Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 07:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 maj 2016 14:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2015 17:18
Indlæg: 185
Hej.

Jeg har ikke været i stand til at finde et passende sted at stille dette spørgsmål, derfor har jeg mere eller mindre tilfældigt valgt dette forum.

Jeg ville have sendt en PM til en admin eller moderator med et forslag, samt en ansøgning til medslemsforaet. Jeg kan dog se, at jeg ikke har tilladelse til at sende private beskeder. Hvad er årsagen til dette, og er det muligt for mig at få tilladelse til det?

/Cepha


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2016 16:09 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Skal ikke kunne sige hvorfor du ikke kan sende pm's men du kan sende en ansøgning på mail til medlem@psychedelia.dk, som der står i reglerne. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2016 08:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg har for lang tid sendt en ansøgning til den der mail, men har aldrig fået noget svar?

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2016 10:05 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
Ja, den mailadresse kender jeg sådan set heller ikke. Det må have været intentionen at oprette en særlig adresse til formålet, men det er så vidt jeg ved aldrig blevet gjort. Send i stedet en ansøgning til admin@psychedelia.dk. Så sørger jeg for at få ændret i regelsættet ASAP.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2016 10:30 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
@Cepha

Jeg kan ikke se nogle steder, at dine PM-rettigheder er blevet deaktiveret. Har du evt. en helt fuld ind- eller udbakke?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2016 14:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2015 17:18
Indlæg: 185
Andrusha skrev:
@Cepha

Jeg kan ikke se nogle steder, at dine PM-rettigheder er blevet deaktiveret. Har du evt. en helt fuld ind- eller udbakke?


Nej, jeg har ikke en eneste besked. Jeg har vedhæftet et screenshot fra mit brugerkontrolpanel, så du kan se hvordan det ser ud.

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2016 14:48 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Dine PM rettigheder blev fjernet, fordi du ikke helt kunne overholde vores regel om forsøg på salg eller anskaffelse, kan ikke huske hvilken af delene.

Alene pga. det, kommer du nok ikke med i medlems lige foreløbigt.

@andrusha
jeg retter i regelsættet senere i dag.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2016 19:33 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Lol, har sendt op til flere mails til medlem@psychedelia.dk, siden september. Var blevet pigesur og havde droppet idéen for længst, og så får man det her at vide!? :D I får den originale mail på admin@psy.....

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team