippe eller ej? Har du erfaring med LSD?

Jeg synes ikke det er smart, at slå sig selv ud på et dårligt trip. Som de andre har nævnt, er det bedre at tage noget angst dæmpende hvis det endelig skal være. Dog anbefaler jeg kraftigt, at ride det ud hvis man nu alligevel har valgt at tage trippet. Jeg bruger aldrig noget til at slukke mine trip. Da jeg vælger at trippe, tager jeg den hele vejen. To de første gange jeg var på LSD, tog jeg noget at sove på 20 timer efter indtagelse da jeg stadig ikke kunne sove. Men siden da har jeg aldrig taget noget.

Hvis man er angst for at få angst før man overhovedet har indtaget et psychedelikum, skal man lade være og vente.

Og igen vil jeg advare dig imod at bruge et Z-Drug til at slå dig ud af et LSD trip. De er langt mere forvrængende og dystre, end hvad LSD nogensinde bliver. LSD´en er ren, lys og ærlig. Z-Drugs er mørke, bedragende og uærlige. Den dag i dag, kan jeg stadig tage store doser LSD, og andre stærke psychedelika uden problemer, men Zopiclone rører jeg aldrig igen. Tro mig, jeg kender de gode og dårlige sider af både Zopiclone og LSD.

Tænk dig godt om, før du farer ud i noget dumt. Håber du finder en fornuftig løsning.

Medlem

Jeg har prøvet at trippe en del gange før. (8-12 gange tror jeg)
Grunden til det er at jeg en gang besluttede for at tage det alene herhjemme, 2 mærker nbome. (ved det ikke er LSD, men tæt på)
Så fik jeg bad trip og jeg kan huske at jeg ville bare have tiden til at være ovre, tiden gik så langsomt at jeg ikke troede på mit trip nogensinde ville ende.
Det var så slemt at jeg på et tidspunkt næsten overvejede at hoppe ud foran en bil for at stoppe trippet.
Det er bare i tilfælde af at sådan en situation kommer, at jeg kunne tænke mig at have noget der bare slår mig helt ud, så jeg bare kan sove i sengen kort efter.
Jeg er bare bange for, at det angstdæmpende xanax ikke virker nok, hvis mit trip bliver virkelig slemt.

Men synes jeg har hørt at zolpidem og LSD, ikke skulle være et godt mix. Men hvad er så bedst af følgende, til hvis man bare vil sove hurtigt?:
Bromazepam (lexotan)
Lorazepam (ativan)
Temazepam (restoril)

Medlem

Og lige et andet spørgsmål.
Jeg tog 1 mg xanax, og synes det var lidt afslappende, men ikke overvældende. (jeg havde ikke angst da jeg tog det).
Hvis jeg får bad trip, ville 2-4 mg så være fint?

Okey.
Jeg har selv været på et enkelt slemt LSD trip, og jeg valgte at ride det af, det tog omkring 24-25 timer. Det var hårdt, men det har givet mig meget tilbage.
Nbome er ikke engang tæt på LSD på nogen måde, hverken virknings mæssigt, eller kemisk set.

Brug bare din sunde fornuft. Z-Drugs er ikke risikoen værd udfra min erfaring.

Xanax ved jeg intet om desværre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]