Du kan sagtens blive rigeligt skæv af færdigrullede joints! Selv de små har været fine til at slå mig i brædderne på trods af en medium tolerance, så har jeg bare røget de flere.

Jeg vil råde dig til at gå efter pot- eller skunkjoints, da jeg har oplevet at finde store flager i hashjoints, og du som sagt prøver at undgå at rulle dem om. Jeg forestiller mig at produktionen gør at hashen rives på rivejern, eller skrælles af pladerne med en kartoffelskræller, og der derfor kan komme nogle grove stykker - men det er en sidebemærkning.
Derudover så vil jeg måske også råde dig til at starte med potjoints, da jeg tror at de med din erfaring nok skal give dig hvad du søger - et fint buzz i hovedet og et godt grineflip!
Efter min erfaring så gør pot dig heller ikke så tung i hovedet, som hash kan gøre, og det er en rigtig fin "starterbuzz", da den er mild men stadig rammer.
Det er det gode ved joints jo, at du kan tage dem i dit eget tempo samt slukke dem og lade dem hvile, hvis du bliver helt knast.

En sidste formaning: husk at få noget at spise inden - det er meget klassisk for nye rygere at de kommer til at gå sukkerkold - og så hav rigeligt med væske og måske en snack til når dine munchies slår ind.
Og så hold os da gerne opdateret på hvad du synes, og hvad din oplevelse af det var!