Jeg takker for opmærksomheden fra jer begge Jon2Jon3 og Fritzie, men det bliver nok ikke til noget da det er for kompliceret. Det er simpelten for urealistisk og virkeligheds fjernt for de fleste mennesker, sådan at det vil være mere skræmmende end interessant desværre. Måske jeg opretter en tråd en dag, hvor jeg 100% har gennemskuet, hvad det er jeg gennemgår.
Jeg er ved at acceptere, at det nok aldrig bliver som i gamle dage, og er igang med at tilvænne mig denne nye virkelighed. Det går som det går selvom det tiltider har været/er en kæmpe opgave. Havde jeg ikke været en stærk, jordbundet og rationel person med et stort selvkontrol før dette skete, ville jeg ikke klare at gennemgå det, og var end hos en psykiater pga selvdestruktion. Daglig rygning af Cannabis har jeg været nød til at lægge på hylden, da det forværrer min situation. Men andre psychedeliske substancer viser sig ikke at være noget problem, og DMT har faktisk været eneste rigtige hjælp at hente siden det skete. Jeg har opsøgt alle personer, jeg tænkte muligvis kunne hjælpe, eller vise mig lidt på vej. Både indenfor og udenfor systemet. Men jeg er vidst endt et sted, hvor der ikke er noget mere hjælp at hente.
Har det yderligere interesse, vil jeg helst modtage PB, da jeg ikke har interesse i at dele mere med et offentligt board på nuværende tidspunkt.
xXguitarsenXx
Jeg forstår ikke helt din aggressive interesse i at få noget der slår dig helt ud på et LSD trip. Jeg sidder og tænker, om du vil trippe eller ej? Har du erfaring med LSD?
Jeg synes ikke det er smart, at slå sig selv ud på et dårligt trip. Som de andre har nævnt, er det bedre at tage noget angst dæmpende hvis det endelig skal være. Dog anbefaler jeg kraftigt, at ride det ud hvis man nu alligevel har valgt at tage trippet. Jeg bruger aldrig noget til at slukke mine trip. Da jeg vælger at trippe, tager jeg den hele vejen. To de første gange jeg var på LSD, tog jeg noget at sove på 20 timer efter indtagelse da jeg stadig ikke kunne sove. Men siden da har jeg aldrig taget noget.
Hvis man er angst for at få angst før man overhovedet har indtaget et psychedelikum, skal man lade være og vente.
Og igen vil jeg advare dig imod at bruge et Z-Drug til at slå dig ud af et LSD trip. De er langt mere forvrængende og dystre, end hvad LSD nogensinde bliver. LSD´en er ren, lys og ærlig. Z-Drugs er mørke, bedragende og uærlige. Den dag i dag, kan jeg stadig tage store doser LSD, og andre stærke psychedelika uden problemer, men Zopiclone rører jeg aldrig igen. Tro mig, jeg kender de gode og dårlige sider af både Zopiclone og LSD.
Tænk dig godt om, før du farer ud i noget dumt. Håber du finder en fornuftig løsning.
|